36

263 9 0
                                    

Chanyeol

"Bay Byun iyi." dedi hemşire bana, aman tanrım şükür!  Rahat bir nefes aldım ve şimdi sonunda nefes alabiliyordum. 

"Uyandı, şimdi onu 103 numaralı odada görebilirsiniz." dedi bana gülümsemeyle.

"Teşekkür ederim." dedim ve Baekhyun’un yanına gidiyordum.

103 numaralı odayı gördüm ve kapıyı açtım.Umarım Baekhyun kötü bir şekilde yaralanmamıştır.

"Baekhyun!"  Ona koşarken dedim.

"Hey Chany." bana sarılarak dedi .

"Kaza yaptığın için çok üzgünüm." Ona sarılmayı bırakmayarak söyledim.

"Chan sorun değil, senin hatan değil." dedi.

Baekhyun'a baktım ve yaralarını gördüm.

"Sadece kırık bir kolum, kaburgalarım yarı yaralandı ve sadece bir bacağım burkuldu." dedi gülümseyerek.

"Kaza geçirdiğin halde hala nasıl gülümsüyorsun?" 

"Gülümsüyorum çünkü benimle buradasın." dedi, yapabileceğim tek şey Baekhyun'un iyi olduğu için Tanrıya şükür etmekti.

Ona gülümsedim ve dudaklarından öptüm.  "İyi olmana çok sevindim."

"Evet ve ayrıca bebeğimiz iyi olduğu için de mutluyum." Sonra Jae'nin (sadece adını kısaltacağım) onunla arabada olduğunu hatırladım.

"E-Evet." dedim ona, "Seni ya da çocuklarımı kaybedemem." bana bakıyordu.

"Ve hiçbirimizi kaybetmeyeceksin." dedi hala gülümserken.

Gece Baekhyun ile kaldım ve rahat olmayan sandalyede uyudum.

Uyandım ve Baekhyun'un önümde olduğunu gördüm. 

Bana kıkırdıyordu."Neden benimle yatmadın?"  Ben gerilirken sordu ve adamım sandalyede uyuduğuma pişmanım. 

"Seni incitmek istemedim." Ona gerilmeye devam ederken söyledim. bacaklarım, kolum ve boynumla birlikte sırtımı kıtlattım.

"Beni incitmeyecektin, evet kırılmış bir kolum, yarı yaralı kaburgam ve burkulan bir bacağım var ama beni incitmeyecektin." dedi, esnemeyi bitirdiğimde artık sırtım yattığım yer yüzünden  ağrıyordu.

"Biliyorum,biliyorum." dedim onu ​​öperek.

"Sarhoş sürücünün kim olduğunu buldular mı?"  Bana sordu, kimse bana sürücüden bahsetmedi.

"Henüz kimse bana bir şey söylemedi." dedim  yatağının yanında oturuyordum. 

"Onu dava etmeyeceksin, değil mi?"  Sorduğunu şeyi düşündüm.

"Bilmiyorum." Omuz silktim Bunu gerçekten hiç düşünmedim Sadece Baekhyun için endişelendim. 

Doktor geldi ve Baekhyun'a kahvaltı verdi.

"Bay Park, kahvaltı mı istediniz?"  Doktor kafamı sallarken sordu.

Sonra bırakırdı. "Chan yemeyecek misin?"  Baekhyun endişeli şekilde  söyledi.  İç çekip başımı salladım ve pencereye gittim.

"Chan iyi misin?"  Baekhyun'a döndüm.

"Evet." dedim , pencereye döndüğümde, gerçek şu ki, ya bir daha olursa ve ya ben orada olmazsam ve ya o ölürse.

Aklımda bu düşünceler akmaya devam ediyordu,Baekhyun'u ve çocuklarımı korumam gerekiyordu.

"İyi görünmüyorsun." düşündüm  ve Baek'e döndüm.

"Pekala, iyi değilim, sadece."bekledim ve ona söylemek istemiyorum ama mecburdum.

"Sadece ne?"  Yatağına döndüm ve yanına oturdum.

"Sadece seni veya Jae'yi korumayı başaramadım, yardım etmek için orada değildim, keşke orada ben olsaydım, sen değil."

"Bunu söyleme, Chany bizi korumayı başaramazdın."  Baekhyun'a baktım.

"A-Ama orada değildim ve-" Bir çift dudakla sözü kesildi.

"Lütfen tüm bu saçma düşünceleri bir kenara bırak." dedi bana.

"Üzgünüm."

"Seni çok seviyorum."

"Ben seni daha çok seviyorum." dedi bana.

————
Düzenlendi

Chanbaek 's Daughter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin