Pokračujeme v napätí...
♥ Príjemné čítanie ♥
Na kávu som chuť nemala, tak som si naliala kofolu. Sadla som si na kreslo, pohár kofoly si položila na stolík a vybrala mobil z kapse. Najprv so len čítala nejaké články, čo uverejnili ako horúce novinky. Samozrejme pár bolo o Jokerovi, ako sa zaujímajú, kde pochoval Harley. Tipujem, že teraz ako zbadajú Harley vonku budú v šoku. Blik. Nový článok. Bol s veľkým nápisom Harley Quinn vstala z mŕtvych... Čo sa stalo, že nebola videná viac ako rok a pol? Viac sa dozviete na strane štyri. Preskočila som to, i keď ma zaujímalo, či to Harley videla. Uložila som si to záložiek v mobily a upila si kofole. Položiac pohár na stôl som si opäť zobrala mobil do oboch rúk, nech lepšie dohrám hru, čo som mala spustenú. No to sa mi vypomstilo. Joker vošiel nasraný do kuchyne. Rýchlo som prepla v mobile správy a písala Harley, že Joker je hore. Neviem, ako som sa zatvárila, ale Joker stál o chvíľu pri mne. Vytrhol mi mobil a prečítal si správu pre Harley. Viem, že bol nasraný, no to ako začal zúriť, keď mu dlho nedvíhala mobil, bolo hrozné sa naň dívať. Potom odišiel preč, bol počuť len jeho hlas ako nervačí. Buchnutie dverí. Vstala a podišla som na chodbu. Kráčajúc k vchodovým dverám som videla ako Joker odchádza preč. Ok, teraz hlavne byť v strehu. Nič nenechať na náhodu. Kráčala som hore po schodoch, že si dám sprchu, no to ma pri vyťahovaní čistých vecí vyrušila rana. Nabila som si devinu, čo mám pri sebe a vykukla z izby. Bol tu Tobias a tá jeho Tris. Nechápala som, čo tu robia. Obaja sa rozišli ku kuchyni. Kurva. Dimitri a Stewee. Kurva to nie! Počula som hluk každým krokom väčší, lebo som sa približovala k dverám. Otvorili dvere a ja som sa skryla do tieňa. Tris vyniesla dve stoličky do chodby. Tobias držal Dimitriho, ktorý sa šklbal. Chcel sa rozmotať z lana. Tris k nim podišla a vrazila Dimkovi do záhlavia a bol tuhý. Posadili ho na stoličku a priviazali lano aj k nej. Tris zostala dole a Tobias šiel na poschodie. Zaistila som devinu, založila do páska. Vedomá toho, že ma môže kedykoľvek Tobias postreliť, som sa rozbehla a zhodila Tris na zem. Začala som ju udierať päsťami do brucha, bokov a sem tam tváre, ktorú si chránila. Tobias poutekal za nami dolu a mňa z Tris dal dolu. Držal mi silno ruky, preto aj hocijaké spieranie nemalo úspech. Tris sa postavila, oprášila a nepočujúc poriadne jej slová mi vrazila tiež. Neviem, koľko prešlo času, no pomaly som sa preberala. Prvé, čo som zazrela, bola Adriánova tvár. Usmieval sa. Prechádzajúc očami na jeho ruky, to koho držal. Stewee. Nie, musím ho ochrániť. Nenechám ho zabiť alebo ublížiť malému.
Adrián: Pozri krpec, kto sa zobudil, nie ako ten druhý.
Ja: Nechaj to dieťa na pokoji. On za nič nemôže.
Adrián: Nie? Prečo mi teda jeho matka odsekla prst? Prečo mi jeho matka uniesla dievča? Prečo mi jeho otec skoro zabil dievča? Prečo by nemohol za to, akých rodičov má?
Ja: Nemôže. Nezodpovedá za správanie rodičov! Je malunký, poriadne nevie o svete, ani to že ho drží ten najväčší kretén! (Vlepil mi facku, na čo sa Stewee rozplakal.)
Adrián: Prestaň urážať ľudí, keď o mne nič nevieš!
Ja: Nie? To si myslíš. Hocičo sa dá vyzistiť, keď si pracoval pod Valissiou. Napríklad aj to, že tvoja milá mala odseknutú hlavu.
Adrián: To vieš odkiaľ?
Ja: Dajme tomu, že toto si išla Valissia vychutnať osobne. Ja som sa len pozerala, ako kričala a tiekla krv z jej tela. Inak zvyšok by mal byť zamrazený v bývalom dome, kde bola skrýš.
Adrián: Klameš!
Ja: Prečo by som si vymýšľala? Sledovali sme ťa, ako si meškal zhruba dvadsať minút, čo sme sa strachovali, že si na svoj milovanú Soňu zabudol.
Adrián: Mlč!
Ja: Nestíska sa ti po Soni?
Adrián: Kurva mlč! Máš byť ticho! (Namieril rukou na mňa devinu.) Tris a Tobias prelepte im ústa. Nech nie sú hlučný.
Viem, že som povedala trochu blbosť, že som tam bola, pravdou je, že tam bol Dimitri. Presne mi to tak nepopisoval, len viem, že doviezli telo bez hlavy. Totožnosť obete som si pamätala, lebo som hľadala, kde býva. Vtedy sa Adrián s Valissiou nepohodli na jednom obchode a neuskutočnil sa. Valissia bola nahnevaná, tak som to preverovala a zaviedla ich k nej. Vedeli sme, že Adrián ju miluje, no to čo potom napácha, nás nezaujímalo. Prakticky si to teraz vyžiadalo svoju daň. Dimitri s Valissiou mu zabili milú a on mňa znásilnil. Psychická bolesť na oboch stranách. No uň ho prešlo šesť rokov, u mňa ani nie pár dní alebo týždňov, ja sa budem dlho dávať dokopy. Sklonila som hlavu a pozerala si na kolená. Bolo mi ľúto, že som Steweeho neochránila. Zrazu sa otvorili dvere a môj pohlaď spočinul na Harley, ktorú Joker niesol. Akonáhle uvideli Steweeho v Adriánových rukách, vyskočila im obom žila na čele. Joker pomaly zložil Harley na zem a rozviazal jej košeľu. Kráčala k nám, no Joker ju chytil, nech sa zastaví. Pocítila som hlaveň zbrane na spánku, pootočiac zrak Dimitri bol na tom rovnako. Harley to nezastavilo. Začala som premýšľať, kde nastala chyba, prečo mám umrieť, keď sme nemali s Dimitrim svadbu. Prečo mám umrieť ako pošpinené dievča, čo je odpad? Rozplakala som sa. Nemohla som to ďalej vydržať a zadržiavať v sebe. Rozmazaním videním som sa pokúsila zaostriť. Harley už držala Steweeho u seba a Joker mi rozväzoval lano. Podajúc mi nôž som prešla k Dimitrimu a rozrezala mu lano na rukách.
Harley: Poruč im, nech zložia zbrane!
Adrián: Prečo by mali?
Harley: Než oni stihnú namieriť na mňa alebo Jokera, tak budeš mŕtvy, tak rob, čo ti vravím.
Adrián: Fajn. Zložte to.
S Dimitrim sme prešli k Harley a Jokerovi. Zodvihli sme devini a namierili na nich, no potom sme zazreli, že tam nie sú zásobníky. Joker pohľadal jeden vo vrecku saka, čo podal Dimitrimu a on si nabil zbraň. Podajúc ju mne mu dal Joker ďalší zásobník a nabil si druhú zbraň. Stáli sme ta ako na westernovej prestrelke z Dimitriho kníh. Lenže toto bolo iné, iné tým, že toto je realita. Zazerali sme, že kto pochybí ako prvý. Samozrejme sme sa báli, že sa niečo stane Harley, lebo vyzerala, že každú chvíľu odpadne a malý jej spadne. Zrazu zazvonil mobil. Pozreli sme tým smerom, čo sme si mysleli, že šiel. Adriánov mobil. Skusmo to zodvihol, no zrejme to nemal robiť. Aspoň nie teraz, keď zostal roztrasený. Hlas sa mu zadrhával, nemohol sa dobre vyjadrovať.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(1082 slov)---
BINABASA MO ANG
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomanceHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...