בכל פעם שהארי חלף על פניו צמרמורת נעימה עברה בגופו של דראקו.הוא לא ידע איך,
הוא לא ידע את הרגע המדויק,
אבל הוא בהחלט ידע איפה הקסם קרה .ה31 ביולי ,יום ההולדת של הארי ,הוא נכנס לחנות הגלימות של מדאם מלקין וחייך אליו ,דבר שהדגיש את עיני האיזמרגד הירוקות שדראקו למד להכיר מקרוב במשך שנותיהם המשותפות בהוגוורטס .
בפגישתם השנייה ,ב1 בספטמבר ,דראקו הבין שהוא מאוהב בנער הצעיר ,כאשר התחוור לו שהנער הצעיר לא עזב את ראשו מרגע פגישתם הראשונה ועד לאותו הרגע .
בזמן ההמתנה למיון ,שדראקו הציע להארי חברות (אומנם הארי לא ידע את זה בזמנו ,אבל דראקו ממש לא התכוון למובן הידידותי של המילה )הוא חשב שיתעלף רק מהקרבה שביניהם ,שעיניו של הארי נעוצות בעיניו בהתרסה .
הוא אומנם סירב להצעתו ,אך דראקו קיווה שייבחר לסליתרין .
אבל לא .
הוא נבחר לגריפינדור,והארי הפך לפוטר .
___הארי קם ממיטתו המפוארת שבמעונות גריפינדור ,מטושטש לגמרי בגלל חלום על עיניים אפורות ,מוכרות להחריד,ועם זאת כל כך זרות .
בעל העיניים היה מוכר לו ,רק לאדם אחד היו עיניים כאלה בהוגוורטס .
בחלומו המבט היה רך ואוהב ,כמו שמסתכלים על בן זוג ,פניו רכנו אל הארי באיטיות,מפגיש את שפתיהם ,מנשק אותו כאילו הוא הדבר החשוב בעולם .
הארי ידע שדראקו לעולם לא יסתכל עליו בצורה שחלם ,כי זה כל מה שזה ,חלום ._____
להארי היה שביב תקווה שטעה ,אבל לא .
העיניים היו שייכות לדראקו מאלפוי .
הוא לעולם לא יוכל להתגבר עליו .
הארי תמיד שאל את עצמו מה שגוי בו שהתאהב במאלפוי .
לא הציק לו שמאלפוי הוא בחור ,הוא הרי ידע כבר בשנתו הראשונה בהוגוורטס על משיכתו לבנים ,ויצא מהארון בשנתו השלישית בלבד ,כאשר שזה הפך לאידיאלי שיצא עם שיימוס ,ושנה לאחר מכן עם דין ,מנסה נואשות להרחיק את מאלפוי ממוחו .
הוא לא חשב שיצליח לעמוד בזה השנה ,לא שמאלפוי נראה לוהט מתמיד.
השנה הוא הפך לשרירי יותר ,כעת היה אפשר לראות בבירור את שרירי הגב הגמישים שלו מבעד לחולצתו שעבד בשיעורי שיקויים . פניו התחדדו ,מדגישות את עיניו האפורות ,שיערו הלבן נחת בקצוות על מצחו ,כעת הוא היה נראה כמו מלאך אפל עם לבושו השחור.
הוא תהה איך ירגיש לנשק אותו ,כאשר דראקו רוכן אליו באיטיות ,עיניו מסתכלות בשלו בהתרסה ,ולבסוף שפתיהם נפגשות בלהט ,לשונותיהם חוקרות זו את זו ,וידו של הארי עוברת על עורו המשיי של מאלפוי ...
״הארי,יש לך יתושתושים באוזניים ?״
״ל-לונה ,היי .״
הארי לא יכל להאמין שהוא עד כדי כך נואש ,הוא פינטז על מאלפוי באמצע האולם הגדול .
״רק רציתי לשאול אם יהיו השנה פגישות של צ״ד ״
״אני מצטער לונה ,לא אחרי התקרית בשנה שעברה .חוץ מזה ,למדתם כבר כל מה שאתם צריכים.״
״זה בסדר ,הארי .אל תתנצל ,זה פשוט כאילו היו לי חברים .״
הארי הרגיש דקירת אשמה בחזהו .
לונה מעולם לא היססה להגיד בקול אמיתות כואבות ,ומעולם לא שירה לאדם שנמצא מולה .
״לונה ,חכי רגע .״
לונה הסתובבה בסקרנות .
״אני צריך ממך עצה ״ המשיך הארי . ״מה היית אומרת אם הייתי אומר לך שאני מאוהב במישהו מסליתרין ?״ שאל בחשש .
״זה מאלפוי ,נכון ?״
איך היא תמיד יודעת את הדברים האלה ?! הארי היה משוכנע שזו אחת הסיבות מדוע שובצה ברביינקלו ,היכולת שלה לראות את הנסתר מאחרים .
״כן ,רק בבקשה אל תדברי על זה ״התחנן ,רק חסר לו שמאלפוי ישמע על זה .
לונה הסתובבה והלכה .
מה שהארי לא ידע ,זה שהרמיוני ישבה ודיברה איתו לפני דקות ספורות .******
התמונה למעלה לא קשורה לפרק ,אבל היא הצחיקה אותי כי זה כל כך מתאים לדראקו .זה היה הפרק הראשון בalways-drarry ,איך היה ?
תצביעו ,תגיבו והכי חשוב ,תוסיפו לספרייה .
אני לא מכריחה כמובן אבל אם אהבתם תוסיפו בשביל שתקבלו עדכון כל פעם שאני מעלה .יום נוצץ לכולם .
549 מילים .💚❤️💚❤️
YOU ARE READING
always - drarry
Fanfiction{הושלם} מיני פאנפיק של דרארי, שמיועד למי שנשאר ער בלילה ואין לו לקרוא משהו ארוך או סתם משהו חמוד לקרוא. זה הפאנפיק דרארי הראשון שאי פעם כתבתי, אבל משום מה אני אוהבת אותו. ~הקדמה בפרק הראשון ~ אשמח אם תצביעו ותגיבו ותודה לכל הקוראים ❤️💚 מכיל : בןx...