M-am uitat direct la el , l-am văzut de aproape , era mai frumos decât inaite !
"Hei, eu sunt Mia" i-am răspuns
" iți zis de acuma, profesoara de chimie e o vrăjitoare"
"Pai , sper să nu imi facă o vrajă " ...
*in mintea meaSerios Mia? " sper sa nu imi facă o vrajă ", pute-ai la fel de bine sa zici " pai sper sa nu vină pe o mătură magică"
După ora de chimie eu și Will ne-am înțeles bine, adică vorbeam la școala și el nu știa că sunt nebunăăăă după el !!
Credeam că si el era indragistit de mine, dar ce să vezi ...
Eram in cantina cu prietenele mele și l-am văzut pe Will , la masa "popularilor" cu cea mai populară fată din școală, Emma ! Îmbrăcată perfect cu o pereche de pantofi Gucci si cu părul blond lung si drept , parfumul ei se simțea de la o poștă că este un Victoria Secrets sau Coco Chanel ...
Mi-am dat seama ca avea cu ea doi "căței" , Aby și Hannah .
Will se ținea de mână cu EMMA!! Am simțit că voi exploda in momentul ala! Adică el era așa de perfect si de bun , și ea o scorpie mega aranjată cu o tonă de sclipici si fard !!
Ei bine mi-am dat seama că Emma e draguță și se îmbracă doar cu haie de firmă si are părul mereu aranjat si are niște pantofi perfecți și eu..
Păi eu sunt o fată care iși ia in picioare ori teniși converse ori o pereche de ghete ori niște platforme negre , care vine mereu ori cu pãrul in coc ori lasat pe spate si ondulat , si deobicei sunt îmbrăcată cu blugi mei rupți sau cu cei negri si bluzele mele stilul anilor '80 ..
Asta e!! Trebuie să mă transform in Emma ca Will să se îndrăgosteasca de mine!
Păi m-am dus la cumpărături!!
A doua zi dimineața la ora 6:00 mă chinuiam cu placa de păr !! Părul nu mă asculta !!!
Am ajuns la școala!! Părul lung șaten întins, o pereche de pantofi cu toc inalt , o geanta mare neagra care nu a fost ieftină! O cămașă de blugi si o fustă inflorită!
Mi-am dat seama că toți ochii erau indreptați spre mine, când m-au văzut prietenele mele au zis:
" OMG!" a exclamat Rozie
" Mia? Tu ești" a spus Amy
" I can't belive it " a exclamat Cortney
M-am uitat la ele si au zis toate in cor " Will?"
In ziua aia Will nu a fost la școală..
In aceea seara Rozie si Amy au venit să doarmă la mine ..
" Mia, uită-l " mi-a zis Rozie
" Dacă nu a vrut să fie cu tine pana acum inseamna că nu te merită " mi-a spus Amy
Dar eu nu pot sa mi-l scot din cap pe Will