Prajem vám krásne a štedré Vianoce
Vy už ste mi darček dali,
že sme knih nepochovali,
Ďakujem vám srdečne velice❤️
♥ Príjemné čítanie ♥Už som sa nadychoval to Sydney vysvetliť, no to Harley vystrelila. Sledujúc zo Sydney ich bitku, ktorú som dúfal, že vyhrá Harley, no nestalo sa. Na to že svoju ženu má rád, teraz ju naozaj nešetrí. Nevedel som si to vysvetliť. Nevediac kedy Joker Harley premohol a zložil k zemi. Keď sa zdalo, že má vyhraté, ho Harley prekvapila a začala škrtiť. Vtedy som si všimol tú ranu na ramene. Čo som mal aj ja jej krv na ruke. Joker to jej zranenie využil vo svoj prospech, tlačil jej na ranu a ona mu pustila krk. Zhodil ju zo seba, postavil sa a oprášil. Harley si chytila hneď rameno, akoby ju nebolelo len rameno ale aj niečo iné. Joker si Harley prehodil cez svoje rameno a odniesol do domu. Uvidiac schody verande som sa posadil. Sydney si sadla tiež.
Sydney: Prezradíš mi, čo si zač?
Ja: Som dealer drog. Som z menšieho mesta ako je Gotham. Tam som bol chvíľu šťastný, no nie na dlho, to mi ver. To čo mi vtedy ľudia spravili im nezabudnem nikdy, keby mám, budem si ťa brániť vlastním životom. Druhýkrát tú istú chybu nespravím, i keď neviem dodnes, či to bola moja vina, napriek tomu si to vyčítam.
Sydney: Ak ti to nevadí rozprávať o tom, povieš mi čo sa ti stalo?
Ja: V tom mestečku, kde som žil, som sa zaľúbil. Na tom by nebolo nič zle, ak by mi to ľudia nezatrhli. Vedeli, že sa mi nemajú motať do cesty, že ak to spravia, ich budem mučiť. No oni mučili Soňu. Neviem ako dlho ani akým spôsobom. V ten deň, čo som ju videl ráno, som jej vravel nech príde ku mne. Nechcel som ju nechať samú. Meškal som, to je pravda, ale mohlo to byť tak 20 minúť, čo som sa omeškal. No to čo som našiel, by som nikomu neprial vidieť. Konečne som si navrával, že budem šťastný, no ono sa to nestalo. Soňu som videl mŕtvu. Hlavu mala odseknutú a zvyšok tela som nevedel nájsť. Neviem, či sa mi ľudia chceli pomstiť. Počul som ako si šepkajú, že som ju zabil. Každé ich slovo o jej smrti ma bolelo, nemohol som tam zostať. Tak aby som odvďačil čas, čo som nebol zo Soňou, som sa ujal Beatrice. Našiel som ju v bezvedomí. Staral som sa o ňu, ako o mladšiu sestru.
Sydney: Kde je teraz? Myslím Beatrice. Čo sa týka Soni, ma to mrzí. Úprimnú sústrasť.
Ja: Dík. Pokiaľ viem, mala by byť v klube a robí papiere. Večer, keď si bola v klube tancovala. Bavila sa. Nezaprel som jej to, len to má nevýhodu. Ak sa baví ona, Tobias musí byť pri mne. Musia sa striedať. Ale sú zohraný, to nevravím. Mám ich celkom rád. Ešte niečo, pre moju zvedavú dámu.
Sydney: Vieš, kto ti odsekol prst?
Ja: Joker, to mi je jasné... prečo sa pýtaš?
Sydney: Nebol to Joker, ale Harley, no neviem presný dôvod. To nevravela. Pýtala som sa, čo si jej spravil. Povedala mi, že si zaslúžiš mať odseknutý ďalší prst, kvôli tom čo si spravil. Vraj si znásilňoval ženy, ktoré skončili mŕtve. Nevedela mi povedať, čím som ťa mohla zaujať, že nie som žiadna tvoja obeť na sex, ktorú by si požil a odhodil.
Ja: Čože? Čo vravela? (To som sa postavil pred Sydney.) Nikdy by som tebe neublížil. To aká je moja minulosť je za mnou, už dlhé roky takéto správanie nemám, to ti Tobias potvrdí. Zlepšil som sa. Teda až na zlomový moment, o ktorom Harley vravela. Je pravda, že jedna žena tu bola, čo som znásilnil. No to som bol už zúfalý. Pokiaľ to rátam dobre, to by som mal vedieť presne, je to skoro päť rokov, čo som ženu nahú nevidel, ak nerátam porno. (Zatvárila sa, akoby mi prestávala veriť. Kľakol som si pred ňu a chytil ruku do svojich. Pozerajúc jej do očí som vravel ďalej.) Viem, je to divné. Chlap v mojom veku a ženu som videl na živo pred piatimi rokmi, čo je trocha ujeté. Potom ešte raz, čo bol skratový moment, čo som ju uniesol.
Sydney: Ako sa volá, keď to Harley tak štvalo, vieš, o koho sa jedná.
Ja: Volá sa Rosemarie. Čo som ale posral, lebo jej priateľ by ma najradšej zabil a Harley tiež, no ďakujem, že ešte žijem a tebe môžem všetko vysvetliť. Teda snažím sa o to.
Sydney: Možno to trochu zaberá. No snažím sa porozumieť, čo je medzi vami ty, Harley a Joker. Aký tam je vzťah?
Ja: S Jokerom sa nemusíme, lebo sme ako dvaja kohúti na jednom dvore. Neznesieme tu toho druhého, že by riadil život tomu druhému. Nejde to. Nemám rád, keď sa mi niekto motá do kšeftov a tak to cíti aj Joker. Necíti sa tak moc ohrození, lebo mu mesto prakticky patrí a ja som tu nový, čo podmaňuje cudzie územie, čo si už získali. Harley sa nechtiac zapojila. Pred tým sme po sebe štekali a teraz naposledy normálny rozhovor bezo zbraní a nadávok. Nerozumiem ako, ale začali sme spolu vychádzať. Harley napadlo, či nie sme vzdialený príbuzný, ale neviem, či je na tom niečo pravdy.
Započul som kroky. Niekto z tých dvoch šielk nám, no tipoval som, že je to Joker. Čo nás so Sydney prekvapilo bolo,že sa zjavila Harley. S úsmevom na perách si pohmkávala veselú pesničku.Čo som sa musel usmiať. Toto je vážne silná žena, ak zvládla zdolať Jokera. Tomu som nerozumel, Joker by ju vyhrať nenechal, čospravila také, že je tu ona s nami a on nie. Postavil som sa, že idemdo vnútra. Prechádzajúc okolo Harley ma schmatla za ruku a druhounaznačila, nevstupovať. Chcel som to vedieť tak moc, no musel som prekúsnuťsvoju zvedavosť. Podal som Sydney ruku, že ju zaveziem domov. Ruku prijalaa Harley vrátila devinu. Ruka v ruke sme šli k môjmu autu.Nastúpili, naštartoval som a vyrazili k Sydney. Pred jej domom somzastavil, odopínajúc si pas som ju zastavil. Chytiac ju za ruku sa na mňaotočila. Nevedel som, či robím správne, či ma odstrčí alebo nie. Riskol som to.Z jednou som jej držal za ruku a z druhou pritiahol za krka pobozkal ju. Chvíľu sa spierala, čomu som rozumel, no vytrhla mi ruku zozovretia a obmotala ruky okolo môjho krku. Znova som nabral istotu.Nevedel som na ako dlho. Po rozpojení bozku sa Sydney odtiahlaa vystúpila. Žiadne mávanie. Žiadny úsmev. Posledný bozk. Na rozlúčku. Mojesebavedomie opadlo. Sklopil som pohlaď na volant, zaradil a vyrazil doklubu. Ako mám definovať svoje pocity? Som naštvaný? Smutný? Nešťastný? Nostále zamilovaný, do tej krásky, ktorá mi zmizla vo svojom kráľovstve.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(1111 slov)---
KAMU SEDANG MEMBACA
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomansaHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...