Deel 55

1.1K 29 2
                                    

Thomas zijn hand blijft op mijn bovenbeen liggen. Ik krijg het er warm van. Niet omdat het fijn voelt maar juist omdat het me een vervelend gevoel geeft. Hij heeft teveel gedronken en ik kan niet serieus met hem praten.

'Thomas...Stop' ik duw zijn hand een beetje weg maar hij laat mijn been niet los.

'Heb je al seks met hem gehad?' vraagt hij.

'Wat? Dat gaat je helemaal niks aan' zeg ik terwijl ik mijn stem verhef en opspring omdat ik zijn hand van mijn been af wil hebben.

'Dan kan je toch niet zeggen dat je de keuze al hebt gemaakt?' zegt hij als hij ook op staat.

'Je kan niet zeggen dat je niks tussen ons voelt. Gisteravond toen ik je die kamer liet zien merkte jij ook de spanning tussen ons. Je moet het me alleen laten proberen' zegt hij, en terwijl hij dat zegt legt hij zijn hand op mijn middel en probeert me naar hem toe te trekken.

'Thomas, ik denk echt dat je teveel gedronken hebt' zeg ik me probeer los te maken van hem.

'Laat me het gewoon één keer proberen' zegt hij. 'Één keer en als je dan niks voelt dan kunnen we vergeten wat er gebeurt is en dan hoef je nooit meer over mij na te denken'

'Thomas, ik zeg nee oké. Ik meen het. Ik wil dat je me nu los laat, ik vind het niet fijn'

'Je ziet er zo mooi uit vandaag Jess. Laat het me proberen, ik beloof je dat je het fijn zal vinden. Ik kan er voor zorgen dat je niet meer aan hem denkt maar aan mij'

Hij probeert me weer meer naar zich toe te trekken. Hij laat zijn hand te veel naar beneden gaan waardoor hij mijn kont aanraakt. Ik weet dat hij gedronken heeft maar de paniek begint nu toch wel bij me toe te slaan. Maar ik wil niet dat Reede dadelijk zo boos op hem wordt dat hij hem zou slaan ofzo.

Ik probeer me los te wringen en zijn hand weg te duwen maar hij houd me daardoor alleen maar steviger vast en hij knijpt in m'n kont.

Oké, nu zijn er echt erge alarm bellen.

'Thomas. Stop. Laat me los.' zeg ik duidelijk tegen hem zodat ik zeker weet dat hij het niet verkeerd kan interpreteren.

'Stop. Ik wil dit niet.'

'Je wilt het wel maar je durft het niet toe te geven, daarom help ik je een handje' zegt hij terwijl hij nog een keer in mijn kont knijpt.

'Stop' roep ik naar hem. Ik begin nu echt in paniek te raken. 'HOU OP' schreeuw ik naar hem.

Hij blijft me vasthouden en ik probeer me nog meer te verzetten maar hij is gewoon veel sterker dan ik.

'Hé gast, dit kan je echt niet maken' roept Jack als hij op ons af komt lopen. Reede zal hem gelijk gehoord hebben. Jack is snel bij ons en trekt Thomas van mij af. Thomas probeert hem te slaan maar hij mist. Waarschijnlijk omdat hij zo snel dronk net. Reede komt buiten en ziet wat er gaande is.

'Wat heeft hij gedaan?' vraagt als hij zijn handen op mijn schouders legt en voor me staat zodat ik alleen naar hem kan kijken.

'Heeft hij je aangeraakt?' vraagt hij snel daarna

'Hij eehhh...hij bedoelde het niet zo. Hij heeft te veel gedronken denk ik'

'Godverdomme' vloekt Reede en hij draait zich om naar Thomas die nog steeds met Jack probeert te vechten.

Reede is binnen een paar stappen recht voor Thomas en hij slaat hem met zijn vuist vol in zijn gezicht. Thomas krijgt gelijk een bloedneus.

'WHAT THE FUCK!' roept Jack tegen hem.

'Ja dag' zegt Reede. 'Stel je voor dat dit jouw vriendin was. Of een van je zusjes'

'Oké ik snap het maar had je echt zo hard moeten slaan dat hij een bloedneus kreeg?'

'Nee. Maar dat wilde ik wel' zegt Reede.

'Jullie moeten echt een keer serieus met z'n tweeën gaan praten' zegt Jack tegen Reede. 'Je kan haar niet je vuile klusje op laten knappen. Je weet dat jullie dit gesprek zelf met elkaar moeten voeren'

'Er valt niks te bespreken' roept Reede. 'Thomas wilt iets wat hij niet kan krijgen en hij moet gewoon kappen'

Inmiddels zijn Denise en Callum thuis gekomen.

'Jezus christus' horen we Callum zeggen als hij naar Thomas kijkt.

'Nee, jij maakt de keuze voor haar en laat haar zelf niks kiezen' roept Thomas.

'Heb je haar überhaupt gevraagd of ze gevoelens voor me heeft?' voegt Thomas nog toe.

'Heb jij dat wel gedaan voordat je haar ongewenst begon aan te raken?' schreeuwt Reede terug.

'Je hebt WAT?????!!!???' roept Denise nu in Thomas zijn richting. Vervolgens kijkt ze mij geschrokken aan. Inmiddels lopen er al tranen over mijn wangen heen. Vooral van de schrik maar ook van alle emotie. Ik wil hun vriendschap niet kapot zien gaan door mij.

Ik ben stil maar ik loop dan naar Reede toe. Ik kijk Thomas aan. Hij staat net op een meter afstand van Reede. Zijn shirt zit onder het bloed.

'Thomas, sorry. Ik weet dat je misschien in het begin een ander idee kreeg. Maar zoals ik gisteravond ook al tegen je heb gezegd, mijn keuze staat vast. Ik heb gevoelens voor Reede die ik wil uitzoeken. Alleen voor Reede.' benadruk ik.

Denise is bij me komen staan. Ze probeert mijn tranen weg te vegen en ze pakt mijn hand vast.

'Gaat het een beetje?' vraagt ze.

'Niet echt' antwoord ik eerlijk.

'Callum, kan je mij en Jess naar huis brengen? We nemen wel wat te eten mee van hier. Ik denk dat het beter is als we naar huis gaan. Ze hebben hier het een en ander zelf uit te zoeken'

'Is goed' antwoord Callum.

'Wat? Nee. Jess, ga alsjeblieft niet nu weg' zegt Reede. Hij kijkt me aan met een pijnlijke blik in zijn ogen. Ik snap dat hij liever niet wilt dat ik na zo iets gelijk weg ga maar ik denk echt dat dat het beste is op dit moment.

'Sorry' zeg ik als ik hem recht in zijn ogen aankijk. En dan loop ik samen met Denise weg.

We gaan alvast in Callum zijn auto zitten terwijl hij onze spullen van boven pakt.

Als we alles verzameld hebben rijden we weg.

Het doet me zeer om Reede zo achter te laten maar dit is iets wat hij zelf met Thomas moet oplossen.

Zonder mij.  


Fijne eerste kerstdag <3

Vandaag weer een dubbele post 

XxX YukiDreamz

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu