Karácsonyi Szív

74 13 29
                                    

Karácsonyra való tekintettel Bria csupán finoman mert arra gondolni, hogy kapja be az egész világ. Az ünnepek körüli felhajtás áldozata lett, és fájó szívvel gondolt bele, emiatt csalódást fog okozni egy szerettének.

Az egész december elején kezdődött, akkor még minden szép és jó volt. A munka szokásos ritmusából az összes csapatot felrázta azonban, hogy ilyenkor húzták ki hagyományosan minden évben, kinek ki vegyen ajándékot. Meghatározták a levásárolható összeget, az ajándékozás pedig Karácsony előtti utolsó munkanapjukon történt. Okamura egy cetlire írta minden embere nevét a sajátjával együtt, amiket egy kalapba tett, majd körbejárt. Ha valaki önmagát választotta, visszatette a papírt, hogy vegyen másikat.

Bria imádta a Karácsonyt, ahogyan Alma Marianót is, akit húzott. Örömmel vette, hogy ebben az évben jobban járt, mint tavaly, amikor is Aidan Cole nevét találta a papíron, és csupa kín és kellemetlenség töltötte el ajándékozáskor. Persze nem volt rossz, a férfi kivételesen nem kötött belé, de nem örült nagyon, pedig nem kapott rossz ajándékot, Bria hódeszkát vett neki. Rivalizálásuk miatt a feszültség mégis csak közéjük ékelődött, és még a szeretet ünnepekor sem tágított.

Mégis csak boldogan vette, hogy ezúttal a legjobb barátnőjének adhat valamit.

- Ki húzott engem? - üvöltötte teli vigyorral Ernest Saunders, amikor a parancsnok végigment a bagázson.

- Ernest, tudod, hogy nem szabad elmondani, azzal elrontjuk a meglepetést - mosolygott rá elnézően a vörös szépség, Ella Willis.

- Vegyetek nekem egy fasza horgászcsalit meg egy jó adag német sört, és esküszöm, hálásabb leszek, mint egy befogadott kóbor kutya.

Ernest minden évben elmondta, mire vágyik, így az, aki őt húzta, könnyen boldogult. Cserébe a férfi valóban olyan szinten örvendett, hogy onnantól fogva azt leste, hogyan is fokozhatná társai kényelmét.

Bria nem egy alkalommal elgondolkodott azon, hogy alkalmazza csapattársa módszerét, végül viszont lemondott róla. Egyfelől nem igazán tudta, mit is kérhetett volna a többiektől, nem mindig jutott eszébe egy specifikus cikk. Sok olyan dolog létezett a világon, amit szívesen fogadott volna, mint ajándékot, a meglepetéseket ellenben nagyon is szerette, így inkább csendben maradt.

December első napjait azzal töltötte, hogy kiválassza az ajándékot. Nagy szerencséjére jól ismerte Almát, tudta, mire vágyott. Számtalanszor említette, már kinézte az új autóját, amibe üléshuzatot akar venni. Bézs színűt és bőr hatásút, sikkes akart lenni. Bria pedig azt is tudta, hol vehet.

Az ismert hipermarketbe járt ételért, ott látott már olyan huzatot, amilyet Alma szeretett volna. Pechére mind elkapkodták, amikor egy vásárlása során érte akart menni.

Egy hétig ugyanígy járt, azóta sem raktak ki újat, a polc üresen állt. Érezve, hogy december nyolcadika már elmúlt, jobb, ha intézkedik, így az árufeltöltőt is megkérdezte, nincs-e raktáron.

- Sajnálom, hölgyem, már legalább egy hete utántöltést kértünk, de még nem érkezett meg hozzánk - adta a kiábrándító feleletet kérdésének alanya.

- Végül is nehogy már olyan választ adjon, aminek örülnék.

- Hogyan?

- Azaz köszönöm a segítséget! - javított magán, mikor rájött, hogy a hipermarket dolgozója meghallotta a foga között szűrt megjegyzést, és annak rosszalló pillantásától sietve továbbállt.

Amikor még az azt követő héten sem érkezett meg az üléshuzat, helyette szürkét, feketét vagy rózsaszínű Hello Kittyst vehetett volna, elhatározta, nem halogat tovább, inkább megkeresi interneten. Hamar meg is találta, egy ismert webáruház honlapján meglelte, és sebtében meg is rendelte.

Karácsonyi Szív - Marvel (Loki) fanfictionWhere stories live. Discover now