Deel 57

1.1K 30 0
                                    

'Tsjaaaa' zeg ik. 'Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden. Ik wil niet tussen Reede en Thomas in komen. Ze zijn al jaren beste vrienden. Dan zou het toch egoïstisch zijn van me als ik dan hier gewoon mee door ga.'

'Nee. Echt gewoon. NEE.' begint Denise. 'Jij mag ook een keer gelukkig zijn. Je hoeft niet jezelf weg te cijferen voor een ander'

'Maar ik kan dit toch niet zomaar doen als hun vriendschap dan kapot gaat???'

'Ze komen er wel uit. Geef ze eerst eens een kans om het samen uit te zoeken. Dan kan je altijd daarna nog je beslissing maken'

'Oké, misschien dan' zeg ik.

'Heb je gevoelens voor Thomas?' vraagt Denise.

'Uhm... Ik weet dat ik gevoelens heb voor Reede. Zeker na vandaag. Thomas is wel leuk, maar ik voel niks voor hem. Hij is een knappe jongen. Maar na gister had ik eigenlijk mijn keuze al gemaakt en ik heb daar geen moment spijt van gehad, ook nu niet. Ik zou Thomas meer als een vriend zien, maar niet als iets meers dan dat. Weet je nog gisteravond toen we uitgingen? Op een gegeven moment had Thomas een meisje bij zich. Ik vond dat hartstikke leuk voor hem. Als dat Reede was geweest dan was ik hem waarschijnlijk geflipt, omdat ik jaloers zou zijn.'

'Dan is het toch al duidelijk wat jij wilt?' reageert Denise

'Ja, dat is waar' zeg ik.

'Geef ze dan even de tijd om dit op te lossen. Je zal daar geen spijt van krijgen. Dat beloof ik je'

'Wat moet ik toch zonder jou' zeg ik tegen haar.

'Helemaal niks' lacht ze naar me terwijl ze me een knuffel geeft.

'Maar. Jij en Callum dus hè' zeg ik tegen haar.

Ze zucht. 'Hij is perfect'

'Ik ben blij om dat te horen' zeg ik tegen haar. En ik meen het.

'Weet je hoe goed hij is in bed. Echt...Oh...My...God' zegt ze. 'Hij kent echt wat speciale....trucjes' lacht ze. 'We zijn echt de hele nacht bezig geweest. Totdat we zo moe waren dat we niks anders konden dan slapen. Het was zo geweldig. En gewoon serieus vier keer hé. Dat is toch niet normaal!!!!'

Ik kan alleen maar lachen. 'ik ben blij dat je er van genoten hebt'

'Ik heb overal spierpijn, echt niet normaal. Het is maar goed dat ik hier slaap met jou vanavond want ik denk niet dat ik nóg meer had kunnen handelen'

'Én? Wat heb jij allemaal gedaan???' vraagt ze aan me.

Kan ik dat allemaal wel vertellen? Is het raar als ik dat vertel. Nee, het is Denise. Met wie zou ik hier anders over kunnen praten dan mijn beste vriendin.

'Nouuuuu....' begin ik.

'Omg, ik ben zoooo blij dat je me hierover kan vertellen. Het werd tijd dat je eens dingen leerde anders dan bejaardenseks die je met Dylan had, die bovendien alleen maar om hem draaide.'

'Dus...Die avond dat we thuis kwamen van het uitgaan...Hij begon me een beetje aan te raken en ik reageerde nogal...heftig daarop. Dus hij vroeg toen of ik al seks had gehad, ook al had ik dat al eens verteld. Maar goed, ik legde hem dus uit welke ervaring ik had. En dat ik dus zelf nooit door iemand anders ben....ja je snapt me wel.'

'Klaargekomen, ja' zegt ze alsof het niks is.

Ik moet lachen om haar reactie.

'Ja, dat dus. Ik had al de hele tijd zin maar dat kwam ook door alle alcohol. Thomas had trouwens m'n haar vastgehouden toen ik moest overgeven toen we moesten wachten op de taxi.'

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu