-
"Kapılar açılmıyor!" Taehyung'un şiddetli bağırması ile herkes Jungkook'un yokluğunu unutup kendi derdine düştü.
"Camlar,camlar açılır." Jennie'nin fikri ile herkes camlara yöneldiğinde gördükleriyle şoka uğradılar.
"Evin önünde ne zamandan beri mezarlık var?" Jimin'in korkarak sorduğu soruyla Jennie ağlamaya başladı.
"Eve gitmek istiyorum,hemen eve gitmek istiyorum."
"Siktir!" Yoongi'nin şaşıran sesiyle herkesin gözü oraya döndü.
Mezarların arasında gezen beyaz elbiseli birisi vardı.
Jennie ve Chaeyoung birbirine sarılıp ağlarken Jisoo öylece bir yere odaklanmıştı.
"Buraya kapatıldık ne yapacağız şimdi?" Taehyung'un sorusuyla Jisoo odaklandığı yerden gözlerini çekti.
"Hepimiz öleceğiz."
"Aptal aptal konuşma Jisoo ayrıca Jungkook o nerede?" Yoongi uzun süredir yanlarında olmayan Jungkook'u sonunda fark etmişti.
"ikişerli olarak ayrılalım ve Jungkook'u arıyalım ayrıca bir çıkış yolu da arayalım." Taehyung'un fikrine Chaeyoung karşı çıktı.
"Olmaz hep beraber arayalım."
"Neden Chaeyoung korkuyor musun?" Jisoo'nun alaylı sorusu diğerlerinin moralini bozdu.
"Böyle bir durumda çok eğleniyorum mu demeliydim."
"Her neyse susun da bir çıkış yolu arayalım." Jimin önden ilerlerken diğerleri hemen arkasındaydı.
Tam merdivenden çıkacaklarken aşağıdan bir kapının örtülme sesini duyduklarında irkildiler.
"Siktir aşağıda birisi var."
"Belki Jungkook'dur."
"Jungkook olsa bağırırdı fırtına yüzünden kapı açılıp kapanıyor olabilir aşağıya bakalım." Jisoo'nun fikriyle Taehyung,Jimin ve Yoongi aşağıya inmeyi kabul ederken Jennie ve Chaeyoung bunu istemedi.
"Aşağısı depo ve ev sahibi oraya inmememizi söyledi,bunu yapamayız."
"Korkak olma Jen hep beraberiz hadi inelim." Jisoo önden aşağıya ilerlediğinde etrafta hiçbir ışık yoktu.
"Birisi telefonun fenerini açsın."
Jimin telefonun ışığını açtığında Lisa'nın bedeninin parçaları buradaydı ve tam başında her tarafı kan olmuş şekilde Lisa'nın etini yiyen Jungkook vardı.
"SİKTİR BURADAN HEMEN UZAKLAŞMALIYIZ!" Chaeyoung deli gibi bağırdığında Jungkook'un başı onlara döndü.
"Bu Jungkook değil kesinlikle başka birisi hemen yukarı çıkın hemen!" Yoongi'nin komutuyla herkes yukarı çıktığında onlara doğru koşan Jisoo'yu gördüler.
"Siz neredeydiniz yemin ediyorum korkudan ölecektim!" Herkes şaşkınca yanlarına gelen Jisoo'ya bakarken Taehyung'un sözünden sonra herkes yavaşça arkasını döndü.
"Sen Jisoo isen bu kim?" Gördükleri şey hiç de Jisoo'ya benzemiyordu.
____________________
Dua okuyup da uyuyun gençler cşföcidöxidöcdç
ŞİMDİ OKUDUĞUN
merry christmas
Fanfiction8 arkadaş yılbaşını kutlamak için şehirden uzak bir villaya yerleşir. -minific-