12. Co w tobie lubi - z charakteru i z wyglądu.

357 12 6
                                    

Tony💰

Z charakteru lubi w tobie to że uwielbiasz pić tak jak on i jesteś duszą towarzyską. Jesteś bardzo błyskotliwa i olśniewająca co brunet wręcz kocha w tobie.

Z wyglądu kocha twoje pośladki. Masz całkiem nieźle kształty co mężczyzna uwielbia. Często gdy razem leżycie on musi umieścić swoje ręce n a twojej pupie.

Steve🇺🇲

Kocha to że jesteś taka miła i słodka. Nie potrafiłabyś nikogo skrzywdzić i kochasz dzieci. Steve uważa że jesteś najsłodszą rzeczą jaką kiedykolwiek spotkał.

Z wyglądu kocha w tobie twoje piękne włosy. Często kładziesz swoją głowę na jego kolanach a on wpłata ręce w twoją czuprynę i może bawić się nią cały czas.

Thor⚡

Z charakteru lubi w tobie to że jesteś taka waleczna i zawsze postawisz na swoim. Nigdy nie dajesz za wygraną i mimo że Thor uwielbia dominować to kocha sobie z tobą pogrywać że to niby ty masz władze.

Z wyglądu kocha twoje oczy, mógłby przyglądać się nim cały czas. Często przed snem leżycie a boku wpatrując się sobie. Thor wtedy gapi się na Twoje oczy a gdy powieki same ci opadają prosi i jeszcze chwilę. Wygląda wtedy bardzo uroczo.

Peter Parker🕷️

Z charakteru lubi to że jesteś bystra i mądra a nie tak pusta jak większość dziewczyn że szkoły. Lubi rozmawiać z tobą na wszystkie tematy jakie tylko się da.

Z wyglądu kocha w tobie twój uśmiech dlatego często opowiada jakieś żart, aby wywołać go na twojej twarzy. Często robi ci zdjęcia jsk die uśmiechasz a potem ustawia je sobie na tapete i gapi się ba nie cały dzień.

Bucky❄️

Z charakteru lubi w tobie spokój i pokorę. Mimo tego że jesteś zimowym Żołnierzem potrafisz nad sobą zapanować, czego Bucky niestety nie potrafi.

Z wyglądu kocha twój nos bardzo często na dobranoc cię w niego całuję. Uważa że jest bardzo uroczy i wręcz idealnie pasuje do twojej twarzy.

Loki🐍

Z charakteru kocha w tobie to że mimo tego że Loki jest odmienciem i każdy go z góry odrzuca ty dałaś mu szanse. Byłaś dl aniego dobra nie skreśliłaś go od razu.

Z wyglądu kocha twój brzuch. Uważa że jest cudowny i uwielbia cię po nim całować.

Peter Quill🎶

Z charakteru kocha w tobie twoje poczucie humoru. Twoje żarty nikogo tak nie śmieszą jak Quill'a. Macie bardzo podobne gusta więc uwielbiacie te same piosenki, komedie i właśnie żarty.

Z wyglądu kocha twoje dłonie. Peter często cię po nich całuję zawsze gdy zasypia i elub tańczycie macie je ze sobą splecione. Twoje  ręce w porównaniu do bruneta są dosyć małe więc gdy się trzymacie wygląda to bardzo uroczo.

Sam🦅

Z charakteru lubi w tobie twoją charyzmę. To jak jesteś pewna siebie bardzo go pociąga. Nie dominujesz w związku ale zdecydowanie o to walczycie. Jedno chce udowodnić drugiemu kto tu rządzi a Sama bardzo to podnieca.

Z wyglądu Sam kocha twój tyłek a w szczególności w obcisłych gettach na fitness. Zaesze gdy siadasz na niego okrakiem on umieszcza swoje dłonie na Twoje pośladki. Często też gdy po prostu przechodzi obok ciebie musi cię klepnąć.

Natasha🔫

Z charakteru kocha w tobie waleczność i to że nigdy nie odpuszczasz. Często wychodzą z tego kłótnie bo rudowłosa lubi rywalizować a ty nie możesz jej tego puścić płazem. Zawsze wychodzi kłótnia z tego kto wygrał.

Z wyglądu kocha twoje nogi. Uważa że są bardzo zgrabne i seksowne. Według Natashy twoje są zdecydowanie ładniejsze od jej i bardzo Ci ich zazdrości.

Hejka kochani! Przepraszam że musieliście czekać na rozdział tak długo ale sami rozumiecie są święta i po świętach nie było mnie kilka dni w domu. Ale już jestem i przychodzę do was z kolejnym rozdziałem. Mam nadzieję że wam się podoba, pamiętajcie o gwiazdkach do następnego, ciumaski:)))

Preferencje Marvel Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz