Bölüm-2

363 24 1
                                    

Multimedya Irmak

Sabah uyandığımda Aras yanımda yoktu. Doğrulmaya çalıştığımda dikişlerimde bir ağrı hissettim. Biraz zaman sonra içeri doktor girdi ve kendimi yormamak şartıyla hastaneden çıkabileceğimi söyledi ve odadan çıktı. Ardından içeriye girenle gözlerim yerinden pörtledi. Içeriye giren Enes'ti. Bizim matrak, deli dolu Enes ve iğrenç espirileri.

"Irmaaakkk laagggnnn nolduuu sanaaaa"

"Enes bağırmana gerek yok kim aldi bunu bu odaya imdaaatt! "

"Aşk olsun kanki yaa ziyarete geldik şurda iyisin dimi."

"Eh işte bıçaklanan birisi ne kadar iyiyse o kadar iyiyim."

"Vaaahhh yazııık neyse bişey sorucam. Bizim Hakan geldi mi? Eski sevgilin olan. "

"Umrumda mı sence "

"O hala seni seviyor Irmak sadece gurur meselesi erkekleri bilirsin"

"Yaa evet bilirim Selen'i ne kadar üzdüğünü 2 senelik ilişkiyi bitirip ikinizde birbirinizi sevmenize rağmen gurur yaptığınızı ve Selen'in Amerikada okuluna devam etmesi gerektiğini göz önünde bulundurmazsak çok iyi biliyorum. Fakat bizde bir farklılık var ben onu sevmiyorum. " Enes tam birşey diyecekken içeriye Aras girdi. Aras'ın bir bakışıyla Enes dışarıya çıktı. Ben daha ne oldugunu anlamadan Aras

"Hakan kim" dedi ve bana öldürücü bakışlar atmaya başladı. Beni kıskanıyomu diye düşünmek istemedim çünkü bizim bay ayı ne düşündüğümü anlayabiliyor ve bunu anlaması hiç iyi olmaz.

"Eskiden olup bitmiş birşey" dedim. 'Bana tecavüz etmeye çalıştığını saymazsak'.

"Bana söylemediğin birşey yoktur umarım"

"Seni niye ilgilendiriyo ki sen benim neyimsin?? "
Cesarete bak be aferin Irmak 2 hafta komada yatta aklın başına gelsin

Iç ses kes sesini. Aras cevap vermedi.Yüzüme bile bakmadan odadan çıktı ve gitti. Daha sonra annemler içeriye girdiler ve beni hazırlamaya başladılar.

***

"Bakıyorum da hastaneden ayrıldığına üzülüyorsun"

Enes'in sesiyle kendime geldim.
"Ne alakasi var dalmışım sadece"

Aras'ı düşünüyorum diyemezdim. 2 saat geçmişti. Ben hastaneden çıkacaktım kendimi düşünmem gerekirken aklımı eline aldı sanki onu düşünmeden geçirdiğim bir dakika bile yok. Neden böyle oluyor anlamıyorum. Birazdan çıkacağım buradan ama dün akşam geliyor aklıma sarılarak uyumuştuk her neyse aklımı bu kadar yormamalıyım.

***

Eve geldikten sonra ölü gibi uyumuşum uyandığımda saat 02:00'dı. Gözüme bir ışık geldi. Telefonumdan geliyordu bu ışık alıp baktığımda tanımadığım bir numaradan mesaj gelmişti.

"Ne çok uyudun beee güzellik uyan artık" mesaj yeni gelmişti 3 dakika önce cevap vermedim. Ardından bir tane daha mesaj geldi bunda da

"Ben Enes numaramı değiştirdim" yazıyordu.

"Efendim"diye cevap verdim anında mesaj attı.

"Knkii burcun ne " amacın ne Enes off neyse cevap vermezsem başımın etini yer tam cevap yazacaktım ki telefon elimden çekildi. Karşımda onu görünce başta korktum ve
"Sen nasıl gel-"

"Camdan girdim tamam mı şimdi kapa çeneni ve kay uyumak istiyorum. " ukala ne olacak kime çekti bu ego yığını bak bak uyuyacakmış istediğinde beni görmezden gelip istediğinde de yanıma gelip yatıp uyuyamaz.

"Kızım kaysana" kızım mı!! Efendim baba!? "Sana bu hakkı-"
"Evet kimse vermiyor şimdi kay" ehh yetti ama bu ne ya durmadan lafımı kesiyo sıktı artık. Ve ne oldu tahmin edin edin edin bay ayı beni kucağına alıp biraz daha ileriye yatırdı yanıma yattı ve arkamdan sarıldı. Nefesini teminde hissetmek ne kadar hoşuma gitse de annem veya BABAM içeriye girip bu manzarayı görürse... Ölmek için çok gencim yaa.

"Kıpırdanma uyu hadi"

Yeter! Aras valla yeter

2.bölüm de bitti beğenirsiniz insallah

Geçmişe Karşı (Tamamlandı✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin