Chapter (16) Zawgyi

1.4K 140 8
                                    

သခင္🔥
_______

Condo က ထြက္ထြက္ခ်င္း ဘယ္ကိုလာခဲ့ရမွာလဲဆိုၿပီး ရိေပၚမက္ေဆ့လွမ္းပို႔လိုက္တယ္..။

**Genius Hotel 26 လႊာ Room.no 34**

မေဝးတဲ့အကြာအေဝးမို႔ ဆိုင္ကယ္နဲ႕သြားရန္သာ ဆုံးျဖတ္လိုက္သည္..၊ ရိေပၚထြက္သြားၿပီးတာနဲ႕ ေဘာ္ေငြေရာင္ဆံပင္နဲ႕ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ဟာ အေမွာင္ထဲကထြက္လာၿပီး ႏႈတ္ခမ္းတြန့္႐ုံၿပဳံးသည္..။ ၿပီးေနာက္ဓာတ္ေလွကားကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ရင္း..

ငါက မင္းနဲ႕ ဘာကိုမ်ားေဆြးႏြေးေနရဦးမွာလဲ? မင္းေၾကာင့္ Light နဲ႕ေတာင္ ေအးေအးလူလူစကားမေျပာလိုက္ရဘူးေလ..၊ ခုလိုပိန္းတိန္းေနလို႔ Light ေျပာျပတဲ့ဇာတ္လမ္းတြဲမွာ ဝူခ်န္ရဲ႕ကာရိုက္တာ အမွန္ကိုမင္းမသိတာေပါ့..အဟက္!!!

"တီ..ေတာင္.."

"အာ..ျပန္လာတာျမန္လာခ်ည္လား? တစ္ခုခုက်န္ခဲ့လို႔လားမသိဘူး.."

တံခါးဖြင့္ေပးလိုက္ခါမွ ေရွာင္းက်န့္မွာ အံၾသရသည္..။ သူ႕ကိုစူးစိုက္ၾကည့္လာတဲ့ အျဖဴေကာင္ေလးမ်က္ဝန္းမ်ား နာက်ည္းရိပ္ေတြစြန္းထင္လို႔ပါလား?

"Yeti...မင္း..ဘယ္လိုလုပ္"

"ဘာလဲ? ဝမ္ရိေပၚမဟုတ္လို႔ဆို႔နင့္သြားတာလား အေပါက္ဝ ကဖယ္ေပး၊ မင္းမဝင္ခိုင္းလဲ ငါကအတင္းဝင္မွာပဲ.."

Kid ထြက္သြားၿပီးၿပီးခ်င္း Yeti ေရာက္လာတာဆိုေတာ့ ဒါကတိုက္ဆိုင္မႈေတာ့မျဖစ္နိုင္ဘူး..။ မိမိကိုတြန္းကာ အထဲဝင္သြားတဲ့ သူေနာက္ကိုသာ ေပြးလိုက်ရင်း..

"Yeti..မင္း Kid ကို တစ္ခုခုလုပ္လိုက္တာလား? သူ တစ္ခုခုျဖစ္ရင္ မင္းကို ငါခြင့္လႊတ္မွာမဟုတ္ဘူး.."

"အဟက္..!ဘာတဲ့ ခြင့္လြတ္မွာမဟုတ္ဘူး ဟုတ္လား? အဲ့စကားက မင္းနဲ႕ထိုက္တန္လို႔လားLight ရဲ႕..ငါ့ရင္ေတြစုတ္ျပတ္သတ္ေနတာ ဘယ္သူေၾကာင့္လဲ? ဂ်ပန္က ျပန္လာရင္ Devil heel နဲ႕အေဝးဆုံးကိုထြက္သြားၿပီး Yeti နဲ႕ ေသတဲ့အထိအတူေနပါ့မယ္လို႔ ဘယ္သူက ကတိေပးခဲ့တာလဲ? "

ဟုတ္တယ္..
တကယ္ႀကီး အဲ့လိုကတိေတြသူေပးခဲ့တယ္..၊ ဒါေပမဲ့ ခုခ်ိန္မွာ သူ႕ပေယာဂေၾကာင့္ Kid တစ္ခုခုျဖစ္သြားမွာ အရမ္းစိုးရိမ္မိတယ္..။

သခင်...🔥[[ COMPLETED ]]✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora