Epilogue

4.2K 111 30
                                    

Za domem je slyšet hudba. Myslela jsem si že je dům menší ale asi jsem se mýlila. Dobře tak určitě jsem se mýlila. Jsem v domě od odpoledne sama. Christian odešel na přípravu párty aby dohlédl na to že je všechno tak jak má být . Jelikož je to  pro mě tak si nechává záležet aby všechno bylo podle jeho představ. Odcházel tam již ustrojený v saku a kravaťě. Musím uznat že v obleku mu to slušelo. Zatím co on připravoval párty tak já připravovala útěk. našla jsem svou peněženku a z jeho sejfu jsem vyndala dost peněz na nový začátek kód byl datum mého narození (odfrkla jsem si jak primitivní) . Ano mám za to černé svědomí ale on mě připravil o více než jsou jen peníze a to o mou nevinnost , o možnost rozhodovat za sebe a o mou rodinu. Vím že mi to nikdy neopustí ale jsem s tím smířená. Musím být jinak to nejde. Teď si asi říkáte jak je možné že odsud uteču když Christian dole pořádá párty. Je to jednoduché jede dnes pro svou sestru a jejího manžela a ty bydlí v jiné smečce myslím že říkal ve White Ghoust ale nejsem si jistá . Tam ale pojede až párty začne . Správně bych o tom ani vědět neměla ale zaslechla jsem jak se o tom baví s Huntrem. Volal si to s ním v ložnici zatím co jsem byla v koupelně . Stejně mi to musí říct ale věří že když budu na party a kolem mě bude smečka tak že mě pohlídají. Když jsem to zjistila zbalila jsem si jen par věcí k penězům do tašky spolu s doklady co jsem měla v peněžence. K tomu jsem si do sáčku hodila věci od Claire a tašku hodila do skříně. Chci skříň zavřít když si všimnu krabice. Vezmu ji do ruky a otevřu ji. Usmeju se ve vnitř se nachází můj mobil a malá krabička sametově modrá od šperku. Otevřu ji a vykulím oči . Je v ní prsten a to ne jen tak nějaký ale zásnubní s velkým broušeným diamantem do tvaru slzy. Udiveně si sáhnu na líci když ucítím na ni mokrost. Slza. Krabičku zavřu a vrátím ji zpátky do krabice a vezmu z ní svůj mobil a zavřu nakonec i krabici a vrátím ji na své místo. Pro jistotu tašku schovám pod oblečení úplně dolů aby nebyla vidět což se mi i povede. A skříň zavřu. A jdu do koupelny se přichystat.

Stojím před zrcadlem a koukam na svůj odraz v zrcadle . Když se ozve zaklepaní na dveře . ,,Rose zlato jsi hotová ?" Zeptá se Christian za dveřmi ,,Jsem " odpovím a dveře se otevřou . Podívám se na něj a on kouká na mě s vykulenýma očima . ,,Věděl jsem že jsou to ty pravé a že v nich budeš  překrásná ale ty vypadáš přímo božsky Rose." řekne a dojde ke mě pomalu. ,,Děkuju ." řeknu mu nesměle a jeho ruce se kolem mě omotají a přitáhnout k němu . ,, Budeš nejkrásnější žena v sále a nejkrásnější Luna ze všech ." řekne a políbí mě na čelo a já přivřu oči .

Párty je v plném proudu. Je to tu krásné všude samé rostliny a balonky. Je to tu božské. Všichni mě pozorují a říkají jaká jsem krásná a že jsme s Christianem nejkrásnější pár ve smečce a tak. Cítím se jako cena s kterou Christianovi gratulují. Až konečně vidím na konci Claire s Huntrem který na nás koukají a smějí se. Clare má na sobě Červené šaty se zdobeným vrškem bez ramínek a Hunter černý oblek s motýlkem. Ihned se Christianovi vytrhnu a jdu ke Claire která se s rukou ke mě natahuje a drží v ní sklenku se šampaňským ,, Díky " řeknu vděčně a pořádně se napiju ,, Rose vypadáš dokonale. Jste nejkrásnější pár... " nedořekne to protože ho hravě bouchnu přes paži když mi chce udělat pukrle. Pobaveně se začneme smát ,,Neměl by sis dělat legraci ze své Luny " řekne mu za mými zádi Christian a obejme mě jednou rukou. ,,Omlouvám se Christiane ." řekne a skloní hlavu ,,Budu tě muset na chvíli opustit asi za hodinu a půl budu zpátky. Musím do smečky White Ghoust pro mojí sestru která tě chce poznat. Nedělej žádné blbosti. Za chvíli budu zpátky řekne a políbí mě. Je to můj poslední polibek s ním a tak se mu nebráním. Odtáhne se a s úsměvem na tváři odejde.

