6.bölüm

1.6K 67 30
                                    

JİMİNPOV'S

Yanınmızdaki sandalyeler çekilince baktığımızda gördüğümüz suratkarka derin bir nefes aldım.Ah cidden gittiğim her yere gelmek zorundamı tabikide jungkook değil keşke o olsaydı şuan onun olması daha iyi en azından başımdan salardım.Gelenler benim biricik hıyar eski sevgilim jongin(kai'ye her hangi gibi bi antiliğim yok aklıma ilk onun ismi geldiği için böyle yaptım)
Çocuk bana takıntılı ayrılma nedenimiz biraz değisik çok korumacıydı her şeyden kısaknıyodu bazılarınız malmısın kıskanılmak güzel bişey diyebilir,evet kıskanılmak güzel bişey ama jongin biraz fazla abartıyodu arkadşınızdan yada bi hayva- ndan da kıskanılmaz.banada artık daralma geldi ve ayrıldım ve bana takıntılı oldu ah heşke biri gelip alsa diye düşünürken yanağıma öpücük konudrdu bende hemen bardaktaki suyu alıp elime döktüm ve yüzümü sildim.Ah  bide en yakın arkadaşı chanyol sağ kolu gibi bişey onun ne işi var bende anlamdım.yanımdaki sandelyeye bildiğin kurldu. Hayvan herif nolucak(sorry) ben sandelyemi uzaklaştıdıkca o geliyodu aish sinir bozcu.

Kai:selam güzelim
Jm:bana güzelim demeyi kes
Kai:neden sevgilim
Jm:anlamıyomusun yada anlama kıtlığımı var sende,senden ayrılıdım bitti bizim ilişkimiz
Kai:hayır ben ayrılmadım sen ayrıldın
Jm:bak kendi ağzınla söylüyosun ayrıldım,ayrılmak demek ilişkinin bittiği demektir.
Kai:hayır hayır yanlışın var ayrılmak iki  tarafın onayıla olan bişey sen ayrılmadın terk ettin.
Jm:ikiside aynı sonuç olarak ikisde ayrılmaya çıkıyo.

Teahyung ve chanyol bizi izliyolardı.Teahyunga baktığımda demek istediğimi anlamış ve hesabı istemişti.
Hesap gelince ödeyip kalktık.çıkışa gelince birine çarptım.Ah evet bu sefer doğru tahmin, jung jungkook  ve arkadaşı neyse özür dileyip yanından geçiceken kai beni kolumdan tutup tuvalete soktu kapıyıda kilitledi.cidden napıyo bu manyak.

Kai:o çocuk kimdi
Jm:hangi çocuk
Kai:kapıda çarpışıp bakıştığınız
Jm:hm sen kookie'den bahsediyosun.
Kai:he ben kookie denen çoxuktan bahsediyorum,kim o.
Jm:sanane uzak dur benden.

Kapıya doğru yürdüm kapıyı açmaya çalıştım tabikide açılmadı neden çünkü kitliydi ben onu unutmuştum.

Jm:ya kapıyı aç ya anahtarı ver
Kai:hayır
Jm:KAPIYI AÇ DEDİM SANA!!

Öyle bi bağıemıştım ki kafedeki herkezin duyduğuna yemin edebilirim ama ıspatlayamam.
Beni kolumdan tutup duvara fırlattı o sırada kapıdan jungkook'un sesi geldi

Jk:jimin iyimisin
Jm:junkook kapıya aç nolur
Jk:tamam güzelim açıcam bekle

Jungkook:un bana güzelim dediğini duyan kai bildiğin delirdi. Bana tokat atıp duvara yapıştırdı,ve dudağımı öpmeye başladı ne kadar itmeye çalışsamda işe yaramadı ne zaman ağlamaya başladım bilmiyorum.azımdan hıçkırık kaçınca bana baktı umursadan  boynumu öpüp koklamaya başladı. Daha ilerisine gidemedi,çünkü jungkook kapıyı kırdı beni ağlarken görünce kai'yi üstüde görünce sinirle. Kai'yi üstümden alıp yumruklamaya başladı.ben köşeye geçip ağlamaya başladım.ben ağlarken jungkookun arkadaşları gelip jungkook'u durdurmaya çalıştılar fakat jungkook durmuyodu.teahyung gelip beni kaldırınca.jungkookun yanına gittim.

Jm:jungkook-hıck-yeter bırak artık

Benim sesimi duyuca kai yi bırakıp bana geldi huzlıca sarıldı bende karşılık verdim.chanyol kai'yi alıp gitti.

Jm:kookie beni eve götürürmüsün.
Jk:tamam güzelim yüzünü yıka gidelim

Kafamla onaylıyarak yüzümü yıkadım teahyung'u eve göndermiştim. Daha doğeusu jungkook'un bi arkadaşı götürmüştü.yüzümü yıkayınca jungkookla arabaya bindik kemerimizi bağlayıp yola koyulduk.

Jk:iyimisin?

Hem arabyı kullanıp hem bana aorunca cevap verdim.

Jm:iyim teşşekür ederim jungkookie
Jk:teşşekür etmene gerek yok güzelim.

Kısa bi süre sonra eve gelmiştik arabadan inmeden önce

Jm:kookie bu gece benimle  kalırmısın.

Diyr sormuştum ilk başta şaşırdı ama sonra kabul etti saat aslında erkendi ama benim uykum oluğu için benim odama geçtik.pijamlarımı alıp banyoya gidip üstümü değiştirdim.jungkookuda babamın pijamalarından verdim.
 

Odaya girdğimde jungkook'da üstünü giyinmişti,beni süzüp gülümsemişti ama bu samimi bi gülümsemeydi bende tebesüm edip yatağa girdim yama kayıp yamımı pat pat ladım jungkook bunu bekliyomuş gibi hemen yanıma yattı biraz teretüt etsemde kafamı jung...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odaya girdğimde jungkook'da üstünü giyinmişti,beni süzüp gülümsemişti ama bu samimi bi gülümsemeydi bende tebesüm edip yatağa girdim yama kayıp yamımı pat pat ladım jungkook bunu bekliyomuş gibi hemen yanıma yattı biraz teretüt etsemde kafamı jungkookun göğüsüne kolauma da belini sardım.ilk başta şaşırsada oda elini bana sarıp beni kendine çekti ben onun metol ve toprak karışımı kokusuyla huzurlu bir uykuya dalmadan önxe duydum son şey jungkook'un bana "iyi geceler meleğim" demeseydi.

BİTTİ BİDAHİ"Kİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNİZE İYİ BAKIN.BEĞENDİYSENİ OY ATIN YORUM ATMAK SİZE KALMIŞ.

JİKOOK'LA KALIN💜💜💜

мой сводный брат jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin