13- Sevgilim

1.9K 160 216
                                    

*başlamadan önce oy vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın 😊*

"My darling"

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

"Denize baktığımda; eski anılarımız canlanıyor gözümde"

Uzun konuşmamızdan sonra sessiz kalmayı tercih edip kendimizi bu anın huzuruna bırakmıştık. Öylece durup bakınmayı sürdürüyorduk. Ama bu sadece dışarıdan görünen taraftı. Denize bakıp eski anılarımı düşünüyordum, arada minik tebessümler dolduruyordu yüzümü...

"Evet... her bir dalgasında masum anılarımız canlanıyor."

"Hatırlıyor musun? Bir kere buraya gelişimizde saçma bir şey yüzünden kavga etmiştik"

İkimizinde gülme sesleri canlandırdı ortamı.

"Hatırladım. Sanırım gereksiz bir kıskançlık söz konusuydu. Seni Baekhyun'dan kıskanmıştım."

"Baek ile iyi anlaşıyorduk"

"Kavga nedenimiz de buydu işte"

"Ama onunla sadece arkadaştım. Baek ile bir ders hakkında konuşuyorduk, ve sen gelip ters ters konuşmaya başladın sonra da beni peşine takıp spor salonuna götürdün"

"Onun sana olan bakışları normal değildi. Sana bakarken gözleri parlıyordu. Benim sevgilime bir başkasının bu gözle bakması sinirlenmem için geçerli bir sebep bence"

"Herneyse bu konuyu kapatalım."

"Bencede"

Aslında o gün beni kıskanması hoşuma gitmişti. Ama biraz abartması da sinir ediciydi.

"Seni ilk kez burada öpmüştüm"

Yanaklarım anına kızarırken başımı eğdim. Kıkırtılarını duyuyordum.

"Öptükten sonra da aynı böyle olmuştun. Kıpkırmızı."

"Hoşuna mı gidiyor?"

"Hemde çok"

Sahte sinirle koluna vurdum.

"O gün de böyle olmuştu yine aynı yere vurdun."

Tarihin tekerrür etmesi şaşırtıcı bir o kadar da güzeldi...

"O zamanları çok özlüyorum"

"Bende. Buna sebep olan kişilerden bir olmak da ayrı üzüyor..."

"Kendini suçlama Jimin. Artık şu olaydan bahsetmeyelim yeterince üzülüyorum zaten. Olanları geride bırakmaya karar verdim, sende öyle yap"

"Tamam sevgilim"

Sevgilim... uzun zaman sonra bu kelime beni oldukça rahatlatmıştı. Ve o dolgun dudakları dikkatimi oldukça dağıtıyordu. Biraz tadına baksam nolurdu ki?

Yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Şaşkınlıktan karşılık verememişti ama bu kısa sürmüştü. Dudaklarında huzur buluyordum. Oturduğum yerde giderek daha da geri gidiyordum.

Lovesick girl & JiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin