-12-

94 3 0
                                    

(znovu poposkocime v čase. Posuneme se o dva měsíce dopředu. Za měsíc konci škola. Hermiona začala sedmý měsíc.)

Draco

V noci mě probudila hermiona tím jak se prevalovala. Že začátku jsem tomu nevěnoval pozornost ale když se pretocila už asi po deváté tak jsem se musel zeptat.

"Lásko děje se něco?" zeptal jsem se a dal jí pusu do vlasů.

"Promiň že jsem tě vzbudila. No jen Scorp kope a já nemůžu spát."rekla a koukla se na mě.Já se zvedl a dal pusu na její bříško a začal k němu mluvit.

" Ty naše štěstíčko. Nemures nechat maminku taky trochu vyspat. "rekl jsem a mia se začala smát. Já se k ní taky přidal.

"Co kdyby jsme si šli dát horkou vanu?" navrhla hermiona a já s radostí přijal. Šel jsem pro ručníky a vydali jsme se do primusovské místnosti kde jsme napustili vanu a společně si do ní vlezli.

Po nějaké chvíli mě napadlo probrat budoucnost.

"Hermiono? Kde Budem bydlet? Protože jsem si myslel že asi nebudeš chtít bydlet na manoru. Tak kde by jsi chtěla bydlet?" rekl jsem a ona se na mě koukla.

"S tím manorem jsi mel pravdu ale nevím kde by jsme mohli bydlet. Kde by jsi chtěl bydlet ty. "řekla a já začal přemýšlet.

"Co kdyby jsme si koupili nějaký dům na kraji Londýna?" zeptal jsem se.

"To je skvělí nápad. Londýn je nádherný." řekla a políbila mě. Já se na ni usmál a dal jí další pusu do vlasů.

"Tak když je zítra vykend tak bych zašel za ředitelkou pro povolení opustit bradavice. A mohli by jsme jít vybírat. A třeba by jsme skočili i pro nějaké věci pro miminko." rekl jsem a mia kývla.

Po koupeli jsme se vrátili do pokoje kde jsme se dospali.

---

Ráno jsem šel za ředitelkou pro povolení k přemístění. Pak jsem se vracel ale ve spolecence mě odchytli Blais, Pansy a Theo a tak jsem si s nimi na chvíli povydal.

Hermiona

Draco už je přes hodinu pric a já o něj  mam hrozný strach. Už jsem převlečena a lehce namalována. Asi bych ho měla jít hledat. Co když se mu něco stalo.

Vyjdu z pokoje a sejdu schody do společenky. Když se rozhlednu po spolecence tak kdo to nám to sedí v křesle a povídá si s kamarády. Z jedné části mi spadl kámen ze srdce že se mu nic nestalo ale na druhé straně jsem naštvaná protože kdyby mi dal vědět že si chvilku popovídat s přáteli ale ne ja v pokoji silim strachy že se mu něco stalo. Rozejdu se k němu.

"DRACO LUCIUSI MALFOY!!Ty si tady v klidu sedíš a já v pokoji už asi hodinu silim strachy že se ti něco stalo. Já snad zešílím. To jsi mi nemohl dát vědět že se tu budes bavit s přáteli" zakřičel jsem na něj.

"Omlouvam se. Já se jen šel na chvíli bavyt s přáteli." rekl a koukl se mi do očí.

"Já na tebe nejsem naštvaná proto že by jsi se bavil s přáteli. Za to sem náhodou ráda. Ale jsem na tebe naštvaná proto že jsi mi to nedal vědět a odesel jsi před víc jak hodinou pro povolení se premystit a pak jsi nepřišel. Kdyby jsi mi to řekl tak bych se nestresovala a nevymýšlela teorie o tom co se ti stalo. A dost nechci se s tebou hádat. "řekla jsem a Posadila se do druhého křesla.

Draco se zvedl a posadil se ke mě na opěradlo. Já se na něho nazave podívala.

" Promiň mi to. Já jsem ti to chtěl dát vědět ale pak jsme se zapovidali a já na to Zapoměl. Odpustí mi to? "rekl a dal mi pusu do vlasů. Ostatní to jen s úsměvem pozorovali.

" Jistě že odpustím. Ale slib mi že už to nikdy neuděláš. "řekla jsem a podívala se mu do očí.

" Slibuji. Miluju tě. "rekl a políbil mě.
"já tebe" řekla jsem když jsme se odotáhli. Najednou mě Scorp kopl a já bolestive zavřela oči a svrastila čelo.

"Miminko zas kope?" zeptal se Draco a položil jednu ruku na moje bříško a druhou mě chytil za ruku. Já přikývla a při dalším kopnuti znovu svrastila obočí.

"Za chvilku přestane uvidíš." rekl a dal mi pusu do vlasů. Když znovu koplo tak me za druhou ruku chytla Pansy aby mě povzbudila.

Pak už přestalo kopat a my se s Dracem šli dopripravit.

My whole world - Dramione (Dokonceno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat