*1 hafta sonra*
İkinci sınavlarda bitmişti.Sınavları yapmakta biraz geç kaldıkları için bir günde iki-üç sınav sıkıştırmışlardı.
Hepsinin notları pek iç açıcı olmasada, Furkan kadar kötü değildi.Cihan'ın babası kendisine burs veriyor olmasa çoktan devlet okuluna geçmiş olacaktı.Okulu bırakmayı düşünüyordu ama bunu Talha'ya söyleyemiyordu çünkü çocuğun o kadar çok hayali vardı ki! Hepsini yerle bir eden kişi olmaktan çok korkuyordu.
Furkan,sıkıntıyla bir nefes vererek tuvalete girdi.
Girmesiyle,sinir bütün vücudunu ele geçirmeye başladı.
Talha,yere oturmuş ağlarken,diğer okulun basketbol takımından üç çocuk gülüşerek "Tam sikilecek çocuk he!Siki küçüktür,karı tadı verir."Tarzı cümleler kuruyorlardı.
Furkan için o an, durdu.Ne ara çocuklara yapışıp üç kişiye birden daldığını hatırlamıyordu.
Birinin kafasını dizine vururken diğer çocuk yüzüne yumruk attı.Geriye sendelerken üçüncü çocuk Furkan'ı tutarak kafasını cama vurdurdu.
Cam tuzla buz olurken,Furkan kanlar içinde yere düştü,Talha avazı çıktığı kadar bağırarak kendini sevgilisinin yanına attı.Çığlıkları duyan öğretmenler içeriye girerken gördükleri görüntü ile şok oldular.
.
Talha'nın bağıra bağıra ağlamaları Furkan'ın hayati bir tehlikesi olmadığını öğrenene kadar bitmemişti.
Öğretmenler hemen ambulansı aramış,diğer çocuklar doğrudan müdürün odasına gitmişti.Kalabalığı gören Yogesh ve Ivan ne olduğuna bakmak için gittiklerinde, yerde kanlar içinde yatan bir Furkan ve "Ne olursun beni bırakma!Ben sensiz ne yarım?"Diye feryat eden bir Talha görmeyi beklemiyorlardı tabii.
Yogesh,Ivan'ı tuvaletten çıkarırken Cihan ve Mert olay yerine gelmişlerdi.Yogesh onları fark ettiğinde ise çok geçti.Cihan "Furkan!" Diye bağırmış,Mert öylece kalamamıştı.
Akşam olmuştu,zor bela doktorlardan izin almayı başarmış, Furkan'ın uyanmasını odada bekliyorlardı.
Furkan'ın başı ve sol gözünü saran bir sargı vardı,aldığı başka darbeler yüzünden vücudunun bazı yerleri sargılıydı.
Annesi ve annesinin kız arkadaşıda odadaydı.Kadın öncesinde,oğlunu bu halde görünce kriz geçirecek bayılmıştı.
Şimdi ise hıçkırarak ağlarken, Furkan'ın elini tutan Talha'ya sarılmış,çocuğun saçlarını okşuyordu.
Bir mucize olmuş ve Furkan'ın babası, çocuğu uyurken kısa bir süreliğine kontrole gelmiş sonrada annesinin tekrar çıldırması ve kendisine saldırmaya kalkışması ile gitmişti.
Cihan ve Mert tam anlamıyla yıkılmışlardı hatta Mert,Cem'in yardımıyla bir yerlere oturabiliyordu.
Kardeşini,arkadaşlarını bu halde görmek..onları tam anlamıyla yıkmıştı.Gece yarısına doğru Furkan'ın "Talha'm."Diye mırıldanmaları ile oturdukları yerlerden fırlamışlardı.
Yogesh,doktora haber vermeye giderken.Talha,hastane yatağındaki sevdiğinin ellerini dudaklarına götürüp öptü.
"Buradayım,Furkan'ım..buradayım."
Dedi "A-ağlama."Diye mırıldandı Furkan.Ağlamayacaktı,bu sefer güçlü duracaktı.Furkan için bunu yapacaktı.
Sonra doktor Furkan'ı kontrol etmiş,bir tehlikenin kalmadığını ama ne olur ne olmaz kontrol altında tutacaklarını söylemiş ve onları yalnız bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG)
Любовные романы[TAMAMLANDI] Kaldığınız dersten geçmek için ne yaparsınız?Ders mi çalışırsınız?Özel ders mi alırsınız?Yoksa amaaan boşver mi dersiniz? Mavi gözlü şeytan...Kaldığı dersten geçmenin en zahmetli yolunu,yeni matematik hocasını tavlama kararı alarak yapt...