rozdział 1

16 1 0
                                    

Wszystko zaczęło się w drugiej klasie liceum. Dla młodych pokoleń jest to czas pierwszych miłości, a co za tym idzie - odtrąceń i płaczu.

Byłam zwykłą dziewczyną, chodzącą do szkoły w małym miasteczku w stanie Ohio. Lubianą uczennicą przez nauczycieli, a przede wszystkim przez uczniów.

Wcześniej do tej szkoły chodziło dwóch moich braci, więc prawie wszyscy mnie tutaj znali.

Jak typowa nastolatka dbałam o swój wygląd, by przypodobać się innym, a w szczególności temu jednemu chłopakowi.

Był dwie klasy wyżej. Miał na imię Nicolas. Brunet, brązowe oczy, piękny uśmiech. Czego chcieć więcej?

Byliśmy w stosunkach przyjacielskich, ale ja czułam coś więcej. Było to dziwne uczucie. Myślałam o nim dużo, chciałam przebywać w jego towarzystwie jak najdłużej. Często przysiadałam się do niego na przerwach, rozmawiając i śmiejąc się.

Nicolasowi to nie przeszkadzało. Lubił moje towarzystwo i poczucie humoru. Jego przyjaciel również darzył mnie sympatią.

Jednak nie powiedziałam nikomu o swoich uczuciach. Może się wstydziłam? A może bałam się, że mnie wyśmieją? Trzymałam to w tajemnicy, co w sumie wychodziło mi całkiem nieźle.

Z dnia na dzień coraz bardziej podobał mi się Nick i jego piękny uśmiech. Nie było dnia, by nie siedział mi w głowie. Budziłam się z myślą o nim i zasypiałam z ekscytacją, że jutro znów go zobaczę.

***

- Jedziesz na wycieczkę? - zapytała przysiadając się do mnie Victoria.

Vic była jedną z najpopularniejszych dziewczyn w szkole. Śliczna, długowłosa, ruda z zielonymi oczami. Jednak szkolna pozycja nie wyrobiła jej złego charakteru. Była naprawdę bardzo miła i pomocna.

- Em... Nie wiem jeszcze, ale raczej tak. A ty? - odpowiedziałam zamykając książkę.

- No co ty! Ja bym nie opuściła żadnej przygody tego typu! - zaśmiała się dziewczyna.

Rozmowę przerwał nam dzwonek. Wychodząc z biblioteki, natknęłam się na Logana - przyjaciela Nicolasa.

- Hej! - rozłożył ramiona, by mnie przytulić w powitalnym geście.

- Hej, gdzie zgubiłeś Nicka? - rzuciłam, rozglądając się za chłopakiem.

- Pewnie poszedł już na matematykę. A co, już za nim tęsknisz? - uśmiechnął się ironicznie.

- Nie bądź śmieszny - odwróciłam wzrok - chciałam mu oddać książkę, którą mi ostatnio pożyczył.

- Mogę mu ją przekazać - zaproponował.

- Wolałabym sama - poprawiłam plecak na ramieniu.

Uśmiech częściowo zszedł z twarzy chłopaka i stał się poważny.

- W takim razie przyjdź na następnej przerwie na drugie piętro, będziemy siedzieć przed salą do historii.

- Tak zrobię! - rzuciłam i odeszłam.
Chłopak przez chwilę stał patrząc, jak odchodzę. Czułam na sobie jego czarne oczy.

***

Język angielski był jedną z lekcji, na których Nick nie chodził mi po głowie. Potrafiłam się skupić. Bardzo lubiłam ten przedmiot. I nie tylko lubiłam - byłam najlepsza w klasie. Interesowałam się literaturą i pisałam bardzo dobre prace. 

- Widziałam jak rozmawiasz z Loganem - zaczepiła mnie Katie - niezła partia.

Katie była moją przyjaciółką od czasów dzieciństwa. Zawsze trzymałyśmy się razem, chociaż różniłyśmy się bardzo - jedna spokojna, druga - ciągle szukająca wrażeń, mająca co chwilę nowego chłopaka.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 30, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

ConfusingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz