。E greu să-ți placa cineva 。

59 7 2
                                    

-Îmi e greu sa cred asta, spune ea uitându-se cu îngrijorare la mine.

-Hai sa te duc la clasa, spune repede Jungkook pentru ca Lisa sa înceteze cu interogatoriul.

-Nu am nevoie de excorta, spune ea îndreptându-se spre ușa

-Te duc eu acasă, imi spune Tae.

În acel moment Lisa se oprește în tocul uși și se întoarce cu fața către mine și Tae. Eram sigura ca nu poate fi asta sfârșitul...Lisa nu se oprește asa de ușor.

-Dupa ora asta te duc eu acasă! Spune ea răstit.

-În prima zi de facultate chiulești? Întreabă Jungkook ridicându-și sprânceana.

-Ma invo...incepe aceasta, insa ii tai cuvintele.

-Pot merge și singura.

-NU, striga aceasta în același timp cu

-Ok...ma duce Jin, arat eu spre el zâmbind.

-Sigur, spune acesta.

-Nu, nu, eu l-am învoit și pe Tae...i-am spus profesorului ca o va duce pe Jennie acasă în siguranță, se plânge Jimin.

-Pff,Jennie?intreaba Lisa uitându-se la mine.

-Ok, ma duce Tae.

-Yaa!

-Hai la ora, scumpete, impingand-o Jungkook pe Lisa afara din cabinet.

-Ce ai spus?

În același timp Jin și Jimin parasesc cabinetul. Inaite de a ieși, Jimin îi face cu ochiul lui Tae, Lisa și Jungkook încă se auzeau țipând pe hol.

-De ce a făcut Jimin cu ochiul?

-Are probleme la o pleoapă, spune el râzând.

Stau serioasa și ma uit la el. Doar nu crede că mă păcălește cu raspunsul asta mai prost gandit decât toate alegerile Lisei in a-si face părul.

-Bine, bine hai acasă.

Ma ia în brate și iese pe culoar.

-Yaaa, dă-mi drumul!ot merge fără probleme, tip cat ma tin plămânii.

El nici nu m-a bagat în seama, ba chiar zâmbea. Studenții care mergeau spre sălile de curs se uitau cu mirare la noi.

Atât de jenant...

Am ieșit din facultate urcând în mașina fără a comenta prea mult. Stiam ca n-am cum sa ma cert in momentul acesta cu el.

-Știi ca sunt lovita la degete.

-Da. Spune el cu vocea tremurând lăsând capul în jos.

-Și de ce mai carat?Spun iritata.

-Jennie, ai leșinat...

-Pe hol eram treaza! Spun agitata încercând sa găsesc centura.

Fără sa spună ceva se apleacă către mine eu din instinct îmi ridic repede mâinile și le pun în forma de x iar capul îl întorc sepede spre fereastra.

-Yaa, vreau sa ți pun centura, spune el nervos

-Da dar, ești mult prea aproape. Spun încercând sa l împing.

-Stai să-ți pun centura.Spune el zâmbind.

-Hai odată... Spun uitându-mă urat la el.

-De ce nu i ai spus Lisei ce sa întâmplat? Se uita fix la mine dar, nu se îndepărtează.

-Ce întrebare... Spun eu râzând nervos.

-Îți e frica sa nu îți fac probleme? Spune zâmbind.

-Îmi era frica sa nu v a omoare Lisa, dacă o exmatriculeaza? Spun serioasa.

-Pff

-Știi ce e ciudat? Nu am auzit nici o scuza. Spun uitându-mă în ochii lui.

-Scuze, bine? Nu mi am dat seama ca tu aveai degetele acolo. Spune mușcându se de buza.

-Dar, ce ai cu mine?

-Ce sa am? Crezi ca ti am prins degetele intenționat?Spune el îngrijorat.

-Nu dar, te ai luat de mine cum am intrat în facultate și te uiți urat la mine, spun eu repede uitându-mă în jos.

-Fraiera. Spune el oftând.

-Yaa, ești obraznic. Spun eu nervoasa

-Pedepsește ma. Spune el zâmbind și apropiindu-se mai mult de mine.

Încerc sa îl imping dar, fără nici un rost. El doar zâmbea.

-TAEE, termina!

-Cum sunt? Spune el uitându-se pervers.

-Idiot! Spun speriata și nervoasa.

-Nu eu dulceață, pectorali mei.Se uita în jos apoi își fixează privirea pe mine.

Când mi am dat seama am luat mâna de parca avea taciuni sub tricou. Încerc sa ies din mașină dar, aveam centura pusa.
Tae ma trage de cămașă lipinduma din nou de scaun.

-Bine, bine te duc acasă.Se îndepărtează de mine.

Nu spun nimic doar dau aprobator din cap, pana acasă nu am spus nimic în afara de adresa.
A fost un drum liniștit pana când ajung acasă.

-Mulțumesc. Spun eu în șoaptă și îmi desfac centura.

-Yaa, vreau un ceai.Spune el parca lipsit de puteri.

-Am treaba mai târziu...spun eu deschizând portiera pe jumătate.

-Stai,tu chiar te duci sa te vezi cu ticălosul ala?Spune el destul de iritat.

-Fără el dormeam afara. Spun eu liniștită.

-Pfff, își da ochii peste cap și se uita urat la mine

-Bye,bye.

Trântesc portiera și ma îndrept spre casa. Chiar ar trebui sa merg la cafenea, pana la urma a fost drăguț cu mine.

Merg sa ma pregătesc și decid sa port ceva mai drăguț pentru a nu părea o vrăjitoare cu acte în regula și asa nu am făcut o impresie buna.

Perspectiva Taehyung

Ajung la școală și evident îi văd pe toți ca ma așteptau pe banca în fața școli.
Când Lisa și Jungkook m au văzut au alergat spre mine de parca am fost sa violez minore.

-Ai dus-o pe Jennie? Ma prinde Lisa de brat și ma scutura.

-Da. Îi prind mana și o dezlipesc de sacoul meu.

-Vezi...nu s-a întâmplat nimic. Spune el părând ca se liniștește.

Lisa se uita la mine și la Jungkook, apoi pleacă fără sa mai spună nimic.

-Sigur e bine, nu? Spune Jungkook incretindusi fruntea.

-Doamne. Ma uit la el dezamăgit.

-Parca nu te cunosc. Spune el dându-și ochii peste cap.

-Ai sărutat-o? Ai pipăit ceva? Spune Jimin râzând.

-Dacă făceam asta sarea din mașină! Strig eu.

-Nebuna rău. Spune Jimin mustacind.

-E doar cuminte. Îl împinge ușor Jin.

-Alta e treaba. Spun eu nervos.

-Care i treaba? Spune Jungkook batandu ma pe spate.

-Dacă vreau sa fac ceva cu tipa asta nu ar trebui s-o las sa se vadă cu alții. Spun eu serios.

-Asa și? Spune Jin nedumerit.

-Nu vrea sa i-o fure cineva sau sa îi tragă tipa clapa. Spune Jimin ridicându-și sprânceana.

-Tae vrea să aibă cale libera. Zâmbește Jungkook.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 16, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

。Just a bet   。|| Kim Taehyung Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum