Öncelikle herkese merhaba. Bölüm atıcağım günleri belirledim. Salı ve Cuma günleri yeni bölüm atıcam. Bu kadar. Bölüm pek içime sinmedi ama olsun.
Her zamanki gibi geçti okul. Bu sıralar o kadar çok şey yaşıyorum ki normal bir gün geçirmeyi bile özlemişim.
Yarın okul gezisi varmış. Ben gitsem mi gitmesem mi karar veremedim. Bir müze gideceğimiz yer. Tarihi şeyler falan var. Ceren gidelim diye zorluyor.
Aslında gitsek fena olmaz kafamızı dağıtmış oluruz. Halam'a bu durumu söylediğimde halam "Kesinlikle gitmelisin, hem kafanı dağıtmış olursun hem de farklı şeyler görmüş olursun."
Gezi kağıdını Halam'a imzalatıp yukarı çıktım. Banyoya girmeye karar verdim.
____
Sıcacık bir duş aldım. Bornozumla odaya geldim. Bornozla saatlerce oturabilirim. Böyle bir manyağım eheheh.
Üzerimi giyindim ve yatağa yattım.
_____
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu. Okul formalarımı giydim. Çantamı hazırladım, kitap koymadım çünkü gezi var.
Aşağı inip kahvaltı yaptım. Halam dan biraz harçlık alıp okula yürümeye başladım.
_____
Okula geldiğimde herkes neşeliydi e tabi sabahın köründe matematik dersi yok, gezi var.
Cerenin yanına gittim. Yanına oturdum. Bu sırada gözüme bir grup çarptı. Selin, Serkan, Ferit, Mert, Zeynep ve bir iki kişi daha beraber konuşuyorlardı. Gıcık oldum. Selin'den zaten hiç hoşlanmıyorum.
Herkes istediği yere oturmuştu. Hoca gelince izin kağıtlarını topladı. Bir dakika bir şey fark ettim. Ben cerenin yanına oturduğum için Serkan'ın yanı boştu ve Selin oraya oturdu. Bana bakmaya başladı. Ah bu kızı dövmek istiyorum.
Herkes otobüse bindi. Kulaklığımı takıp kafamı cerenin omzuna koydum. Ceren kulaklığımı tekini çıkartıp kendi kulağına taktı.
Müzeye gelince otobüsten indik. Müzenin içerisine girdik.
"Serbestsiniz, fazla uzaklaşmak yok, başınızı belaya sokmak yok."
"2 Saat sonra bu kapının burda buluşalım."
Müzedeki şeyleri incelemeye başladım. Herkes farklı şeylere bakıyordu. Burada çok ilginç şeyler var.
Heykellerin olduğu tarafa gittim. Çok ilgimi çekti. Bazıları sanki canlanıp üztüme atlıycakmış gibi geldi. Saçmalıyorum aldırmayın.
Bir tane heykelin önüne gittim. Ona bakmaya başladım.
"Çok güzeller değil mi?"
Bu ses Serkan'ındı. Tam yanımda duruyordu.
"Şey evet. Çok ilginçler."
Yürümeye başladık. Farklı şeyleri inceledik. Serkan bu konuyla çok ilgili sanırım. Tarihi eserlerle ilgili şeyler anlattı bana.
İki saat dolduğunda Serkan'la beraber aşağıdaki kapının oraya gittik. Buluşma yeri olarak hocamız orayı seçmişti.
Hoca yoklama aldı. Herkesin burda olup olmadığını kontrol etmek için. Herkes buradaydı. Otobüse bindik. Okulun orda indik.
Sınıfa gittik. Bir de ders mi işliycez şimdi.
___
Sırama oturdum. Hoca'nın gelmesine çok az vardı.
"Bugün çok keyifliydi." dedi Serkan.
"Evet ben de çok eğlendim."
İkimiz de önümüze döndük.
Okul bitince eve geldim.
_________
05******: Nasıl geçti günün.
Eda: İyi geçti. Eğlenceliydi. Senin nasıldı günün.
05*****: Benimki de iyi sayılır.
Eda: iyi geceler ❤️benim çok uykum var. Uyuycam.
05******: Bir dakka nE! Sen bana kalp mi attın yoksa ben yanlış mı görüyorum.
Eda: ııı şey elim çarptı.
05*****: :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin Sen? | Texting
Short StoryBir gece bana beni sevdiğini söyleyen birinden mesaj geldi. Bana mesaj atan kişi kim olabilirdi 27.07.2020