Jsem tu asi deset minut po té co odešel když Claire řeknu že si musím odskočit že mi není dobře. Chce jít se mnou. Určitě mě má hlídat ale odbydu jí a nechá mě jít samotnou. Rychle dojdu na horu kde zapnu telefon. Když funguje tak začnu volat taxík . Mám štěstí že je poblíž a že u cesty kam jsem mu nahlásila adresu bude za pět minut. Rychle si vezmu tašku a kabát. Ještě naposledy se kouknu na ložnici a odejdu z ní . Dům procházím opatrně a rychle zároveň nikoho nepotkám a jakmile jsem venku utíkám k taxíku který tam již stojí. ,,Dobrý večer . Na letiště prosím ." řeknu a auto se dá do pohybu. Kouknu se naposledy na dům který pro mě byl vězení a po tváři mě tečou slzy štěstí ale i smutku. Než mi zmizí v zatáčce z dohledu. Pohodlně se usadím a jsem celou dobu zticha jen slzy mi dál tečou po tvářích. Když mě muž zaveze na letiště tak mu zaplatím kolik po mě chce a rozejdu se k letišti kde zkontroluji odkud mi to jede. New York je první let a odletět by měl za deset minut jdu proto rychle k pokladně a koupím si poslední lístek. Vydám se k terminálu kde mi věci odbaví a pustí mě k letadlu kde si sednu ke starší paní a tam si konečně uvědomím co se děje a že jsem svobodná. Když letadlo začne vzlétat tak mi začnou téct slzy a já nevím co to znamená .

Z pohledu Christiana: (Krátké )

Celá místnost je od střepů, kousků dřeva a krve. Kolem mě leží moji vlastní lidé v bolestech.

Je pryč moje Rose je pryč a nikdo o ní neví ani vědma ne.
Moje srdce je rozstříštěné na kousky.

Jsem opět sám. Sám.

Najdu tě Rose...Najdu.... Musím....
Nesmím být sám. Už ne.

Ikdyby to měla být poslední věc kterou udělám tak tě sem dostanu.

A až tě najdu tak ti způsobím stejnou bolest jako jsi ty způsobila mě.

Budeš trpět jako trpím teď já.

A pak už nikdy neodejdeš a budeš se mnou navždy. Strach ti nedovolí mě opustit.

Už nikdy neopustíš svého Alfu.

🐺


Jsme u konce zlatíčka💖. Určitě mě teď nesnášíte za to že jsem to ukončila takhle ale nějak jsem si přišla na to že ukončit to tady bude nejlepší řešení( Ne holky že budete plánovat mou vraždu - Čestinářku a Fyzikářku můžete - (mě ne😂🙏) . Není to ale konec to se nebojte! Pokračujeme na druhém díle a už teď mám hromadu nápadů jak se příběh bude odvíjet a pokud se všechno podaří podle mých představ tak to bude naprostá pecka 😂 Doufám že se budete na mě těšit u pokračování a neodradím vás od čtení mé knížky. Budu se na vás moc těšit a moc děkuji za podporu které se mi od vás dostává je to pro mě hotové požehnání
  💖🙏 Ještě jednou Vám přeju krásné Vánoce a šťastný nový rok a budu se na vás těšit u pokračování  :👇 1.1.2021👇
                                     💖🐺💖

                           Foever my Luna CZ
                                      ❄️💖❄️

                           Foever my Luna CZ                                      ❄️💖❄️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat