Sabah kalkar kalkmaz hazırlandım ve kalacak bir yer aramaya başladım. Burada daha fazla duramazdım. Bartu iyi bir çocuktu belki ama sonuçta o da bir erkekti .Ve erkeklere hiç güven olmaz.
Bütün arkadaşlarımı aradım ama hepsi müsait olmadığını söyledi.Bende son çare olarak Selen hanımı aramak zorunda kaldım ve şuan telefon elimde açılmasını bekliyorum hah açıldı,
-Alo
-Alo,Selen hanım benim Mine
-Aa efendim Minecim, söyle canım.
-Şey rahatsız ediyorum kusura bakmayın.
-Ne rahatsızlığı canım.Bizde evde öyle oturuyorduk.Söyle sen ne oldu?
-Şey ben diyecektim ki eğer...arkadaşlarınızdan birisi varsa...yani benim kalabileceğim.
-Anlamadım nasıl yani?
-Şey ben evden ayrıldım da yani ... Ayrılmak zorunda kaldım. Ve şuan kalacak bir yerim yok.Eğer sizin bir arkadaşınız varsa,bir tanıdığınız, yani uygun bir yer...
-Tamam canım anladım ben seni de... nasıl yapsak ki
-Eğer uygun bir yer yoksa ben başka birini bulurum...yani inşallah... sorun değil ben rahatsız ettim kusura bakmayın.
-Sakin ol Minecim ben sana bir yer yok demedimki.Var ama kardeşimin evi var,yani belki sana biraz uzak olabilir diye öyle dedim.
-Sen nerede oturuyorsun?
-..... Üniversitesine yakın yerde oturuyorum.
- Yakınmış.Ben bir kardeşime söyleyeyim.Hemen sana haber veririm.
-Tamam saolun Selen hanım.Kusura bakmayın sizi de rahatsız ettim.
-Ne rahatsızlığı canım.Hadi görüşürüz.
-Görüşürüz.
Off inşallah kabul eder ya.Yoksa ben ne yaparım.Gene Bartu da kalırım herhalde.Allahım yardım et bana.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yaklaşık 20 dakika sonra Selen hanım aradı ve kabul ettiklerini söyledi.Bende çok mutlu oldum.
Şimdi ise Bartunun arabasında verilen adrese doğru gidiyoruz.
-Mine, bak bir ihtiyacın olursa veya canın sıkılırsa bana haber ver olur mu? Sonuçta..
-Sonuçta babam beni sana emanet etti evet, tamam biliyorum bunu ama.... ben artık büyüdüm. Gerçi ailem hala beni o küçük kız çocuğu olarak görüyor ama...Neyse yani demek istediğim kendime bakabilirim.
-Tamam,tamam sıkmayacağım seni.Geldik zaten işte burası.
-Teşekkür ederim getirdiğin için. Bundan sonrasını ben hallederim.
-Tamam ama dediklerimi unutma.Kendine iyi bak.
-Tamam,bakarım. Hadi görüşürüz.
Çantamı aldım, Selen hanımın kardeşinin olduğu evin önüne geldim.Ve zile bastım...
-Kim o ?
-Benim Mine.
Karşımda benim yaşlarımda çok güzel bir genç kız...
-Merhaba Minecim ben Aslı,Ablam zaten senden bahsetmişti.Geç de içeride tanışalım.
Yaklaşık 1 saatlik bir konuşmadan sonra artık Aslı'nın herşeyini öğrenmiştim ve tabii ki oda benim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL GÖTÜR BENİ
Teen FictionBu benim ilk hikayem votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum inşallah beğenirsiniz... :) Tüm hakları saklıdır.Bu isimle açılan ilk hikayedir.