0 | park sooyoung.

147 33 11
                                    


1940 Ocak, Fransa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1940 Ocak, Fransa

''Orada buluşacağız anne,ağlama.'' Sooyoung,saraydan ayrılmadan önce kendisine sarılarak ağlayan annesini sakinleştirmeye çalışıyordu. Savaş sebebiyle sarayı terk ediyorlardı ancak protokol gereği, Sooyoung saraydan ailesinin geri kalan üyelerinden sonra yola çıkacaktı. Ancak Kraliçe Park fazlasıyla gergindi. Savaş döneminde kızını tek başına bırakmaya gönlü el vermiyordu.

''Kardeşin gibi olmandan korkuyorum Joy. Bir evlat acısını daha kaldırabileceğimi sanmıyorum...''

Sooyoung,kalbinin sıkıştığını hissetti. Annesi uzun bir süre sonra ilk defa bahsetmişti kardeşi Ningning'den. Dört kız kardeşin en küçüğüydü Ningning. Bir yıl önce, başka bir sebepten dolayı saraydan gitmek zorunda kaldıklarında sarayda bıraktıkları kişi Ningning'di. ''Keşke ben kalsaydın o gün orada.'' demişti Joy,kardeşinin ortadan kaybolduğunu öğrendiği ilk gün.

Tam olarak bu olmuştu, Ningning ortadan kaybolmuştu ve kimse Fransa halkının çok sevdiği bu küçük prensesin nerede olduğunu bilmiyordu.

''Anne,sakin. Kendi başımın çaresine bakabilecek yaştayım. Rahat ol ve sadece git lütfen. Yarın sabah bende yola çıkacağım zaten.'' Söyleyecek hiçbir şey kalmadığı için sadece tamam diyebilmişti Kraliçe Park. Ancak içinde onu çok rahatsız eden bir şey vardı ve Sooyoung her ne kadar iyi olacağını söylese de kızı için çok endişeliydi.

Joy, annesi ve kız kardeşleri arabaya binerken kendini kötü hissetti. Babasını zaten savaşın ilk başladığı zaman olan 1939 Eylül'ünden beri görmüyordu ve şimdi yanında annesi, kardeşleri ve ya kraliyet ailesinden kimse yoktu. Hizmetlilerin bile çoğunluğuna gitmeleri için izin verilmişti. Ne kadar savunmasız olduğunu anladı o an. Herhangi bir düşman gelip onu öldürse,kim karşı çıkabilirdi ki?

''Protokolun canı cehenneme..'' arkasını döndü ve odasına doğru ilerlemeye başladı  ''...onlarla gitmeliydim.''


...


''Leydi Park,eğer hazırsanız gidebiliriz.'' Joy, yardımcısı Karin'e gülümsedi ve ''Hazırım.'' dedi sakince. 

Ailesinden sadece bir gün önce ayrılmıştı ama şimdiden onları özlediğini hissedebiliyordu, hala uzun bir yolu vardı ancak ailesini göreceği için mutluydu. Joy,cidden ailesini çok seviyordu. Bu yüzden üzerinden bir yıla yakın zaman geçmesine rağmen Ningning'in kaybolmasının etkisindeydi hala.

At arabasın önünde beklerken eşyaları arabaya yükleyen yardımcısına baktı. Ningning kaybolmadan önce yardımcısı Min Karin'le ne kadar iyi anlaştığını düşündü. Ne çok ağlamıştı Karin,Ningning'in gittiğini öğrendiğinde. Joy bir anda karşısındaki bu kıza karşı büyük bir sevgi besledi. Karin gerçekten küçüktü,kraliyet ailesinin hizmetinde çalışmasının sebebi de babasının yüksek rütbeli bir asker olmasıydı zaten. Bu dönemdeki en iyi işlerden biriydi sarayda çalışmak,bu yüzden Karin'in babası çok çabalamıştı kızın bu işe girebilmesi için. Joy bir an bu küçük kızın küçük yaşına rağmen kendisi için ne kadar çabaladığını düşündü. Genelde kendi işlerini kendisi yapardı ancak duygu değişimlerini çok yoğun olduğu dönemlerde kızı ne kadar yorduğunu fark ettiğinde vicdan azabı çekti ve teşekkür etme ihtiyacı duydu.

''Teşekkür ederim Karin-ah.''

Karin, prensesin ani teşekkürüne karşı şaşırdı. Ancak mutlu olmuştu, Fransa Veliaht Prensesi Park Sooyoung ona teşekkür ediyordu,gurulandı.

''Rica ederim Leydi Park. Araba hazır,istediğiniz zaman gidebiliriz.''

Joy şimdi gitmek istediğini söyledikten hemen sonra binmişti arabaya,Karin'de Joy'un yanına oturduğunda gitmeye hazırlardı. Ancak sarayından koşarak gelen görevli gitmelerini engelledi.

''Leydi Park! Madam Karin! Durun!''

Joy,arabayı durdurmalarını söylemiş ve yavaşça arabadan inmişti. ''Sorun ne?''

''Çok üzgünüm efendim ancak Kanada'ya gidemezsiniz. Sizi Kore'ye götürme emri aldık. Yollar çoktan kapanmış.''

''Kanada'ya gideceğim. Ailemin yanına.'' Sooyoung sesinin titrediğini fark etti, telaşlanmıştı. Annesine yanına geleceğine dair söz vermişti ancak şimdi ona dünyanın öbür ucuna gidileceği söyleniyordu.

''Çok özür dileriz Leydi Park,toplanmak için kararlaştırılan yerin Kanada olduğunu ve ailenizin şuan orada olduğunun farkındayız ancak sizi oraya götürmemiz çok riskli. Devlet arası alınan ortak karara göre geri kalan önemli kişiler için Kore'nin en uygun saklanma yeri olduğu kararlaştırıldı.''

Sooyoung hiçbir şey söylemedi.



...


kimsenin karin'i tanımadığına %100 eminim kendisi ELRIS grubundan ve ningning'le yaşıtlar

başlangıç bölümü olduğu için bölümler bu kadar kısa 

başlangıç bölümü olduğu için bölümler bu kadar kısa 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



she :: korean multifandomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin