§-1§

679 32 7
                                    

Bay Jeon ile Bayan Jeon çok mutlu bi çiftti.Taki geçen aya kadar.

Bay Jeon son bir aydır evine geç geliyordu bahanesi ise "işim uzadı" idi.Zannediyordu ki Bayan Jeon hiç bişi anlamıyor.Ama Bay Jeon bişey unutuyordu karısı Bayan Jeon herşeyin farkındaydı.Onun için bi hayli zordu her gece sevdiği adam başka kadın kokuları ile geliyor,ne çocukları ile ne de Jennie ile ilgileniyordu.Bay Jeon çok değişmişti.Bay Jeon ve Jennie 2,5 yıldır evlilerdi,3. yıla az bi zaman kalmıştı.

Jennie yine her akşam ki gibi çocuklarını uyutmuş sevdiği filmin final sezonun izliyordu.
Jennie saate baktı ve saatin 04.36 olduğunu gördü. Hâla bi umut Jeon'un geleceğini düşündü.Ama Jeon yine gelmedi. Artık uyuması gerektiğini düşünüp yatağına girdi. Tam uyuyacekken bir ses duydu.Bu ses Jeon'un sesiydi."Tanrım şükürler olsun ki Jennie uyumuş". Jennie bunu duyduktan sonra gözyaşlarının firar etmemesi için gözlerini sıkıca yumdu ve uykuya daldı.

Jennie anlatım;

Sabah uyandığında yine Jeon'u görememiştim. Çocuklarımı uyandırdım ve birlikte kahvaltı yaptık. Jung Woo sabahtan beri babasını özlediğini söylüyo ve Sun Yeon'da Jung Woo'yu destekliyordu bir çözüm bulmam gerekti yoksa başımın etini yiyeceklerdi.
Şirkete götürmeye karar verdim.

Jung Woo

Jung Woo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sun Yeon

Sun Yeon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jennie

Bende böyle sade giyinmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bende böyle sade giyinmiştim.
Şirkete girdiğimde herkes baş selamı veriyodu ben de aynı şekilde baş selamı verdim verenlere karşılık olarak. Jungkook'un manejeri Yeji yanıma gelmişti;"Jennie Hanım isterseniz Jungkook Bey'e haber vereyim" dedi. Bende elimle vermemesi için işaret ettim, o da başını 'tamam' anlamında salladı. Endişeli gibiydi.

Jungkook'a sürpriz yapmak istiyodum.
Yukarı çıkarken Rose'yi gördüm çocukları sevmeye başladı bende ona bıraktım çocukları.
Jungkook un tepkisini merak ediyodum. Sevinirdi herhâlde.
Kapısına gelmiştim.
Hızlıca kapıyı açıp içeri 'Aşkıım' diye girdim de keşke girmeseydim.
Jungkook'un kucağında bi kız vardı ve inliyodu elimdeki çanta yere düştü ve gözyaşlarım firar etti ben dayanamayıp koşarak odadan çıktım.
Arkamdan Jungkook bağırıyodu ama bakmıyordum.
Sonunda arabamın yanına geldim.
Nereye gideceğim hakkında en ufak bi bilgim bile yoktu.

Bi yarım saat sonra Han Nehri'ne geldiğimi farkettim. Hava fazlasıyla soğuktu ve kararmıştı. Kafamda bir sürü soru vardı kızın yüzünü tam görememiştim. Acaba kimdi?Sanki bi puzzle gibi herşey yerine oturuyordu 'Jungkook'un benimle neden ilgilenmediği','Neden eve geç geldiği?'... ve daha niceleri.

Aklım çocuklarımdaydı acaba ne yapıyorlardı. Rose'yi arasam Jungkook'a söylerdi telefonumuda kapatmıştım rahatsız edilmek istemiyordum. Bir süre sonra fazla uykumun geldiğini farkettim ve oracıkta uyuya kalmıştım.......

Jungkook anlatım;
Jennie'nin geldiğini görünce şok olmuştum ve Chunseo'yu kucağımdan fırlatmıştım ve Jennie'nin peşinden koşmaya başladım ve sonra Jung Woo'nun ağlayışını duydum sanırım Jennie'de ordaydı. Oraya gittim ve Jennie'yi göremedim Rose'ye sordum oda bilmediğini söyledi. Otoparka gittim arabası yoktu. Arabama binip gidebileceği heryere baktım. Kafayı yicektim nerdeydi? Ben de bi umut Rose'nin yanına gittim belki onu aramıştır diye ama aramamıştı ayrıca ulaşılmıyordu.

Saat çok geç olmuştu. Telefonuma bi bildirim geldi belki Jennie atmıştır umuduyla hızlıca baktım.

Chunseo'm❤

Aşkım hızlıca nereye gittin? Neyse yarın devam ederiz

'Lanet olsun' diye içimden geçirdim.

Gerçekten ne yapacağımı bilmiyodum.

Rose bana seslendi 'Han Nehri'ne baktın mı?'
Hayır bakmamıştım ama neden oraya gitsinki?'Hayır Rose neden oraya gitsin ki?' dedim hemen cevap verdi'Lisedeyken hep oraya giderdi üzülüncede ondan' dedi ve bişi demeden kalkıp gittim.

Bir sürü sarhoş vardı bankların oraya bakmak için ilerlediğimde oracıkta minik bedenini uyuyor hâlde gördüm ama.......

Umarım beğenirsiniz ilk bölümü vote ve yorum yapar mısınız?
Sizce yan shipler olsun mu?




σℓυмsυz αsк|•נεηкσσк•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin