1.Defterlerinize cok onem verin.Renkli kalemler kullanin ama bir kac renk belirleyin ve hep o kalemlerle yazin. Daha hos olur :)
2.Eteginizin ustune uzun ve sizin tarzinizi yanitacak kazaklar giyin.Ama o kazagin kollari olabildigince uzun olsun:)
3.Ayakkabi olarak altina biraz daha pastel renkler yada beyaz convers' ler giyin :)
4.Kalemliginiz duz ve tek renk olabilir cunku artik buyudunuz gencler :)
5.Kalem secerken rahat kalemler secmeye dikkat edin. Faber Castel'in kalemleri cok rahat ve kullanisli tavsiye ederim :)
6.Cantanizin kol ayarini sonuna kadar acin :)
7.Koridorlarda havali havali yurumeyin :)
8.Olabildigi kadar cocukca davranmamaya calisin :)
9.Derslerinize yogunluk verin :)
10.Sevgili islerini bos verin :)
11.Yaninizda dudak nemlendiricisi bulundurun (baby lips vb.) :)
12. Sakin fondeten surmeyin. Cunku sivilce cikarir ve bu alay konusu olabilir cevrenizde.(tecrubelerime ayanarak soyledim):)
13. Yaninizda teaster boy krem,parfum vb. Seyler tasiyabilirsiniz:)
14. Yaninizda ilk yardım cantasi bulundurun mesela maktaj cantasinin icerisine; yara bandi,yedek kilotlu corap,deodorant,toka vb. Seyler tasiyabilursiniz:)
15.Eger okula telefonunuzu goturuyorsaniz mutlaka kulaklikta goturun :)
16.Arkadas secimlerinizi iyi yapin :)
17.Derslere daha cok katilin boylelikle hocalarin gozune girersiniz :)
18.Sinifta arkadaslariniza soguk davranmayin sicak kanli olun :)
19.Yaninizda post-it goturun.(defterleriniz icin ):)
20. Saclarinizi genellikle duzlestirin. Ama fazla duzlestirirseniz beyin hucreleriniz ölür :)
21. Sinavlariniz oldugunda telefonunuzun ses kaydi bolumune girip sinavinizda cikacak yerleri kaydedebilir okula giderkende onlari dinleyebilirsiniz :)
22. Kulaklarında sorun olmayanlar kupe takabilir :)
1.BOLUM BU KADARDI 2. BOLUMDE FARKLI ONERILER VERICEM...
OKUDUGUNUZ ICIN TESEKKUR EDERIM ♥
BEGENMEYI UNUTMAYIN :)