...♥🧡💜Oficiálne finále našej druhej knihy. Ako som spomínala minule, tretia časť je na svete a pridám ju aj na Wattpad, aby sme neprišli o žiadne napätie, nástrahy, prekvapenia a hádky našej dvojky, vlastne už trojky Joker, Harley and Stewee ♥🧡💜...
Na nový rok b
Predstavíme novú krásku, ktorá zamotá zasa život ❤️Ja: Cukrík, chýbal si mi. Veľmi si mi chýbal. Tak veľmi som chcela dať najavo, že ťa počujem, že viem, že si pri mne, no nedokázala som to.
Joker: Harley, milujem ťa. Bez teba by to už môj život nebol taký dobrý. S tebou som šťastný. Mám teba, syna, priateľov a vládu nad mestom. Čo by som si želal viacej.
Ja: Cukrík, myslím, že viem.
Joker: Nie Harley, si ešte unavená, nebudem ťa zaťažovať takou maličkosťou.
Ja: Pozri sa na to inak, skoro dva mesiace som si neplnila manželské povinnosti, takže?
Joker: Nie Harley. Ja počkám, ty sa musíš dostať do formy. Donesiem ti niečo k jedlu.
Ja: Pred chvíľou si ma kŕmil polievkou, to ju mam jesť znova?
Joker: Honey, potrebuješ silu, aby si mi tu nepadla.
Ja: Čokoládu nemáme?
Joker: Donesiem ti niečo normálne. (Vstal a odišiel.)
Ja: Stewee ocko mi nechce dať čokoládu, čo si preň nachystáme? Myslím, že to mám, ale pôjdeš so mnou. Ak pripravuje normálnu stravu, by mu to malo chvíľu trvať.
Vstanúc z postele som držala Steweeho a šla som s ním do šatníka. Steweeho som položila na menšiu skrinku medzi Jokerove košele. Vyzliekla som si to odporné dlhé pyžamo a zľakla sa. Cez brucho mi šla čiara zahojenej jazvy. Nechala som si len nohavičky. Chcem, aby bol v šoku. Zobrala som si košeľu, ktorá mala najmenšie číslo. Takže keď som si ju zapla, mi dokonalo ukazovala prednosti a k tomu mi bola do poli zadku. Zobrala som Steweeho a spoločne sme sa zasmiali. Sadli sme si na posteľ. Zrazu sa otvorili dvere a Joker vstúpil do izby. Ani sa nepozrel. Len podišiel k stolíku, aby položil tácku s jedlom. Vracajúc sa aby zavrel dvere, stočil pohlaď na mňa. Zaseknutý. So Steweem som vstala a dala ho do postieľky. Obracajúc sa pohľadom na Jokera, ktorý stál zamrznutý na mieste, som sa musela usmiať. Kráčajúc k nemu som ho objala okolo krku a pritiahla tak do bozku. Odtiahla som sa, lebo Joker nespolupracuje.
Ja: To si v takom šoku, že sa odmietaš zapojiť, alebo to robíš naschvál?
Joker: Harley, niečo som ti o tom vravel.
Ja: Puso, prosím. Buď sa zapojíš dneska, alebo ťa budem veľmi dlhý čas provokovať tým, ako budem oblečená.
Joker: Stačí si zapamätať ako si zvodná v tomto. Harley, vážne chcem, aby si sa najedla. Potrebuješ nabrať späť svoju silu. Na kráse si stále nestratila. Honey, poslúchni. Neskôr večer možno pristúpim na tvoju žiadosť.
Ja: Vážne? Nerobíš si srandu, že nie? Lebo si toho schopný.
Joker: O tomto nežartujem, i keď je ťažké ti odolať, o tom niet pochýb. Bež sa najesť.
Ja: Za pusu. Nech viem, že to myslíš vážne.
Pretočil očami a pritiahol si ma k sebe. Najprv len obkrúžil kontúru mojich pier, potom spodnú peru vsal do úst a následne kúsol. Kňúkla som, lebo ma to rajcovalo. Obmotajúc mu ruky okolo krku, som bozk prehĺbila. Hrali sme s jazykmi boj o nadvládu. Rukami som schádzala dolu k jeho košeli a snažila sa rozopnúť mu gombíky. Odtiahol sa odo mňa. Zo psími očami som sa dívala do jeho očí, nech túto hru nekončíme, lebo sa musím najesť, chcem jeho. Zašiel do kúpeľne a doniesol župan. Prehodil mi ho cez chrbát a zaviazal. S otáznikmi v očiach som sa čudovala, čomu má byť toto opatrenie. Potom odsunul stoličku od stolíka a mňa stiahol na seba. Načiahol sa k šnúre od županu, zviazal mi ruky.
Joker: Teraz sa poslušne napapáš.
Ja: To asi ťažko, zviazal si mi ruky.
Joker: To je len opatrenie. Ústa prelepené nemáš. Poslušne sa naješ a môžeme polemizovať o tvojich chutiach.
Ja: Nechcem jesť, chcem teba cukrík. No tak poď sa hrať.
Musel ma pridržiavať, aby som z neho nespadla. Malo to pre mňa výhodu. Zaprela som sa v nohách a pokúsila sa pohnúť panvou. Privrel oči. Snažiac sa ho vyburcovať mi skĺzol župan z ramien. Odhalila sa mi tesná košeľa. Usmievajúc ako sa Joker snaží mať zavreté oči, som prešla po jeho líci jazykom. Putujúc k uchu, do ktorého som jemne fúkla, sa Joker striasol. Veľmi často to nerobím, iba vo výnimočných prípadoch ako je tento. Zlatko snaž sa, ovládanie nie je tvojou silnou stránkou, podmaň sa! Podľahni vzrušeniu. Podľahni mne! Tvojej kráľovnej. Poteš ma. Skúsla som jeho ušný lalôčik a započujúc vzdych, ktorý nestihol zadržať, som sa usmiala. Mám ťa zlato. Následne sa to udialo moc rýchlo. Viem, že som bola opretá o stolík a zo zviazanými rukami som si pridržiavala jeho košeľu. Jeho ovládanie bolo v ťahu, lebo prirážal čo najrýchlejšom tempe. Ale chcela som ho. To že som nevidela jeho úsmev, oči plné vzrušenie mi priveľmi nevadilo. Dosiahla som svojho. Podarilo sa mi ovládať Jokera aspoň na krátky moment. Nabudúce sa posnažím na dlhšie. Predsa človek si môže rolu dominanta a pasíva vymeniť. No nie každýkrát to dopadne skvelo ak si predstavujeme. Preto svoju lásku musím tomuto vycvičiť, tak ako on cvičil dlhý čas mňa. Milujem svojho cukríčka, nášho syna Steweeho. Sú to moji chlapci, ktorých si nenechám zraniť. To radšej obetujem seba. Som šťastná, že máme doma dobrých priateľov, ktorý by dali ruku do ohňa za mňa alebo Jokera. Preto si Rosemarie a Dimitriho veľmi vážim. Rozu beriem ako mladšiu sestru, ktorú som nemala. Dimitri je správny chlap, i keď som tiež párkrát videla v ruke knihu o westerne. Myslela by som si, že je menší šerif, čo sa snaží o nemožné. Mesto sa na pár mesiacov utíchlo. Žiadne podvody, žiadne nástrahy a žiadny Adrián. Aspoň som si to myslela. Dúfala som, že dostal rozum, že by sa s ním dalo vychádzať ako s novým bratom, no posral si to v momente ako ohrozil Rozu. Nemohla som to nechať len tak. Preto sme sa s Jokerom dohodli, ak jeden z nás stretne Adriána alebo jeho milú, nikdy sa nebudeme púšťať do boja. Nechceli sme znova riskovať, že nám napadne syna. Joker si ďalej podmaňoval okolie mesta a strašil. Zostávajúc doma dlhý čas, že sa raz dostanem na scénu, som rozmýšľala o živote. Usmievajúc sa do zrkadla mi hlavou behali myšlienky. Môj život bol nudný, keď som bola stará Harleen. Predsa len matka ma odtiahla do úplne cudzieho mesta, po návrate som pôsobila ako psychologička v miestnej liečebni. Potrebovala som zmenu. Ten stereotyp bol obohraný. Ráno vstať, pripraviť sa, práca, obed, zhováranie s pacientmi a domov. Kde bola malá večera a hneď spánok. Tou zmenou bola láska môjho života. Môj sexi Joker. Jediná otázka, ktorá mi nikdy nebola zodpovedaná, lebo mi to Joker nechce povedať a neviem ako to Andler myslel je: „Na koho sa ja podobám?" Alebo „Prečo dostal môj syn zbraň, keď je taký malunký a navyše sú v nej strieborné náboje. Má snáď ísť niečo loviť? Lebo jediné, čo by som mu odporučila uloviť, keď bude veľký je svoju krásku. Nech je šťastný ako jeho rodičia."
Milujem svoj život. Milujem svoju rodinu, priateľov a zábavu.
Prečo?
Lebo som Harley Quinn!
Ha-ha-ha...
The End
Thanks Thanks Thanks for votes, coments a celkovo podporu ♥
♥♥ Ste úžasní ľudia ♥♥
---(1215 slov)---
ESTÁS LEYENDO
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomanceHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...