TEPKİ 2

4.7K 69 24
                                    

Şu medyadaki foto beni anlatıyor lan, (Evet yine vote felan yok. Öhöm öhöm neyse)

EVEET KONUMUZ

BİASININ EŞYALARINI SAKLARSAN.
👉HYUNG LİNE👈
(yine müq konumuzla başlıyoruz dkjkdjjh)

BANG CHAN💓

Yorulmuş ve eve daha yeni gelmişti. Son zamanlarda yeni şarkı çıkaracakları için çok çalışıyorlardı. Ve sende bang chan'ın sana ilgi göstermediğini düşünüyordun. Ve EŞYALARINI sakladın.
=ya y/n benim burda bir yerde tarağım olacaktı nerede?
=Biilmemki
=sensin demi ne yaptın,nereye koydun tarağımı?
=of chan evet ben sakladım ama benimle ilgilenene kadar yerini söylemicem.
=öylemi y/n hanım
Evin içinde koşuşturmaya başlarsınız. Chan ve sen kısa bir Gıdıklama savaşından sonra yorulup oturdunuz. Sende chan'a tarağını geri verdin.
(ööf yeminle konu bulamıyorum. Lütfen yoruma konu felan yazın yoksa bu tepki kitabından daha çok başka bişiye benzicek aq jdkdj)

LEE KNOW 🧡

kedileri ile senden daha çok ilgileniyordu.Sen de buna dayanamayıp EŞYALARINI sakladın. (kedileri kıskanmak jsjsıw)
=y/n
=efendim minho
=benim eşyalarımı senin saklama olasılığın nedir?
=sanırım- hey benim sakladığımı nereden biliyorsun sen.
=seni tanımıyormuşum gibi konuşma y/n şimdi sen kesin kedilerimı de kıskanırsın.
=off minho al tamam mı
=hayır özür olarak bir öpücük istiyorum
=gözünü kapat
=tabikide
=sen minho'nun gözü kapalı iken koşup odana kaçtın.
=yaah seni küçük yaramaz gel buraya
Emin ol ki minho seni öpene kadar kovalar.

CHANGBİN 🖤

Nedensizce changbin'in birkaç eşyasını saklamıştın.
=y/n nereye koyduysan çıkar.
=bananeeee
=ne istiyorsun?
=hiçbişey
=emin misin
=yoo
seni duvarla arasına aldı.
=bak dolabın sağ alt köşesi varya orada.
=kızım sen manyak mısın?
=hayır ya git Eşyaları Al koş
=hayır seni ce-
Sen changbin'in kollarından süzülüp salona kaçtın ve uyumuş numarası yaptın. Changbin burnuna bir öpücük kondurup,üstünü örttürkten sonra kendisinde diğer kanepeye yatar.

VEE HYUNG LİNE BİTTİ YORUM, VOTE ATMAYI UNUTMAYIN. İSTEK ALIYORUM KOCAMAN ÖPÜLDÜNÜZ GÖRÜŞÜRÜZ BEBİKLERİM. 🥰😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍Kusuruma bakmayın resim koyamadım.
👇

SKZ TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin