§-2§

416 19 3
                                    

~
Jungkook anlatım;
Yanında bi adam vardı kimdi ki? Adamın arkası dönüktü biraz yaklaştığımda Jennie'min saçlarını okşuyodu ama sanırım Jennie farkında deildi. Hızlıca adamı çekip baktığımda tanıdık bi yüzü vardı ama çıkartamamıştım. Adam bana 'sen kim oluyosun?' dedi ben de hemen cevap olarak 'kocasıyım' dedim. Adam afallamıştı hızlıca uzaklaştı. Jennie'nin yanına gittim. Minicik bedeni buz kesilmişti hemen kucağıma alıp arabaya götürdüm bagajdaki battaniyeyi hemen üstüne örttüm.

Eve vardığımızda arabanın kapısını açıp kucağıma aldım. Rose'nin evine gelmiştim çünkü çocuklarımız ordaydı dirseğimle zile bastım Rose kapıyı açtı ve şaşkınlıkla yüzüme baktı. Hiç bişey söylemeden içeri girdim. İçerde bizimkileri gördüm hızlıca bi koltuğu boşalttılar Jennie yi oraya yatırdım üstüne battaniyeyi örttüm. Hepsi bana bakıyolardı. Jung Woo ve Sun Yeon yanıma geldiler ve bana sarıldılar. Bende onlara sarıldım. İkiside kucağıma uzanarak uyuya kaldılar. Bizimkilere de herşeyi anlattım .

Jennie yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.......

Jennie anlatım;
Bir sürü ses vardı ses sahipleri tanıdık geliyodu uyanmaya çalışsamda bir türlü göz kapaklarımı açamıyordum. Bi 10 dk sonra açmaya başladım gözlerimi. İlk olarak Rose'yi gördüm endişeli gibiydi. Sonra yavaşca ayağı kalktım ve Jungkook'u gördüm ona karşı çok öfkeliydim ve konuşmaya başladım.
'Sen hangi yüzle buraya geliyosun? He bir daha seni çocuklarımın ve benim yanımda görmicem. Sen şimdi burdan defol git sürtüğünün yanına!' dedim.
Bizimkiler bişi anlamamış gibi bakıyolardı. Yaptığı edepsizliği anlatmamıştı demek ki.
Jungkook kırmızı suratı ile yere bakarak evden çıktı..

Tabi hemen bizimkiler beni soru yağmuruna tuttular. Bende herşeyi anlattım ama anlatırken göz yaşlarımı tutamadım sanırım zoruma gitmişti.
Ben anlattıktan sonra Kook'un arkadaşları kalktılar sanırım onun yanına gitmişlerdi.

Onlar gittikten sonra hemen Rosie'ye çocuklarımı sordum yatak odasında olduklarını söylemişti. Yanlarına gittim mışıl mışıl uyuyolardı.Onları çok özlemiştim. Yanlarına uzandım ve onların kokusunu içime çektim ama Jungkook'un kokusu geliyodu. Hayret başka kadın kokusu değil, Jungkook'un kokusu. Bayağ garipsemiştim sonuç olarak uzun zamandır bu kokudan esirdim....

~
Jungkook anlatım:
Jennie'nin söylediklerinden sonra ordan çıkıp evime gitmiştim.Düşünüyodum ben nasıl böyle bi mallık yaptığımı düşünüyodum.Jennie'yi çok özlemiştim şimdiden, ama biliyordum ki Jennie beni asla affetmiyecekti..

~1,2 saat sonra~
Kapım hızlı bi şekilde çalınıyordu. Sanki alacaklılar gelmişti. Kalktım ve kapıyı açtım gelenler bizimkilerdi hepsi sinir küpü gibiydi.
İçeri girdiler.Rm konuşmaya başladı 'Senin olmayan beynin yüzünden herkes darmadağın oldu{duygularım darmadağın anlayamazsın.... skdmksmdsmxwk neyse ciddiyete dönelim öhöm öhöm }' Ordan lafa Jin katıldı 'Sen ne kadar bencil bi insansın hadi Jennie'yi umursamadın çocuklarını nasıl hâlde bıraktığının farkında mısın?' vs. Şeyler söylediler ben susuyordum çünkü herşeyin farkındaydım...
En son V konuşmaya başladı 'Yaptığın herşeyden pişman olacaksın ama o zaman biz olmıcaz'[Yürü be V yanındayım koçum✊✊]
Sonra hepsi kalkıp gittiler. Ben de kalkıp yattım..........












Bu fotoğrafı görünce az kalsın kalpten gidiyodum çok iyi değil miiiiii??Üşengeç yazarınız yazmayı unuttu😶😳Kısa oldu ama bundan sonra uzun bölümler atmaya çalışıcamHiç ciddiyeti olmayan bi insan olarak duygusal bölümün ağzına ettim kusura bakmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fotoğrafı görünce az kalsın kalpten gidiyodum çok iyi değil miiiiii??
Üşengeç yazarınız yazmayı unuttu😶😳
Kısa oldu ama bundan sonra uzun bölümler atmaya çalışıcam
Hiç ciddiyeti olmayan bi insan olarak duygusal bölümün ağzına ettim kusura bakmayın.
Beğendiniz mi??
Oy:10 Yorum:kafanıza göre ama atarsanız mutlu olurum:))))))))

σℓυмsυz αsк|•נεηкσσк•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin