10. Bölüm

46 14 84
                                    

Mika Kobayashi„
At'aek ON Taitn.

10. BÖLÜM
“İkinci Katliam - Kısım 1”

Fırtına anı.

Her şeyi hızlandıran olay doğu Kiara'ın önünde bir fırtınanın patlak vermesi olmuştu.

Öncelikle bir yıldırım düştü. Yaratıklar dört bir taraftan yıldırımın düşmüş olduğu yere üşüştüler. Mavi Ejder muazzam büyüklükteki kanatlarını açtı ve bir çığlık atarak duvardan yükseldi.

Geliyorlardı. Yerin altından, havadan, duvardan. Duvarı yıkan Zırhlı Ejder yoktu ancak sıradan Ejderler farklı bir yöntem geliştirmişlerdi. Duvara tırmanmak.

Savunmacılar şehrin üstünde daire çizerek uçan Mavi Ejderin kanatlarını vurmaya çalışıyordu ama nafile, atılan toplar Ejderin derisinden sekiyordu.

Bulutlar gökyüzünde toplanmıştı. İnsanlık karanlıkta mücadele etmeye çalışıyordu.

Mikasa, kılıçlarını iki eline almış, saçları rüzgarla dalgalanır hâlde evlerin çatısından birinde bekliyordu.  Ölecekti, bunun farkındaydı. Kanatlı bir Ejder başının üstünde uçuyordu. Diğer Ejderler Nala'nın başında belirmeye başlamıştı. Az sonra Kırmızı Ejder de burada olurdu. Belki Siyah ile Beyaz yine Zırhlı Ejder'i getirirdi. Toprağın altından fırlayan yeni türden bahsetmiyordu bile. Belki yanarak, belki enkaz altında ezilerek, belki de bir Ejder'in pis kokan ağzında... Her halükarda ölecekti bu gece.

Ama direnecekti. Korumak zorunda olduğu iki insan vardı. Kendi ölmek zorunda kalsa bile onların ölmesine izin vermeyecekti.

Ymir ile Tooru'yu düşünerek baktı önündeki arkadaşlarına. Ymir topların başında görevlendirilmişti. Tooru ise şehrin öbür tarafındaydı. Mikasa ile birlikte şehrin güneyini korumakla görevlendirilen Marco, cesur görünmeye çalışıyordu. Ama Mikasa onun dizlerinin titrediğinin farkındaydı. Marco ve bayılmak üzereymiş gibi görünen Jean, hayatlarında ilk defa gerçek Ejder görüyor olmalıydılar.

Mikasa aşağıya baktı. Duvardan inenler geldiğinde onların tahliye için bekleyen insanlara ulaşmalarını engelleyeceklerdi.

İlk Ejder atladı ve Nala topraklarına adımını attı.

"Çok hızlı!"

"Elitlerin bile yakalayabileceğini sanmıyorum!"

"Hayır. Yetişebiliriz!"

Lynx tüplerinin gaz tüketimini artırdı. Diğerlerinden çok daha hızlı hareket eden iri bir Ejder insanların beklediği yere doğru koşuyordu dört ayak üzerinde.

Lynx yeterince yaklaştığında havada dönerek kılıçlarını çıkardı ve Ejderin zayıf noktası olan ensesini çaprazlama kesti.

Canavar tam insan topluluğunun önüne yüzüstü düşmüştü. Onun yanında hareket eden profesyonel askerler hayret içinde kalmıştı.

"De-devam edelim!" dedi birisi. Lynx başını salladı ve Ejderi korkmuş insanların yanında bırakarak uzaklaştı.

Fırtına AnıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin