Finis,det var helt enkelt mamma som ropa med hennes överdrivna och uppspelta röst
Snälla kan du bara inte gå ut med Dixie innan skolan bara.Självklart mummlade jag argt för mig själv.Som vanligt satt Dixie i mammas knä och de tittade på tv.Sakta men säkert efter att ha klätt på mig och sminkat mig i en smokey look så gick jag till hallen satte på mina uggs och den svarta jackan,ropade på Dixie och satte på henne kopplet sakta och smidigt.Jag kom hem helt köldskadad efter att ha varit ute men Dixie i bara tio minuter.Jag tog väskan och halv sprang till den nya skolan då jag helst inte ville komma försent redan första dagen i skolan och få ett dåligt inflytande på mig själv.
Kommer antagligen skriva en eller flera sidor varje dag dett beror på hur mycket jag har i skolan.
När jag väl kom till skolan var jag aldelles svettig och dyngsur.Jag frågade en lärare vart expeditionen låg och tog mig med raska steg ditåt.Efter att ha gått fel några gånger kom jag äntligen fram.Efter en stunds väntade där hade jag fångat upp varje liten detailj i rummet tex att gardinerna och fönternas röda färg skar sig väldigt tillsammans,och just då vaknade jag upp ur min tanke när en skit snygg kille sig brevid mig,tog min hand och sa Oscar Fondell.och jag svarade snabbt Sarah Linddal.
Oscars perspektiv
Direkt efter att jag hunnit räcka fram haden till den skit snygga tjejen och vi precis hunnit säga hej reste sig tjejen Sarah sig upp och gick fram till expeditions kvinnan som precis kommit.Hon frågade efter leketionssal skåpsnyckar och nummert till skåpet.Kvinnan svarade i sin ointresserade röst 493 och gav henne nycklarna.Jag log för mig själv och följde Sarah till hennes skåp,tog fram mina egna nyckalar till skåp 494 och vred om det gammla,rostiga låset.
Tror ni att Oscar och Sarah kommer bli vänner tro?
Vad vill ni ska hända?
kommentera gärna
Förlåt för stav fel men kl är mitt i natten så är lite dåsig:-P
Det visade sig att jag inte var den ända nya i klassen heller utan Oscar också.Han hade börjat på Torsdagen en dag innan mig.Han var dock inte så förtjust i vår klass men alla andra var visst väldigt intresserade av honom.Eftersom har ju ett väldigt attraktivt fejs.
Musiken dånde från badrummet och man hörde klart och tydligt att mamma verkligen gillade låten.Nästa låt kom och jag kunde knappt tänka då mammas röst skar sig i mina trumhinnor.Så det var bara till att ge upp med läxorna och börja att utforska den nya staden.Dixie stod i hallen och var helt uppspelt så jag tog med henne och lämnade en lapp till mamma
-jag går till stan med Dixie,har mobilen med mig om det är ngt.
Jag gick till hissen med Dixie och råkade trycka på första plan istället för bottenvåningen,så när hiss dörrarna äntligen öppnades tog jag den sista trappan ner istället.När jag precis pregat i hörlurana hörde jag någon kalla mitt namn, jag vände mig om och såg Oscar.
YOU ARE READING
torka aldrig några tårar
RomanceEfter att ha börjat i flera olika skolor är nu Sarah less på en sak,att alltid falla för den dåliga typen.Men efter att ha börjat på Milleywayhighs så förändras hennes tillvaro.