-Unde lucreaza ai tai?
-Mama e ospatarita, iar tata taximetrist.
-Alte slujbe mai bune nu puteau inventa?
-Cum adica inventa?
-Tatal tau conduce un clan de mafioti, iar mama ta lucreaza pentru el.
-Minti!
-De ce crezi ca nu ti-au spus? Nu au vrut sa te puna in pericol. In situatii de genul asta, in care esti acum. Au dat-o in bara cu alt clan, al tatalui meu.
-Ce legatura am eu?
-Cum iti suna 10 miliarde de euro?
-Z...zece ce??
-Asta e suma pe care tatal tau a furat-o. Tu esti contravaloarea.
-Deci eu valorez atat?
-Pentru ai tai ,da. Pentru tata ,nu. Mi-a spus fara nici o emotie.
-Si tu ai fost obligat sa ma rapesti? am intrebat dupa o scurta pauza.
-Da. O sa stai aici o perioada. Poti sa mergi in toata casa, dar nu iesi.
-Adica nu sunt izolata in camera?
-Nu, dar daca vrei...
-E bine asa.
I-am zambit, iar el mi-a raspuns. Viata mea a fost o minciuna. Si chiar daca toata lumea mea se distruge, eu nu cad odata cu ea. Nu sunt genul de persoana emotiva. O sa lupt pana la capat.
-Nu pari prea afectata. Mi-a spus cu indoiala in glas.
-Nu...chiar nu sunt. Am raspuns, visatoare, uitandu-ma pe geam spre dealurile din fata casei.
-Unde te uiti?
-Undeva.Unde suntem? M-am ridicat de pe pat si am inaintat spre fereastra. Peisajul ma fascina, pur si simplu. Am ajuns langa sticla ce imi dadea accesul spre relieful montan din fata mea.
-Suntem intr-un loc mai retras, in afara orasului. Aici nu ne poate gasi nimeni. Si in plus, am ales sa stau aici pentru priveliste, aerul curat si liniste. Nu se aud masini, oaneni,doar natura.
Nu am realizat cand Gale a venit langa mine, iar printr-o minune a ajuns sa ma tina de talie.
-Tine-ti mainile acasa. Si inainte sa ma mai atingi sa te speli pe maini. I-am zis inainte sa ma intorc cu spatele la el ,dupa ce i-am surprins privirea exasperata. Imi place sa il enervez. Nu sunt obsedata de curatenie,nici pe departe, dar fata lui era memorabila.
M-am asezat, din nou, pe pat, uitandu-ma cum rapitorul meu se indreapta spre usa.
-Daca ai nevoie de ceva, cauta-ma.
Si cu asta a iesit pe usa.
Baiatul asta chiar e dragut, dar asta nu ma impiedica sa il calc pe nervi(ras malefic).
Stiu ca postez raaar si capitolele sunt scurte, dar le scriu pe bucati, in diverse momente cand am timp,(de exemplu: la sala). Si mai lucrez si la celelalte carti,dar poate in vacanta o sa am mai mult timp(desii am programul plin toata saptamana). Intre timp, vreau sa stiu ce parere aveti.
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
أدب المراهقينViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...