Part 1.- Egy forró nyári nap

1K 43 5
                                    


-Sarah, Sarah, az istenit hová mész már megint?- apa hangja betölti a hatalmas házat amiben élünk.

-Csak iszunk valamit a barátaimmal- hangzik a felelet. Valószínű igazat mondott és beülnek valahová beszélgetni, vagy lemennek a partra strandolni.

-Lara nem megy veled?- kérdezi apa reménykedve, mire csak megforgatom a szemem és próbálok tovább figyelni a filmre amit éppen nézek. A szobámban. És a legfontosabb, hogy távol az emberektől, egyedül.

-Nem akart jönni- hazudja szemrebbenés nélkül a húgom, pedig természetesen nem is kérdezett meg. Bár tényleg nem akartam menni, főleg vele.

-Értem. Hát jó, én azért leküldöm kicsit a strandra, hogy ne üljön egész nap a szobájában- remek, mostmár muszáj lesz kimennem innen.

-Tedd azt- válaszolja Sarah flegmán és el tudom képzelni a nemtörődöm arcát ahogy ezt mondta- én elindultam.

Amikor hallom az ajtócsapódást már készülök rá, hogy apa pár másodperc múlva kopogás nélkül benyit majd a szobámba, így csak megállítom a filmet és egy párnát átölelve figyelem a szobám ajtaját, ami tényleg kinyílik.

-Nem akarok menni- közlöm apával azonnal, esélyt sem adva arra, hogy megszólaljon, mire ő fáradtan néz rám.

-De, lemész- mondja, mire sóhajtok egyet és szó nélkül kimegyek mellette a szobám ajtaján. Nem is érdemes vitatkozni vele, mivel mindig megkapja amit akar. Akár erőszakkal is és én ezt nagyon jól tudtam, rajtam kívül viszont senki nem vette észre. Mindenkinek elkerülte a figyelmét az az apró tény, hogy amikor veszekszik velünk akkor egy idő után ökölbe szorítja a kezét, majd egy nagy levegőt kell vennie ahhoz, hogy lenyugodjon és ne üssön meg, vagy a tiltott helyek a lakásban amit én természetesen megnéztem, de rajtam kívül senki sem, hiszen ő a megtestesült minta apa és mindenki ilyet akar, bár ha látták volna mondjuk a raktárt talán elgondolkoztak volna ezen a legprofibb fegyverek láttán.

A házból kiérve átsétáltam a kerten, ahol éppen Rose oktatta ki az egyik kertészt. Talán még ő tudja milyen is apa valójában, de nem hiszem, hogy zavarja, hiszen neki az első a pénz. És minél több van, annál boldogabb.

Amikor észrevett mosolyogva odaintett nekem, mire én szó nélkül elfordítottam a fejem és kiléptem a kapun át a főútra. A fiatalok csapatokat alkotva gyalogoltak a víz felé, vagy bárhová is tartottak, miközben nevetgélve beszélgettek, vagy szívatgatták egymást. Kivéve engem, aki egyedül ért le a partra és egyáltalán nem örült annak amit látott. Sarah ugyanis természetesen a középpontban volt, ahogy mindig és Topper, az aktuális barátja ölében találta a legkényelmesebbnek leülnie.

Szemforgatva toltam fel a fejemre a napszemüveget és hunyorogva a vízhez sétáltam, hogy megnézzem milyen. Sajnos nagyon hívogató volt, így már sajnáltam, hogy nem vettem fel fürdőruhát. A napellenzőmet újra a szemem elé toltam és így már hunyorgás nélkül vettem tüzetesebben szemügyre a partot és ott tartózkodókat. Mindenféle elkényesztetett, gazdag fiatal, néhányuk drogozva vagy cigizve, mások söröspoharat szorongatva a kezükben sütkéreztek a napon. Sóhajtva egy bódéhoz sétáltam és vettem egy Martinit, amibe lassan belekortyolva élvezettel tűrtem ahogy a hirtelen jött hideg átfagyasztja az agyamat.

Egészen szürkületig a parton vagyok, ami nálam nem megszokott és már indulnék haza, de ekkor szokatlan dolog történik, ugyanis John B, Kiara, JJ és Pope jelennek meg a parton már késő délután. Alapszabály, hogy a snecik csak utánunk érkeznek és ennek Topper azonnal hangot is ad.

