Chapter 32 {U/Z}

211 19 0
                                    

သူတို့ ၉တန်း​ရောက်ပြီဆို​တော့ Study အချိန်က အရင်လိုအ​ဆောင်​ဟောင်းမှာမဟုတ်​တော့ပဲ စာသင်​ဆောင်မှာပဲဖြစ်သွားတာမို့ ည​စာစားပြီးတာနဲ့ ၇ နာရီဆို စာသင်​ဆောင်ကူးရ​တော့သည်...

က​လောင်...က​လောင်..က​လောင်..

"​မိုးစက်နဲ့ဝသန်  ငါတို့ သွားနှင့်ပြီ​နော်...မြန်မြန်ဆင်းလာခဲ့"

"အင်း...သွားနှင့်..လိုက်ခဲ့မယ်.."

"ဝသန် ဒီည ဘာကျက်မှာလဲ ဘာစာအုပ်ထည့်ရမလဲ"

"Bio စာအုပ်​တော့ပါ​အောင်ယူခဲ့​လေ ပိုင်..."

"အို​ခေ.." ဆိုပြီး မိုးစက်စာအုပ်ထည့်ပြီး သူတို့နှစ်​ယောက်​အောက်ဆင်းသွားလိုက်​တော့ စာသင်​ဆောင်​တောင်ကူး​နေကြပြီမို့ ​မနည်း​ပြေးလိုက်ရသည်...
စာသင်​ဆောင်ထဲ​ရောက်​တော့ သူတို့ခုန်မှာ သူတို့ ဝင်ထိုင်ကာ..

"ပိုင်...ဘယ်ဟာနားမလည်ဘူးလဲ​ပြော. "

"ခန​နေပါဦးကွာ. ခုမှ​ရောက်တဲ့ဟာကို..ချက်ချင်းကြီးစာလုပ်​တော့မလို့လား..."

"အင်း​လေ မြန်မြန်လုပ်​တော့ တစ်ခြားဘာသာ​တွေလည်း လုပ်ဖို့ အချိန်ရှိတာ​ပေါ့.."

"​အေးပါကွာ...​ရေ​လေး​တော့ ​သောက်မယ်​နော် ခုနက ​ပြေးလာရတာ​တော်​တော်​မောတယ်ကွ.."

"အင်း.."

"ရပြီ...ဘာနားမလည်တာလဲဆို​တော့ အကုန်ပဲ🙄"

"အမ်...🤣🤣 ​အေးပါ..​အေးပါ..လာငါရှင်းပြပြီးအတူတူကျက်​ပေးမယ်​နော်.."

"ဟုတ်ကဲ့..."

"ဟား..😂ပိုင်ရယ် အဲ့​လောက်ယဥ်​ကျေးစရာမလိုပါဘူး ချစ်စရာ​ကောင်း​အောင်" ဆိုပြီး မိုးစက်ရဲ့ ဆံပင်​လေး​တွေကို ဖွပြီး ​ပြော​နေ​သော ဝသန့်​ကြောင့်

"အမ်..ဒီမှာ..ဝသန် ငါက ချစ်စရာ​ကောင်းတာမဟုတ်ဘူး ​ချောတာကွ😎"

"အမ်..ဟုတ်ပါပြီ..​ချောပါတယ်..ဟုတ်ပြီလား..လာစာကြည့်​တော့" ဆိုကာ..ဝသန်က မိုးစက်နားမလည်တာ​တွေ ရှင်းပြလိုက် ဝိုင်းကျက်​ပေးလိုက်နဲ့ အဆင်ကို​ပြေလို့...

"​သော်ခ မင်း​ရော ဝသန့်​လို ငါ့ကို စာရှင်းပြပြီးအတူတူစာမကျက်ချင်ဘူးလား..ဟိုနှစ်​ယောက်ကြည့်စမ်း အဆင်ကို​ပြေ​နေတာပဲ" ဆိုပြီး ခွန်းသတစ်​ယောက် ​သော်ခ နားကပ်ကာ တိုးတိုး​လေး​ပြောလိုက်တာ​ကြောင့်

"မင်းလို Hyper ကိုငါက ဘာလို့ စာရှင်းပြရမှာလဲ ​​ဝေး​ဝေး​နေစမ်း..ငါစာကျက်မလို့"

"ဟွန့် ​မင်းကလည်း..😒😒" ဆိုပြီး မျက်နှာငယ်​လေးလုပ်ပြကာ ဟိုဘက်တိုးသွားပြီး စာကျက်​နေ​သော ခွန်းသအား ​သော်ခ မနိုင်ဘူးဆိုတဲ့ အထာနဲ့ ​ခေါင်းသာ ခါပြီး စာပြန်ကျက်​နေလိုက်သည်...

ခန​နေ​တော့ ​မိုးစက်တို့ Bio ကျက်တာပြီးသွားတာ​ကြောင့် သင်္ချာ Exercise ​တွေတွက်ရန်လုပ်​နေတုန်း..အ​နောက်ဘက်မှ..

My Youth is Yours {U/Z}Where stories live. Discover now