ZDOBENÍ STROMEČKU

535 17 3
                                    

BangChan- Ty jsi zdobila a on ti podával ozdoby. Když jsi nemohla dosáhnout na špici tak tě vzal za boky a vysadil tak aby jsi na ni dosáhla a dala tam hvězdu.

Minho- Místo velikého stromečku jste měli pro změnu malý. Ozdobila jsi ho sama a Minho jen přihlížel. Až jsi ho dozdobila vstal a objal tě ze zadu a dal ti pusu do vlasů a spolu jste se kochali tou nádherou.

Changbin- Celý stromek (jen ozdoby stromek byl zelený 😁) byl do černo- bíla a aby jsi neřekla že je celý tmavý tak hvězda na vršku byla zlatá...

Hyunjin- Dohadovali jste se jaká barevná kombinace se bude hodit. Ty jsi chtěla červeno- zlatou a on zas fialovo- bílou. Nakonec jste dali kompromis že ozdoby budou červeno- bílé.

Jisung- Když jste zdobili stromeček nedopadlo to vůbec dobře, protože když Ji se pokoušel dat na špičku hvězdu celý stromek se zřítil na zem.

Felix- Vynutil si že ho bude zdobit celý sám tak jsi ho nechala ať si ho zdobí sám. O hodinu později přišel za tebou jestli by jsi mu nemohla pomoct. Usmála jsi se a šla se kouknout co stvořil. Když jsi to viděla malém ti vypadly oči z důlků. Nic jsi mu radši neříkala a pustila jsi se do přezdobení stromku.

Seungmin- Když jses vzbudila vedle tebe nikdo nebyl. Zmatená jsi šla do obyváku a tam jsi spatřila kompletně ozdobený stromeček a vedle na pohovce odpočívajícího Seungmina. Byla jsi velice šťastná šla jsi za ním a uvěznila ho v objetí. On se jen usmál a dal ti pusu do vlasů a usnul.

Jeongin- Pokoušeli jste se nazdobit stromeček spolu ale vůbec to nešlo. Jeonginovi padaly baňky z ruk. Až to nakonec vzdal a odešel pryč. Následně až jsi dozdobila stromeček jsi ho šla obejmout.

___________________________________________
Zdarec všeci přeji vám všem Veselé Vánoce a šťastný nový rok. Doufám že se vám vaše přání splní.💜💜💜

(Tu baňku jsem zdobila sama😅😆)( Omlouvám že nejsem moc aktivní ale pokusím se to napravit ale nic neslibuji😅)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Tu baňku jsem zdobila sama😅😆)
( Omlouvám že nejsem moc aktivní ale pokusím se to napravit ale nic neslibuji😅). A za chyby se vám chci omluvit💜.
Zatím čus.
Klid, lásku pohodu a mír✌️✌️✌️

STRAY KIDS~IMAGINES~CZKde žijí příběhy. Začni objevovat