34-

2.8K 282 163
                                    

"Aaaaa bakın burada kimler varmış!"Kızıl saçlı kıvırtarak yanlarına geldi.

Eski sevgiliniz herkes içinde size bağırsa onu gördüğünüzde kaçar mısınız?Saklanır mısınız?Görmemiş gibi mi yaparsınız?Yoksa kızıl saçlı Alev gibi yanına giderek "Cihan,bebeğim.Nasılsın?"Diye soru mu sorarsınız?

Şahsen...kaçar ya da görmemiş gibi yapardım.

Cihan,kızın bu tavırlarına alışık olduğu için gözlerini devirerek Ceylan'ın kolundan tuttu.Asansöre doğru sürüklerken Alev'in alaylı kahkahası bütün lobiyi doldurmuştu."Kaçmakta haklısın benimde yanımda böyle bir paçoz olsaydı,bende kaçardım."Dedi.

Cihan'ın şalterleri atarken,yürümeyi bıraktı.Hala Ceylan'a küçümseyerek bakan kıza omzunun üzerinden dönüp baktı.

"Neyse ki yanımda senin gibi bir ikiyüzlü yok."

Aslında dilinin ucunda daha ağır şeyler vardı,onları ne kadar söylemek istesede yanındaki kızın gözünden düşmek istemiyordu ve Alev'in her ne kadar sınırları aşan davranışları olsada Cihan, eskisi gibi davranmayacaktı.

Odalarına çıktıklarında Cihan ışıkları bile açmadan cama giderek yıldızlara baktı ama bulutlardan dolayı yıldızlar gözükmüyordu.Sonra arkasına döndü ve yaşlı gözleri parlayarak ona bakan kıza baktı.

Cihan anladı ki bugün gözükmeyen yıldızlar,kızın gözlerinde saklanıyordu.

Bir kaç adımda ağlamak üzere olan Ceylan'ın yanına gitti."S-sence..ben çirk-in miy-im?"Diye sordu burnunu çekerek."Çok güzelsin,yıldızlar kadar güzelsin."

Ceylan biliyodu..yıldızlar,Cihan'a çok güzel gözüküyordu.

Ceylan,gözyaşlarını tutamayarak Cihan'a sarıldı.

.
.

Yogesh,kavgayı ayırdıktan sonra Ivan'a mesaj attı.

Yogesh:Yalnız mısın?

Ivan:Kavgayı ayırdığını duydum.
İyi misin??
Ve evet oda arkadaşım başka bir oda buldu.
Artık temelli yanlızım heeueheue
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Yogesh:İyiyim bebeğim merak etme.
Geliyorum yanına.

Ivan:Bekliyorum..
Babacığım~

Yogesh:Ivan..
Yapma şunu...

Ivan,telefonunu kapatarak kenara koyarken kıs kıs gülüyordu.Kapının tıklatılmasıyla yataktan kalktı.

Karşısında gördüğü esmer adama özlemle baktı.Efraf kalabalık olunca birbirlerinden maalesef uzak durmak zorunda kalıyorlardı.

"Bileğin nasıl oldu?"Diye sordu Yogesh."Ne-Haaaa eveeet hala çok ağrıyor hocam, kırmış olabilir miyim ki?Ayakta zor duruyorum içeri gelmez misiniz?"Etraftaki insanlar onlara bakmayı kessin diye biraz bağırarak konuştu ve amacına ulaştı.

Yogesh,içeriye girdiğinde kapıyı kapatıp adamın dudaklarına yapıştı.Esmer adam,minik bedeni kalçasından tutarak kucağına aldı.

Öpüşmelerini bozmadan çocuğu yatağa yatırdı.Ivan'ın eşofman altını çıkarmak için elini çocuğun beline attı ki kapı tıklatıldı.

Hızla birbirlerinden ayrıldıklarına Ivan ayağını,Yogesh'e uzattı.

Ivan'ın eski oda -elindeki bavula göre yine, oda arkadaşı olacak çocuk içeriye girdi.

Esmer adam,çocuğun bileğini bir doktor edasıyla sağ sol yaptırıyordu,Ivan'da yalandan canı acıyormuş gibi yüzünü buruşturuyordu.Çocuk,ne olduğunu anlayamayarak ikiliye baktı.

LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin