nama penuh dalam ic aku Hadisha Heizdiena binti Hazrul Hisyam but orang panggil aku diena tapi si mamat kampung tu call me disha .. aku dilahir dengan kemewahan yang sangat berlimpah ruah .. aku berumur 21 thn dan birthday aku 21 march .. aku anak tunggal .. tinggi aku 165 cm dan berat aku 45 cm .. aku punya rahsia adalah aku ni seorang yang sangat pemalas tapi kalau ajak shopping aku orang yang rajin ! ahaks lepastu daddy aku nama Dato Hazrul Hisyam .. mummy pulak nama Datin Hanira uyaina .. umur daddy 45 thn and mummy 42 thn .. mummy and daddy aku berasal daripada keluarga yang kaya and mummy aku ada mix thailand ..
.
.pov dayat ~
nama aku Hidayat Najmi bin dino hakim .. umur aku 24 thn .. aku bukan berasal daripada keluarga yang berada tetapi lelaki kampung .. aku anak sulung daripada 2 adikberadik .. yang last tu nama dia Haira Nina .. umur adik aku 5 thn .. ye tau jauh an jarak aku gn adik aku .. so u stupid ukey darling ! aku bekerja sebagai driver kepada Dato Hazrul Hisyam .. orang yang paling terkaya dan terkenal kalau tak silap aku dia ada anak perempuan tapi taktahu betul ke tak ..
.
." diena bangun sayang pergi mandi dah tengah hari dahni sayang " kata mummy
" ye mummy kejap diena ngantukla semalam tido lambat " nisha
" bangun ye sayang mummy turun dulu " kata mummy sambil mengusap kepala anaknya
" oky mummy nnti diena turun " nisha
sedang diena mengusuk kepala iphone miliknya berbunyi .
eh maya
" hello babe u nak teman i tak pegi shopping ? " soal maya
" ha shopping babe opcusz i nak babe u tunggu babe i nak mandi dulu hehe " diena
" u ni diena perangai tak ubah ii i pun nak siap jumpa sana kul 2 k babe !! " maya
diena terus. mematikan iphone nya shopping punya pasal dia sanggup menahan ngantuk sbb nak shopping ..
pov dayat ~
yess esok aku dh dapat keje tak sia ii aku pegi cari tau .. driver pun driver la janji dapat duit hahaha ..
" mak orang dah dapat keje " dayat
" keja ape tu yat " soal mak
" driver je mak jadila buat tambah ii belanja kita mak " dayat
" mak dah masak kamu nak makan ? "
" takpe mak dah kenyang tadi makan kat kedai pak harun tu dayat nak pegi beli barang untuk esok yat pegi dulu eh mak " dayat
" hati ii yat jangan bawak motor laju yat ingat diri tu " ceramah mak dah mula hahahha
" ye mak orang taula mak ni "
pov diena
aduh aku dahlambat ni abisla kena ceramah dengan maya aka ustazah ni kang ! ni sume pasal daddy taknak cari driver terpaksa la aku call grab haih !!
" maya sorry babe i lambat tadi grab tu lambat sangat tapi takpe i sempat maki dia dah ! padan muka "
" sokeyla babe i oky dah biasa " kata maya sambil jeling
YOU ARE READING
Hadisha Heizdiena
Randommengisah seorang gadis yang bernama Hadisha Heizdiena yang kaya dan dipaksa untuk berkahwin dengan lelaki kampung yang ditangkap khalwat dengan Hidayat Najmi .. adakah disha akan akan menerima hidayat sebagai seorang suami atau pun sebagai suami at...