Moja šanca

23 4 55
                                    

Príjemné čítanie ♥♥♥

Posadiac sa na zadok, som si uvedomila, že mi presiakla krv cez náplasť, na čo som zazerala na Sydney. Lebo mi to spravila ona. Onedlho prišiel Joker do miestnosti a doniesol jeden tanier jedla. Podal ho Sydney, ktorá najprv odmietala, no potom rezignovala. Zobrala si od Jokera jedlo, on sa na mňa otočil, prezerajúc si ma sa otočil a odišiel. Objala som si kolená a oprela si hlavu o ne, no rozbolelo ma rameno. Sykla som bolesťou. Pokúsila som sa vstať a s tou reťazou sa priblížiť k dverám. No zastala som v pohybe, keď sa otvorili dvere. Joker mi chytil ruky, pripútal na putami a odomkol reťaz z pravej ruky. Držiac ma pod ramenom ma viedol z pivnice do kuchyne. Posadil ma na stoličku a sám si sadol na stôl. Neviem, prečo by mal byť nasraný, to ja som urazená. Ja som odviedla kus prace a on sa zviezol. Nemá byť prečo. Jedine, že by ma videl vychádzať s Adriánom z klubu k mojej motorke. O čom pochybujem, musel tam niekoho poslať, nech ma sleduje. Prebodávala som ho pohľadom. Postaviac sa zo stoličky som spravila dva kroky dívajúc sa mu priamo do očí.

Joker: Kam si išla, že meškáš tak dlho.

Ja: Do klubu.

Joker: Nebola si v klube, Matt by mi volal.

Ja: Nepovedala som, že do nášho klubu. V meste je ešte veľa klubov, kde keď prídem, majú rešpekt. Nerozumiem, prečo si mi spôsobil stratu vedomia a teraz tie putá. Kde mám tašku?

Joker: Tie nože? Myslel som, že to je darček. Tvoje opravedlnenie.

Ja: Čože? Všetky si mi zobral?

Joker: Zobral? Tak ty sa nemieniš ani ospravedlniť, že si meškala. Ani sa nemáš na čo urážať, veď si si svoju súkromnú misiu splnila, tak odo mňa čakáš?

Ja: Akú súkromnú misiu? Sám si sa ma pýtal, ako by som ja uniesla. Chcel si vymyslieť plán, ktorý som ti uľahčila a zaobstarala jej únos sama. Mohol by si aspoň poďakovať. Daj mi už dole tie putá!

Joker: Je pravda, že som sa ťa to pýtal. Chcel som vedieť tvoj názor, možno by som pozmenil vlastný plán ako to spraviť. Tým že si tam nabehla a spravila to sama, si ohrozila svoj život. Si myslíš, že keď som ťa tak dlho hľadal, ťa nechám ísť na samovraždu? Čo si robila vôbec s Dragomírom?

Ja: Žiarliš? Ak áno, tak on nemá tvoje hodnoty. Nič s ním nemám, dole je jeho frajerka. Potrebujem ísť niečo pohľadať. Tak dáš mi dolu tie putá alebo ťa mám donútiť?

Joker: Čo hľadáš?

Ja: Ak ťa to tak zaujíma, staré fotky. Lepšie sa mi budú pozerať, ak budem mať voľné ruky.(Premýšľala som, či sme s Adriánom naozaj príbuzný.)

Joker: Idem s tebou, inak utečieš. Nebudem ťa naháňať.

Ja: Nemusíš ísť so mnou. Zvládnem nájsť pojebané fotky aj sama. Nemusíš sa báť, že sa vracia Harleen. Stále som to ja, akurááát... (Rýchlym pohybom som ležala na stole. Joker sa skláňal nado mnou držiac moje spútané ruky nad hlavou.)

Joker: Akurát ma začínaš srať, Harley! Okamžite mi povedz dôvod, prečo chceš hľadať nejaké pojebané fotografie. O starej Harleen som ani nerozmýšľal, skôr to, čo ti ten podrbaný Dragomír natlačil do hlavy, že odmietaš mňa rešpektovať svojho manžela.

Ja: Viem tvoje postavenie v mojom živote. Si môj sexi kráľ, manžel, životná láska, otec nášho syna a učiteľ zločinu, no i tak ma teraz skúšaš, či si to všetko pamätám, čo je od teba drzé.

Joker: Drzá si ty, Honey.

Ja: Cukrík, myslím, že si sa znížil na moju úroveň. Tak uznaj chybu a pobozkaj ma. Vieš, že si to za ten únos zaslúžim. Aspoň dajakú pochvalu od géniusa, ktorým si.

Joker sa sklonil a ja som privrela oči. No miesto pusy, som započula odomykanie pút. Okamžite som využila voľné ruky a pritiahla si jeho pery k sebe. Započujúc pred bozkom smiech, ktorý som stlmila, lebo mi chýbali jeho pery. No odtiahol sa a ja som sa posadila na stole. Pozerali sme si do očí, keď sme započuli šmyk auta. Joker prešiel k oknu a zatváril sa nasrano. Zoskočila som z okna a pozrela tým smerom, čo Joker. Bol tam Adrián. Smeroval si to k vchodovým dverám, ktoré som mu išla otvoriť. No cukrík ma schytil a umlčal mi ústa rukou. Počuli sme kráčať Adriána vo vnútri domu, no nešiel do kuchyne na šťastie. Šiel prezrieť horné poschodie, zrejme si myslel, že sme tam. Joker odišiel pomaly za ním hore. Zostala som v kuchyni sama. Dlho som nič nepočula. Zrazu iba Jokerove nadávky, že si z neho Adrián spravil srandu a hore nešiel. No to mňa schytili silné ruky. Držal mi devinu pri hlave, keď prišiel Joker so Sydney. Teraz Sydney bola nahnevaná ale i tak vystrašená, lebo uvidela jeho pravú tvár. Pohoršene som sledovala Jokera, ktorý si robil z Adriána srandu. Naštval ma. Počkala som si na vhodnú chvíľu a využila ju. 

Thanks Thanks Thanks ♥♥♥

---(813 slov)---

Zmena (Joker and Harley Quinn)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu