Szilánkokban

26 4 1
                                    

Annabeth Wilson egy átlagos 24 éves nő. Munkahelye Londonban található,mely ügyvédi ágazatot takar. Szerette azt amit csinál,igazán elszánt volt és szeretetteljes.
Barátnője azonban mégis más embert választott,szakításuk egy igazán fájdalmas pont volt Anna életében. Soha nem tudta elfelejteni a mondtatokat,melyeket Lily vágott a fejéhez aznap este.
"-Sosem kellettél igazán,hiszen elviselhetetlen a természeted.Ne csodálkozz,hogy elhagylak és ,hogy más jobb nálad...valójában mindenki jobb nálad-kiabálta rá a tekintetét földre szegező lányra.
-Menj el-suttogta,majd könnyek folytak le az arcán. Mint egy folyó,mely utat tört magának,mint az égszakadás,mely úgytűnik soha többé nem áll el. Lily fentebb érezte magát nála ezért egy gúnyos, halk nevetés után ki is lépett az Októberi,már-már fagyos időbe. Hajába kapott a hideg szellő,így hagyta ott összetörve volt szerelmét. Azon az estén minden más lett Annabeth számára. Nem látott kiutat többé."
Szemébe újra sós könnyek jelentek meg. Minden emlék fájóan szúrt a mellkasába,miközben egy borosüveget fogva próbált felejteni. A szakítás óta eltelt pár hét,az idő hidegebb lett és Anna egyre magányosabb. Nem érezte magát teljesnek.
A telefonját még édesanyjának sem vette fel,nyugtát a londoni nyüzsgő életben kereste,de mindhiába. A szeretett városa is cserben hagyta. Elkezdte érdekelni az írás varázslatos világa. Állandóan kedvenc könyveiről beszélt az egyetlen barátjának, Brian Coopernek. Csak ő volt vele a nehéz időkben. Kiskoruk óta ismerték egymást a kapcsolatuk az évek alatt testvéri viszonnyá vált. Szerették szabad idejüket együtt tölteni, de egy kellemetlen párbeszéd felborította,az addig kiegyensúlyozott barátságot.

Az első rész ennyi lenne, remélem tetszik.
Igaz nem profi és ez az első rendesen megírt sztorim. Az E/3-mas írást még próbálgatom,tehát nagy valószínűséggel sokáig lesz ilyen gagyi. Remélem azért valamennyire tetszett,legyen szép napotok✨

~love only

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sikeres SikertelenségWhere stories live. Discover now