-Mi a francot keresnek ezek itt?- röhög erőltetetten, de a társaság nem foglalkozik az őket vizslató tekintetekkel, se Topper nevetséges beszólásával, csak tovább beszélgetnek és iszogatnak, mintha a többiek itt sem lennének. Egyetértek velük, mindenkinek le kéne szarnia az ilyen gazdag pöcsöket. Mivel a buli érdekesnek hangzik (jól van, mindenkinek vannak pletykaéhes hajlamai), tovább maradok és egy kis idő múltán Sarah leül mellém.

-Mégis lejöttél?

-Amint látod.

-És miért vagy még mindig itt? Este már jön a brutális tömeg és mindenki tudja, hogy te azt utálod- vágja hozzám a szavakat, mire hitetlenkedve nézek rá.

-És miért kell nekem beszámolnom az ittlétem okáról? Elég ez a hely kettőnknek- igazából én sem tudom miért vagyok még itt, de ezek után már csak azért is maradok. Mielőtt Sarah visszavághatott volna, Topper huppant le mellé és fél karral átölelte a vállát.

-Miért vagy a nővéreddel?- kérdezi tőle.

-Csak váltottam vele pár szót- Topper már nem volt szomjas és ezt Sarah is látta, éppen ezért kicsit undorodva válaszolt neki. De hogy még ez ne legyen elég JJ jött oda hozzánk, szintén részegen.

Szia Sarah! Kérsz az italomból?- kérdezi a húgomtól egy kicsit dülöngélve.

-Nem kérek, kösz- hárítja el a gesztust .

-És te, Lara?- kérdezi most felém fordulva, mire csak megrázom a fejem. Isten tudja mi van abban.

-Nem? Nem elég előkelő?- gúnyolódik.

-Tudod mit? Én szívesen megiszom- nyújtja a pohár felé a kezét Topper.

-Kedves tőled, de nem kérdeztelek. Talán ha szépen kérted volna- röhög össze az időközben mellé szegődött John B-vel, de egy apró mosolyt én sem tudok elrejteni.

-Ha szépen kértem volna?- húzza fel magát Topper azonnal.

-Ahogy mondod- vigyorog bele a képébe JJ, ami a másik arcából ítélve nagyon rossz ötlet volt és valóban, a következő pillanatban már egymást lökdösik, miközben John B próbájta leállítani barátját több-kevesebb sikerrel.

-Sarah csinálj már valamit, a te barátod- üvöltök a húgomra mert időközben körénk gyűlt a tömeg amint megérezték a bunyó szagát és óriási hangzavar keletkezett. De ő csak áll ott és nézi, ahogy mostmár a fiúja John B-vel verekszik és egyre jobban lökdösik egymást a víz felé. A tömeg csak szurkol igazából ő se tudja kinek és senki nem csinál semmit. A két fiú mostmár csurom víz, hol az egyikük, hol a másikuk kerekedik felül. Látom Topperen, hogy egyre dühösebb lesz és tudom milyen az, amikor igazán bepipul, mivel velem már többször verekedett, így a két fiúhoz rohanok pont amikor Topper a víz alá nyomja John B fejét. És nem engedi el. Még mindig nem...

-Topper állj már le te seggfej!- üvöltök rá minden mindegy alapon- Még megfullad!

-Ne gyere ide álszentkedni Lara!- néz rám Topper John B-t továbbra is a víz alatt tartva.

-Idióta- sziszegem neki és megindulok felé, hogy leszedjem róla. Amint odaérek rögtön megpróbálom lehámozni a kezét John B fejéről, de nem vagyok elég stabil, így már az első lökése után hátra esek. Már éppen állnék fel újra, amikor hirtelen mindenki elhalkul és JJ-re néz, aki egy pisztolyt tart a kezében, egyenesen Topper-re szegezve. Lélegzet visszafojtva nézem, hogy most mi fog történni.

-Na mi lesz, meglősz?- hogy lehet valaki ekkora idióta? Még ha fegyvert szegeznek is rá, akkor is pofáznia kell.

-Lehet- válaszolja vészjósló hangon JJ.

-Hagyd, JJ- köhögi az időközben magához tért John B. JJ arcizmai megfeszülnek és látszik, hogy viaskodik magában. Én jobbnak látom elmenni innen, így szépen lassan felállok és a kikászálódom a vízből. A partra érve JJ-re nézek aki engem bámul, majd leengedi a fegyvert és szó nélkül sarkon fordul, majd a tekintetek kereszttüzében barátaival együtt elsétál. Topper továbbra is feldúltnak tűnik mivel szemei vérben forognak, így mindenki szétszéled, velem együtt, szóval eredeti szándékomnak megfelelően hazafelé veszem az irányt. 

Keresd az aranyat! (Outer Banks)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin