the day

56 8 4
                                    

"Sana bir hediyem daha var." Jaebeom heyecandan cümleleri kuramıyordu.

"Bir tane daha mı? Jaebeom bu kadarına gerek var mıydı cidden?"

"Vardı, bu senin doğum günün. Hem... Bu hepsinden özel."

Jaebeom Jinyoung'a bir cd uzatmıştı.

"Eve döndüğünde bunu dinle, tamam mı?"

Jinyoung ona denileni yapıp bilgisayarını başına geçtiğinde karşılaştığı şeyle gözyaşlarını tutamamıştı.

Demek ki Lim Jaebeom'un bir süredir eve kapanmasının sebebi buydu.

Ona kendi elleriyle şarkılar hazırlamıştı.

Jinyoung her kelimeyle daha fazla gözyaşı döküyordu. Bu kadar güzel bir hediye hayatı boyunca almamıştı, ve bir daha alacağını da sanmıyordu. Ve artık başka şarkılar da dinlemek istemiyordu.

Jinyoung'un elinde tuttuğu cd boğazına bir yumru getirmişti. Ayrılıklarından beri asla dinlememiş, bakmamıştı bile.
Açık olan bilgisayarına yürüdü ve cdyi yerleştirdi. Çalmaya başlayan şarkıların getirdiği duyguların ağırlığıyla olduğu yere çökmüştü.

Nasıl kaybetmişti Jaebeom'u?

Onu bu kadar seven birinin ellerinden kayıp gitmesine nasıl göz yumabilmişti?

Bu sefer şarkılara karışan mutluluk gözyaşları değil, acı veren hıçkırıklardı.

Küslüklerini, kavgalarını bile özlemişti. Jaebeom'la olmanın her saniyesini özlemişti.

Son şarkı biterken, Jaebeom'un konuştuğu duyuluyordu.

"Merhaba, sevgilim. Umarım sonraki bütün doğum günlerini birlikte kutlarız. Seni sonsuza kadar, ne olursa olsun seveceğim. Her zaman yanında olacağıma söz veriyorum. İyi ki doğdun, iyi ki varsın."

Jinyoung dayanamıyordu, onun sesinden, yeniden bunları duymak için her şeyini verebilirdi.

Hızlıca kalktı ve koşarak evden çıktı. Atacağı her adımı bile planlayan Jinyoung için fazla cesurca bir hareketti bu. Kendini Jaebeom'un kapısında bulduğunda, bir şeyleri düşünmek için çok geçti. Geri dönüp de pişman olmamak için kapısını çaldı.

Jaebeom yerinden kalkabilecek bir halde hissetmiyordu kendini. Beklediği biri de yoktu, açması gerekmiyordu.

Jinyoung umutsuzluğa kapılmaya başlamıştı. Ya Jaebeom onu gördüğü için kapıyı açmak istemiyordu, ya da evde değildi. Umarım ikincisidir, diye geçirdi içinden ve şansını tekrar denedi.

Jaebeom bu kadar ısrarcı kişinin ne istediğini gerçekten merak ediyordu.

Ama Park Jinyoung, kapıyı açtığında görmeyi beklediği son şey bile olamazdı.











eğer kimse benimle konuşmazsa

tek kelime etmeden

bilmeden aradığım tek şey sensin

bu sessiz okyanusun tepesinde güneş doğmaya başladığında

bu zor ayarlanmış melodinin üstünde

yalnız dikiliyorum

o zamanlardaki ses, o zamanlardaki hava

dalgalar haline geliyor ve çöküyor

ama onların yerleşeceği günleri bekliyorum

gökyüzüne ulaşana kadar dua ediyorum

zamanla daha ciddi olduğumda

unutulmuş anılar bana geliyor

o günleri düşünüyorum

her şeyin iyi olduğuna inanmıştım

o günler daha da uzaklaşıyor

yanağıma esen rüzgar

kalbimi sallayan dalgaların sesi

dualarım gökyüzüne ulaşırsa

kaybolmaması için daha fazla bağırırım

kısa tırnaklarımın altında

yeni bir ten oluşmaya başladığında

bu zor ayarlanmış melodinin üstünde

o zamanlardaki ses o zamanlardaki hava

dalgalar haline geliyor ve çöküyor

ama onların yerleşeceği günleri bekliyorum

gökyüzüne ulaşana kadar dua ediyorum

zamanla daha ciddi olduğumda

unutulmuş anılar bana geliyor

o günleri düşünüyorum

her şeyin iyi olduğuna inanmıştım

o günler daha da uzaklaşıyor

o günleri düşünüyorum

her şeyin mahvolduğunu sanmıştım

o gülümsediğim günler

unutuluyor

//jj project, jinyoung, the day//

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

verse ● jjpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin