5. BÖLÜM

4 2 0
                                    

"Kanka biliyor musun? Bu gün Mert'le Cenk ile ilgili konuştuk." dedim. "E anlat o zaman." dedi ve anlatmaya başladım.

Selen'den

Her şeyi anlattım. Şaşırmıştı ve haklıydıda. Ağzı açık bana bakıyordu. "Kapat ağzını sinek gircek." dedim ve güldüm. "Ben şok yaşamak ve çok şaşırmak." dedi Pelin. "Bende şaşırmıştım. Böyle bir şeyi beklemezdim." dedim. "Amaan boşver. Yat zıbar hadi." dedi. Bu dediğine ikimze güldük. Sonrada pelin "İyi geceler minnoşum." dedi ve odadan çıktı. Deli kız. Sonra odaya biricik öküzümüz olan Mert hazretleri geldi. "Güyya uyumaya geldin." dedi. "Uykum kaçtı napiyim?" dedim. Dolaptan şort çıkardı ve bayoya girip giyinip çıktı. Üstüne bi şey giymedi yine. "Selen." dedi. "Hı?" dedim. "Bu gün yatakta ben yatıyim. Olmaz mı? Bak heryerlerim ağrıdı dün." dedi. "Koltukta ben yatarsam benimde ağrır. O tüzden ben bu yatktan kalkmıyorum Mertcim." dedim. "O zaman bende yanına yatarım dedi ve kendini yatağa attı. "Mert! Napıyosun yaa?"dedim. Şaşırmıştım. "Napıyorum görmüyon mu kızım? Yatıyom işte." dedi. "Beraber yatayacağımızı biliyosundur umarım." dedim. "Yemem seni. Yat zıbar." dedi ve arkasını dönüp yattı. "Tamam be!" dedim ve bende arkamı dönüp yattım.

Sabah uyandığımda gördüğüm manzara bana şok etkisi yarattı. Mert'in bir baçağı benim bacağımın üsründe benim elimde onun belindeydi. Hemen yataktan kalktım. Ölü gibi yatıyordu ayı. Benimde farkım yoktu aslında. Ona bakmayı bırakıp dolaptan kıyafet aldım.

Banyoya gidip giyindim. Saçımıda dağınık topuz yapıp odadan çıktım. Salondaki 'L' kotuğa oturdum. Telefona bakmaya başladım. Uzun süredir instagrama fotoğraf atmıyordum. Bu yüzden fotoğraf atmaya karar verdim ve galerime girip bir tane fotoğraf seçtim. O sırada bizimkilerde geldi.

Bir süre sonra kahvaltı yapmaya başladık. Kahvaltı yaparken yorumlara cevap verdim. Sonrada işim bitince kahvaltı yapmaya devam ettim.

(Fotoğraf temsilidir.)

selenn_ 🌼402 Beğeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

selenn_ 🌼
402 Beğeni...
my_pelin uwwuuu düştüm bebeq

selenn_  @my_pelin bende sana ;)

ali0q düşcen kız bacımsu

slenn_  @ali0q kaldırırsın Aliş :)

ali0q  @selenn_ ;););)

atakanben  üff manzaraya bak bee 😍

akıncan bizi iki saat şu foto için beklettin ya Selensu vallahi pes.

selenn_  @akıncan 👉👈

semra_1  çok güzelsin kıskanıyorum 🙁

selenn_  @semra_1

mertt yalnız bırakmaya gelmiyo hemen foto

selenn_  @mertt eheheh 🙂

mertt  @atakanben yavşama lan

Kahvaltı bitince mutfağı toparladık. Sonrada bahçeye çıkıp voleybol oynamaya başladık. "Kim kim?" dedim. "Erkeklere kızlar olsun ama erkeklerden biri çıksın. Sırayla girelim eşit olur." dedi Akın. Onayladık ve oynamaya başladık. İlk önce Mert ve Akın oynayacaktı. "Nasıl oynanılıyor görün." dedim ve Pelin'le topu atarak başladık. Biz 2 sayı aldık. "Isınma turları bitti. Sıra bizde." dedi Mert. Ve ard arda sayı almaya başladılar şimdiden 4-2 onlar öndeydi. Sonra Ali girdi ve Akın çıktı. 1 sayı daha aldılar. Bizde 2 tane daha sayı aldık. Biraz daha oynadıktan sonra skor 13-12 oldu. Biz öndeydik. Sonra ne olduysa oldu ve onlar öne geçip skoru 15-12 yaptı. Ve kazandılar. 15 te biticekti. "Ağliycaksanız peçete getirebiliriz." dedi Ali. "Ha ve ha. Çok komik." dedi Pelin gözlerini devirerek. "Hem biz kız olduğumuz için yenildik. Siz erkek olduğunuzdan fazla güçlüsünüz." dedim. Yalan! Ama bi şekilde kendimizi ezdirmemem lazım. "Yaw he he." dedi Mert. "Tamam be. Yendiniz işte. Mutlumusunuz." dedim. Hepsi sırıtarak "Evet." dedi.

Sonunda bizimle dalga geçmeleri bitti. Akşam yemeği yemek için bi şeyler hazırlamaya başladık. Tavuk ve yanında da patates kızartması yapıcaktık. Ben tavuğu hazırlaken Pelin'de sosunu yapmaya başladı. Dışarda yemek varken neden biz yapıyoruz hiçbir fikrim yok. Pelin'le kendimizi bi an köle gibi hissettim. Sonunda tavuk hazırdı. Sosunu döküp fırına verdik. Patatesleri de soyup doğradık. Daha sonrada kızartmaya başladık. Bunları yaparkende sohbet ediyorduk. Pelin "Kanka sencede Mert çok ikgili davranmıyor mu sana?" diye bi laf attı ortaya. Gözlerimi kocaman açıp ona bakarak "Saçmalama!" dedim. "Saçmalamıyom minnoş. Senle aynı odada kalmalar, kıskanmalar. Ne ayak?" dedi. "Bavam demiş ya kıs agiydirtme diye ondan öyle. Başkada kıskanması yok. Hem o kıskanma bile değil." dedim. "Selensu salak olma. Metin amcam ne zamandan beri sana karışıyor hem?" dedi tek kaşını kaldırarak. Harbi venim babam fazla karışmazdı. "Selen bak bana doğru söyle. Seni sevse ona karşılık verir misin?" ne diyeceğimi bilemedim. Sonuçta hiç düşünmedim. En yakın arkadaşımada açık olucaktım. "Bilmiyorum Pelin. Hiç düşünmedim." dedim omuz silkerek. "Neyse tamam. Mert'i biraz daha inceledikten sonra tekrar konuşucam seninle bu konu hakkında." dedi. "Görende seni aş doktoru sanar Pelinsu." dedim gülerek. Oda güldü.

Yemekler pişmişti. Masayı hazırladık. Sonrada yemek için oturduk. "Zehirlenmeyiz demi?" dedi Akın ciddiyetle. "Kanka dikkatli ol. Yavaş yavaş, alıştıra alıştıra ye." dedi Ali'de. "Kurban olun siz bize ve yemeklerimize." diye atıldım. Sonrada yemeye başladık. Bakın kendim yaptım diye demiyorum gerçekten çok güzel. "Eee beğendiniz mi?" diye sordum. Kafalarını onaylar anlamda salladılar. Bi şey diyemezler tabi. Az önce dalga geçiyorlardı. Yemekleri btirdik ve toparladık.

Şimdilik bu kadar olsun. Yorum ve vote lerinizi esirgemeyin ballı doritoslarım.

'Rest-Gönder Gelsin' Bi dinleyin derim gençler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SANIRIM AŞIK OLDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin