40. Iski allergia

338 28 11
                                    

"Noniiiin ja show jatkukoon!" Nainen lavalla kailottaa kaikkien hurrausten ja kikatteluiden jälkeen, kun nuo kaksi rakastavaista oli screenillä suudellut intohimoisesti toisiaan. Niin tosiaan, kaikki muut taputtivat paitsi Hoseok, joka oli valmis katkaisemaan raajansa tai kaivamaan silmänsä lusikalla pois mielummin kuin tämän katsominen.
"Noniiiin eli laitetaas sitten pyörä pyörimään! Ja sieltä osuu kohdalle....-Leijonalla ratsastamista!" Tuo huutaa kovaan ääneen samaan aikaan innoissaan ja ehkä aavistuksen epäröiden.
"Elikkäs, pari joka seuraavaks tuolta arvotaan pääsee nousemaan leijonan selkään! - Eikä mitään hätää meidän Leonard on maailman mukavin ja hellyyttävin leijona" Tuo lisää esittelynsä loppuun, ja yhtäaikaisesti lavan screeniltä näemme, kuinka kamera alkaa taas etsimään uutta kohdettaan. Yleisö yhtäkkisesti hiljenee kun kaikki jännityksellä odottavat, minkä laiset ihmiset tuohon karvaisen villieläimen selkään kohta joutuisivat.
Hetkinen nyt mitäp-
Sydämeni heittää pari lyöntiä huti kun näen MINUT JA TAEN isolla näytöllä tuossa valikoituneena.
Mitä helvetin tuuria tämä nyt on~

"Oi että ja sieltä meille uusi pari, tervetuloa vaan rohkeasti tänne eteen niin päästetän Leonard lavalle!" Naisen ääni raikaa.
  "Noni Kookie, Sit mennää eikä meinata!" -Tae hihkaisee selkeästi innostuneena ja vetäsee mua hihasta. Se on sitte menoa nyt-

Saavumme käsi kädessä lavalle aploodien raikuessa taustallamme. Myönnettäköön, että sydän hakkaa sitä vauhtia että rytmihäiriöhän tässä kohta kehittyy~
  "Noniiiin illan seuraava pari, oletteko valmiina toivottamaan Leonardon tervetulleeksi?" Nainen kysyy kovaan ääneen, ja loppu yleisö taas yltyy hurraamaan. Tuo ojentaa mikrofonin eteeni, ihan kun mä osaisin vastata mitää järkevää ku muutenki jo kuset housussa vaik koko leijonaa vielä ees nähny-
"Todellakin ollaan!" Taehyung hihkaisee mikkiin ennen kuin itse ehdin mietinnältäni avata suuta.
"Siispä, toivotetaan tervetulleeksi, ihka elävänä, suoraan savannilta, Leooonard leijonaaaa!!"
*aploodeja ja hurrausta*
Nielaisen palan kurkustani, kun aivan eteeni astelee sirkusken takahuoneen ovimonumentista. Se nyt todella on siinä-
Yleisö, Taehyung ja sirkuksen juontaja ovat kaikki aivan täpinöissään, kaikki paitsi minä.  Tavallaan kammoan villieläimiä vaikka tämä ylsilö näyttikik suhteellisen rauhalliselta, ja toivonmukasn myös vaarattomalta.

"Okei eli sit kyytiin vaan, voitte ite päättää et kumpi teistä menee eteen ja kumpi taakse" Nainen sanoo rapsuteltuaan hetken leijonaa. Myös verhon takaa tuodaan molemmille puolille Leonardia valkokeltaiset jakkarat, joiden päältä ilmeisemmin nousisimme tuon selkään.
"Haluuks sä mennä eteen?" Kysyn Taelta hiljaisella äänellä, ja myöntävän vastauksen saadessani kierrän leijonan toiselle puolelle, jossa sijaitsee lähempänä takamusta oleva jakkara. Taehyung ponnistaa jakkaralta tuon eläimen pehmeän ja tuuhean karvan joukkoon, ja asettautuu tukevan oloisesti istumaan tuon selkään. Miten poikaa ei pelottanut~
Varoen kapuan myös itse tuon leijonan selkään, ja kaiken varalta otan tukea miehestäni tuossa edessäni. Ei tää ookkaa niin kamalaa

Hetken Leonardin siinä löntystelleen me selässämme, pyydetään meitä laskeutumaan Leonardin selästä siten, että taaimmainen eli tässä tapauksessa minä laskeutuisin ensin. Jakkarat tuotiin taas molemmille puolille, ja niimpä lähden varovasti kipuamaan leijonan selästä alas. Kesken kaiken rupean kuulemaan hengen haukkomista ja yskimistä vierestäni. T-tae?
Äkkiä nostan mieheni pois leijonan selästä tuon kouristellessa ja yskiessä, sekä pidellen kurkustaan kiinni.
"Tae hei, Taehyung! Mitä sulle tapahtuu!" Huudan paniikissa laskettuani Taen sirkuksen lavalle makaamaan.
"Haloo, muru pystyks sä sanomaan jotain?? Mikä tuli?" Kauhun vallassa koitan kysellä tuolta, joka selkeästi koitta yskimisensä ja hengen haukkomisen lomassa saada sanaa suustaan.
"A-allergia" tuo saa parkaistua käheällä äänellä, jonka jälkeen yskimiskohtaus jatkuu asap. Ei jumalauta...
Mieleeni juolahtaa hetki kun Taehying kertoi olevansa allerginen kissaeläimille.
Ei perseperseperse miks en mä muistanu!!!?~~
"AUTTAKAA JOKU, TÄÄL TARVITAAN APUA!" Huudan itku kurkussa katsoen rakkaimpani kärsimystä.
"Ambulanssi on tulossa!" Leijonanainen huudahtaa leijonan toiselta puolelta.

Tae rakas sun täytyy nyt sinnitellä~

————————————————————————————————————————————

Okei eli kello on nyt 23:25 kun tätä lukua kirjotan, vähän tuli kiire et saan valmiiks ennen päivän vaihtumista.
Joo ik mun ois pitäny alottaa jo aikasemmin nii ei ois taas näin kiire ollu, mut fr en vaa oo jaksanu koska henkinen väsymys vie ain joissain kohtii voiton. Mun piti pakottaa itteni kirjottamaan tätä lukua, ja pelkään et kirjotuksen jälki on kans sitä luokkaa. Mut hei, toivotaan et huomen on parempi päivä, hyvää yötä kullat</3
~ananaspalmu x

Rajansa kaikella./ ~TaekookWhere stories live. Discover now