Merhaba benim adım Meltem 11 yaşındayım 5. sınıfa gidiyorum. Daha doğrusu bugün 5. sınıfa geçtim bugün için çok heyecanlıydım çok sevinçliydim hatta ilk defa bu kadar heyecanlı oluyordum. Kendimi çok iyi hissediyordum. Siz de okulumun ilk gününü merak etmişsinizdir hadi okulumun ilk gününe geçelim.
Okulumun başlamasına 15 dakika kalmıştı ben o 15 dakikada kahvaltı yapıp giyindim sonra babam beni çağırdı " gidiyoruz " dedi.ben de tamam baba geliyorum dedim ve merdivenlerden indikten sonra arabaya bindik ve okulun yolunu tuttuk okula varmıştık arabadan indikten sonra koşarak okulun bahçesine girdim ve okula giriş yaptım müdürün odasına gittim ve adımı soyadımı söyledim sınıfımı öğrenmiştim sınıfım 5/ D idi sınıfa gittim ve sınıf dop doluydu ben boş sıraların birine oturdum sonra hoca geldi."Merhabalar " biz de hep beraber merhabalar dedik ve hoca bizimle konuştuktan sonra zil sesi geldi. Teneffüs olduğunu anlamıştım. Arkadaş edinmek için etrafıma bakıyordum ve bir kız sırasında sessizce oturuyordu ve ben onun yanına gittim .
Ben: merhaba benim adım Meltem
Kız: benim adım da hevi
Ben : tanıştığımıza memnun oldum
Hevi: ben deDaha sonra hevinin yanına oturdum zil çaldığı zaman da beraber dışarıya çıkıyorduk. Ve ilk arkadaşımı bulmuştum ve onu çok sevmiştim çok tatlı bir arkadaştı.
İlk bölümümü okuduğunuz için teşekkür ederim sizleri çok seviyorum bir daha ki bölümde hoşça kalın