-1-

15 3 0
                                    

Kim Yoara'nın Ağazından

Sabah unniemin bağırmasıyla uyandım

SB(Soobin) : Yoara! hadi artık geç kalıyoruz!

  Gözlerimi soobin in sesiyle açtım ve yataktan doğruldum.

Y(Yoara) : Kalktım.

  Elime telefonu alıp saate baktım. Saat daha 8 di ve daha 1 saatim vardı. Yataktan kalkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi de fırçaladıktan sonra odaya geçip valizi mi hazırlamaya başladım.

  Dolapta ne varsa hepsini valize koydım kapağını da kapatıp giyeceğim kıyafetleri elime aldım.

Giydikleri(Yoara)

  Saçlarını da açtım ve hafif bir makyaj yapıp aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Saçlarını da açtım ve hafif bir makyaj yapıp aşağıya indim.

°
°
°
°
°
°
°
Kim Soobin'in Ağızından

  Alarmın sesiyle zorla gözlerimi açmıştım. Yataktan doğruldum ve babamın odasına adımladım. Yavaşça kapıyı açtım ve göz ucuyla baktım uyuyordu. Odaya girdim ve saçlarına dokundum.

SB : Baba hadi kalk
B(Baba) : Tamam güzelim.

  Dedi ve kalktı bende odama girip valizimi hazırlamaya başladım. Yüzümü yıkayıp dişlerimi de fırçaladıktan sonra Yoara yı kaldırdım.

SB : Yoara! Hadi artık geç kalıyoruz!

  Valizi hazırlayıp üzerime beyaz bir t-shirt ve altıma siyah bir kot şort üzerime de bir gömlek giymiştim.

  Saçımı da tepeden hafif bir şekilde toplayıp kahküllerimi de yaptıp makyajımı yaptıktan sonra aynadan kendime baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


  Saçımı da tepeden hafif bir şekilde toplayıp kahküllerimi de yaptıp makyajımı yaptıktan sonra aynadan kendime baktım. Evet bu iyiydi.

  Aşağıya indim ve yemeği uçakta yiyecektik o yüzden bir şeyler hazırlamadım. Babamın odasına geldim ve tıkladım.

SB : Baba hazırmısın?
B : Evet canım siz inin geliyorum.

    Aşağıya indim ve yoara hazırdı.

SB : Günaydın yoara
KY : Günaydın babam iniyor mu?
SB : Evet geliyor.

  Merdivenlerden aşağıya inen babama baktım. Annem öleli 5 ay olmuştu kendini 3 ay toparlayamamıştı. Bizde onun yanında olarak ona destek çıkmıştık. Sonunda sarı yüzlü ve mor göz altlı bir baba görmüyordum.

B : Herşeyi aldıysak arabaya geçelim.

SB: Aldık Baba artık gidebiliriz

  Ve evden çıktık. Arabanın önünde durduğumuzda

B : kızlar çantaları bırakın ve arabaya geçin

(Araba)

  Ben öne Yoara arkaya bindi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


  Ben öne Yoara arkaya bindi. Babam da şöför koltuğuna oturdu ve bize döndü..

B : Hazırmısınız kızlar?
SB- KY : Evet
B : O zaman ilk önce kemerlerinizi takın bakalım.

  Kemerlerinizi taktık. İçimde bir heyecan vardı. İlk defa bir ülke değiştirecektik.
Kafamı cama çevirip evimize baktım. Buraya uzun bir süre gelmeyecektik.

  Havalimanına gelince giriş yapmak için görevliden kimliklerimizi okutup 18. Peronu aramaya başlamıştık. Uçağın kalkmasına daha 1 saat vardı.

  Oturmaya yerlerine gelince babama döndüm.

SB : Baba okula kayıt yaptın mı?
B : Evet canım ben hallettim 2 gün sonra başlayacak.
KY : Soobin..
SB : Efendim?
KY : Okulda yakışıklı erkekler varmıdır?
SB : Yaa! beni sinir etmeye
çalışıyorsun?!
KY :  Hayır belki evlenirsin ha?
SB : Benden o kadar kolay kurtulamazsın en az 5 yıl daha evlenmeyeceğim!

  Gülerek önüne döndü. Hah! Sadece aramızda 1 yaş olmasına rağmen bana yaşlı muamelesi yapıyor!

  Anons verilince hızlıca uçağa gittik. Oturma yerlerimize bakınca yoaraya cam kenarında ben ortada babam da yanımda oturuyordu. İyice yerleştikten sonra kulaklığı takıp V : İnner Child dinlemeye başladım. Gözüme de göz bandını takıp uyudum.

Yoara'nın Ağızından

  Uçak havalanalı yarım saat olmuştu. Soobin uyuyordu. Bende fırsattan istifade dizi açıp izlemeye başladım. Önümüzde koskoca 13 saat vardı.

Dizi olarak tabiki Lucifer izliyordum. Seviyorum yaa titektif kkkk

neyse Lucifer'den sıkılmıştım bu yüzden uyumaya karar verdim ama çok çabuk uyuyan biri değilim ve bu huyumu hiç sevmiyorum.

Babama baktığımda oda uyuyordu bende Soobin'nin omzuna kafamı koyup gözlerimi yumdum.

Bekle bizi Kore geliyoruz, ama bu geliş umarım bizim için iyi olur

~kelime=510

İyi geceler kedicikler:)

TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin