39-

2.4K 243 52
                                    

Cihan,götünü yırtmıştı.Evet,babasına 'okulları birleştirme!'Diye yalvarırken götünü yırtmıştı ama çok geç kalmıştı.

Şimdi herkes -Efsun ve Adar hariç- Ivan'ın evinde oturmuş,neler olacağı hakkında konuşuyorlardı.

"Bence artık grubun ismini değiştirmeliyiz."Dedi Talha.O hala grup ismi değişirse, kaderlerininde değişeceğine inanıyordu.

"Hay amınagoyyyum ya!"Diye bağırdı Aslı."Okulu,hocalarını,insanlarını sevmediğiniz yetmiyor her etkinliği,yarışmayı,maçı beraber yaptığımız yetmiyor,OKULLARI BİRLEŞTİRİYORLAR LAN!CİNAYET İŞLENENE KADAR DURMAYACAKLAR MI BU AMIN FERYATLARI!?BİRBİRİMİZİ SEVMİYORUZ İŞTE!YAN YANA GELEN HERKES İKİ SANİYE İÇİNDE SEVGİLİ,ARKADAŞ OLUP İKİ SANİYE SONRA DÜŞMAN OLUYOR, KAVGA ÇIKIYOR, SONRA GELİP APTAL APTAL OKUL KURALLARINDAN BAHSEDİYORLAR YETER LAN!"

Aslı,bütün öfkesini kustuktan sonra rahatça Furkan'ın, masanın üzerine koyduğu sigara paketinden bir dal çıkardı.

"Yeni bir şey değilmiş birleştirme planı.Bayadır düşünüyorlarmış,okulun içi hazır hatta.Kazanılan kupalar karşılıklı bir şekilde dolaplara yerleştirilmiş,sınıflar hazırlanmış.İki gün sonra resmi olarak açılıyor işte."Yüzünü sıvazlamdan önce konuştu Cihan.

Uludağ gezisinde,okulların sadece on bir ve on ikinci sınıfları gelmişti - asıl bela olan kişiler gelmemişti,ona rağmen bir ton olay yaşanmıştı- Şimdi bütün okul birleşiyordu ve olabilecek felaketler o kadar fazlaydı ki...

"Ne demiş atalarımız;göte giren şemsiye açılmaz."Sigarasının dumanını üfledikten sonra konuştu Furkan.

Gerçekten,göte giren şemsiyenin açılmadığını iki gün sonra kesin olarak anlayacaklardı.

.
.

Yogesh'in arabasında,Ivan,Mert ve Cem;Cihan'ın arabasında Ceylan,Furkan ve Talha vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yogesh'in arabasında,Ivan,Mert ve Cem;Cihan'ın arabasında Ceylan,Furkan ve Talha vardı.Aslı ile Ahu motor ile gelmişlerdi.

Ana baba gibi olan okul girişine baktılar.İki okul birleşince -anadolu liseleri gibi -okul mevcudu bin öğrenciyi aşmıştı ama onlar bu kalabalığa alışık değillerdi.

Okulun eskisinden daha uzakta olması, Yogesh için ekstra sorun yaratıyordu. Neyse ki artık Ivan ile beraber yaşama kararı almışlardı,Efsun'da Adar ile beraber yaşıyordu bu yüzden eski evlerini, zorda olsa satma kararı almışlardı....orada çok güzel vakitler geçirmişlerdi,anıları öylece bırakıp gitmek çok zordu.

Mert,Furkan ve Cihan'ın son senesiydi o yüzden bu curcunaya kısa bir süre katlanacaklardı.Sevgililerini ve arkadaşlarını geride bırakmak istemiyorlardı ama yapacak bir şey yoktu.

Cem,Ivan,Talha,Aslı,Ceylan ve Ahu ise on birinci sınıftı.Yogesh ise sonsuza kadar bu okulda öğretmenlik yapabilirdi onun için sorun yoktu ama çocuklar böyle şeyleri dert ederdi.

Ama bilmiyordu ki Yogesh'te dert etmeye başlayacaktı.

.

Bahçede karışık sıra olmuşlardı.

Kendi okullarının müdürü ve diğer okulun müdürü kürsüye çıktı.Herkes, bu aptal kararın neden alındığıyla ilgili olan açıklamayı bekliyordu.

Diğer okulun müdürü mikrofonu eline alarak konuşmaya başladı.

"Sizleri bu ani haberle buraya topladık.Biliyoruz,bir anda değişiklik yapmak,alışılmış olan ortamdan çıkmak adaptasyon sorununa neden olabilir.Sene başı birleştirmeyi planlamıştık ama çıkan aksaklıklar nedeni ile iptal ettik,gelecek seneyi beklemek istemedik ve bugün buradasınız.Artık okul müdürünüz benim,Şevket bey ise müdür yardımcınız. Konuşulacak çok şey var ama bunları zamanla halledeceğiz.Saygı,sevgi çevresi içinde;kavga,tartışma olmadan.Şimdi İstiklal Marşını okuyacak,sınıflarınızı dokuzlardan başlayarak,alfabetik sıra ile söyleyeceğiz."

İstiklal marşı okunmuş,ardından saatler süren,sırasıyla sınıfları okuma işine girişilmişti.

"Ağızlarına sıçtığımın pezevenkleri! Saatlerdir ayaktayız lan."Diyerek bacaklarını salladı Furkan."Ben eve gitmek istiyorum!"Talha,ağlamamak için kendini sıkarken Furkan'ın koluna sarıldı.

"Bunun geri dönüşü yok mu lan?"Diye mırıldandı Ahu."Bir kere domaldın mı,sikmeden bırakmazlar."Dedi Aslı.Bu iğrenç benzetmeye duyanlar gülmüştü.

Sıra on birinci sınıflara gelmişti.

"D şubesi........Talha Kocaçal.....Ivan Ege Çetin....."İsimleri okunduklarında aynı sınıfta oldukları için şükür dualarını yolladırlar.

"F şubesi.......Aslı Öztaş....Cem Özcan..."Aslı,Cem ile çak yaptı.

"E şubesi....Ahu Doğan..Ceylan Canpınar..."
Ahu ve Ceylan derin bir nefes verdi.Bir süre daha on birler okunduktan sonra sıra on ikilere geçmişti.

"A şubesi....Cihan Aksoy...Mert Tolak..."
İlk sevinselerde sonrasında Furkan'ın yanlız başına kaldığını fark ettiler.Grubun gözleri, Furkan'a dönerken o hala farkına varmamış bir halde duruyordu.

"C şubesi....Furkan Yaşar...."Furkan,başını gülerek hafifçe salladı,sonra durdu.Yüzündeki gülümseme soldu."Amınagoyyim bir yalnız ben kaldım."

.
.

Öğle arasında,yeni kantinlerinde toplanmış oturuyorlardı."Yogesh,hanginizin dersine giriyor?"Diye sordu Ivan."Bizim derse gidiyor."Ahu,cevapladı onu."Allah'tan aynı evde kalıyoruz,yoksa bana matematiği anlatabilen tek öğretmende elimden gitmiş olacaktı."Diye homurdandı Ivan.

"Mert,bu...Umut neden sana bakıyor?"Diye sinirle tısladı Cem."Bilmiyorum,bebeğim."Mert,
korkuyla yutkundu.

"Bu futbolcu,dayak yiyen sana bakıyor Ahu."Mert'in dediği şeyle sinirle tepindi mor saçlı."Siktiğimin,at siki."

Bağırışma sesiyle kendi aralarında konuşmayı bıraktılar 'Dakika biiir,gol bir.' Diye içinden geçirdi Ivan.

"Hassiktir!Tolga kavga ediyor."Diyerek yerinden fırladı Furkan.Talha,korkuyla yerinde kalakaldı.

Tolga'nın tartıştığı kişiler,öbür okulun basketbol takımıydı,daha ilk günden iki takım kavgaya tutuşmuştu bile!

Beden hocasının kulakları sağır eden düdüğü ile beraber gürültü dururken.Adam,kavga edenlere 'gözüm üzerinizde' işaretini yolladı.

Çok zor zamanlar onları bekliyordu ...

Bölümü yazarken kabız oldum zkznxksnxkxnsskxjdkdnxxxksnxkxnsksncksnxkxnskdkcosks

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölümü yazarken kabız oldum zkznxksnxkxnsskxjdkdnxxxksnxkxnsksncksnxkxnskdkcosks

Başka yazarlar:karakterler sabit kalsın, ikisi ağırlıkta olsun, aşkları ve gelişimleri ile kitabı 40. Bölümde bitireyim.

Ben:kaos yazayım, yeni karakter ekleyeyim, aaaa! Bir yeni karakter daha romantizim..piçuv piçuv.. kaooooosssss!! Ve kitap sonsuza kadar devam eder.

İlk defa bir kitabı yazmak bu kadar eğlenceli geliyor heehehehe :3

SİZLERİ SEVİYORUM MANTARLI KİRAZLARIM.

LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin