*ერთი კვირით ადრე იუნმინების ქორწილამდე*
-გამარჯობა.
-გამარჯობა თეჰიონ.
-რატომ დამიბარე? რამე ხდება?
-შენი ნახვა მინდოდა,მაგრამ რაღაც საკითხზეც უნდა გესაუბრო.-ამბობს ალფა და საყვარლედ იღიმის.
-ოჰ,ეგრე ნუ იღიმი თორემ ჩემი სისაყვარლის მაჩვენებელი აფეთქდება- ხითხითებს ომეგა,რაზეც ჯონქუქი წითლდება. თეჰიონს ერთი სიტყვა უელავს თავში *ბავშვი*.
-ახლა კი საქმეზე გადავიდეთ-ამბობს თე-გისმენ.
-შენი ძმა და ჩემი ჰიონი 1 კვირაში ქორწინდებიან და ერთმანეთს არც კი იცნობენ,ჯიმინი დეპრესიაშია მამამისი თავისას არ იშლის ქორწილი გარდაუვალია. იუნგიზე რას მეტყვი?
-იუნგიც ცუდ დღეშია,მაგრამ მითხრა,რომ ჯიმინს დათანხმდა და ამასთან ერთად უთხრა რომ მოსწონს. ჯიმინმაც მემგონი იგივე უპასუხა,დეტალებს არ უღრმავდება,ეს ინფორმაციაც ძლივს გამოვსტყუე! -აღშფოტებულად ამატებს ომეგა.
-ჰმ, მოკლედ რისი თქმა მინდოდა ამ ერთ კვირაში უნდა მოვახერხოთ მათი დაახლოება.
-და ეს როგორ წარმოგიდგენია?
-როგორ და შენ ომეგა ხარ უფრო მეტი საერთო გაქვს ჯიმინთან ვიდრე მე ამიტომაც აი ასე საყვარლად და ტექნიკურად უნდა მოახერხო მისი გულის მოგება,რა თქმა უნდა,როგორც მეგობარმა, იუნგის კი მე მივხედავ.
-კარგი იდეაა,თანაც საინტერესო. რას მიბრძანებ რა უნდა გავაკეთო?
- თუ მაკოცებ გეტყვი! -პატარა ბავშვივით თქვა ალფამ და ისევ საყვარლად გაიღიმა.
-რა სასაცილო ხარ- იცინის თეჰიონი.
-მაშ მკოცნი თუ არა?
-გკოცნი-ამბობს თეჰიონი სკამიდან დგება და ნელ-ნელა მისკენ იხრება. და ისევ სიცილს იწყებს ამჯერად მას ქუქიც უერთდება და ერთად იცინიან,სულელებივით.
-კარგი,გავიცინეთ და გვეყო -ამბობს ქუქი.
ამჯერად თეჰიონი თავს უქმევს მათ შორის მანძილს ამცირებს და მშრალ მსუბუქ კოცნას უტოვებს ალფას.
.
.
.
.
და წამით გული უჩერდება.
.
.
.
.ღმერთო ოღონდ ეს არა.
.
.
.
.
ალფას ტუჩებს ცილდება.
.
.
.
.და აცნობიერებს.
.
.
.
.
.
.
ოღონდ ეს არა.
.
.
.
.
.
.
.
მას დენა დაეწყო.ამას ჯონქუქიც ხვდება და ომეგას დაბნეული უყურებს.
-თე შენ რა?
-კი.
-რა უნდა ვქნათ?
-სანამ კაფეში სხვა ალფებმაც იგრძნეს სუნი,უნდა წავიდე.
-მარტო ვერ წახვალ,გზაში რომ მოხდეს რამე?
-მაშინ შენ წამიყვან.-ალფა ასეთ პასუხს არ ელოდა.
-წავედით.-სოლიდურ კუპიურას დებს მაგიდაზე და ფეხზე დგება.ომეგაც მორჩილად მიჰყვება უკან და შემდეგ არაეული შეგრძნებები ეუფლება. გრძნობს როგორ სველდება მისი საცვლები ყოველი ნაბიჯის გადადგმისას მაგრამ ახლა მთავარია მანქანამდე მიაღწიოს.
გარეთ გადიან,მანქანების სადგომზე საბედნიეროდ არავინაა,ქუქი მანქანის კარებს უღებს და ისიც ჯდება.
-საით? -კითხულობს ალფა.
-შენთან,ჯონქუქ-ომეგა უკვე ვეღარ აზროვნებს,ის თავის ალფას გრძნობს და მას სხვა არაფერი უნდა.
______
უცნაური გადახვევა.❤️
YOU ARE READING
Life is a game 💥ცხოვრება თამაშია
Fanfictionრას არ მოიფიქრებს ადამიანი თავის შესაქცევად,თუნდაც ეს გასართობი სხვა ადამიანისთვის საბედისწერო აღმოჩნდეს. სამყარო სადაც ფული ყველაფერს წყვეტს მაგრამ სიყვარულს კიდევ უფრო მეტის გადაწყვეტა შეუძლია. იდეის ავტორის ტიკტოკი: kpop_drama_bl_56 💜