Komşu ? 3. bölüm

31 1 0
                                    

Gördüğüm kişi mertti bana doğru yürüdü. Kalbim neden kıpır kıpır oldu ya ( karşında taş biri duruyor ondan olmasın ) iç ses sus ondan değildir. 

Mert = Merhaba yeni komşunuz ben mert yeniden tanıştığıma memnun oldum.

 ( Oha bu taş çocuk senin karşı  komşun mu oldu yani yaşadıkkk oleyyyy ) iç ses suusss. Şaşkınlığımı gizlemeyerek merhaba dedim hoşgeldiniz. 

Mert = Hoşbulduk , gülümsedi .

 ( çok güzel gülümsüyor  be ) ay bu iç ses susmayacak bugün analdım. Ben mertte bakıp dalarken annem camdan bana seslendi .


Annem = Deniz gelmiyormusun?

Geliyorum anne yeni komşumuza hoşgeldiniz demek istedim.

Annem = Tamam kızım. 

Mertte dönüp ben gidiyim artık tekrardan hoşgeldiniz by by gülümsedim.

Mert = by by , gülümsedi. 

Eve gittim direk odama çıktım çantamı yere bırakıp dolaba doğru yürüdüm, siyah tişört ve tayt alıp banyoya girdim kısa bir duş alıp üstümü giyindim. aşağı indim mutfağa doğru yürüdüm bi kaç birşey atıştırdım ve annemin yanına oturma odasına gittim. Annemin yanına oturdum bana iyice sarıldı.

Annem  = Günün nasıl geçti güzel kızım?

İyi geçti anne karşı eve yeni komşular gelmiş,konuştuğum kişi de bugün sınıfımıza yeni geldi. 

Annem = Bende yarın gidicem bi hoşgeldiniz demek için 

İyi ben biraz dinlenicem anne akşam yemeği için çağırırsın.

Annem = Tamam kızım.

Yukarı çıktım biraz test çözmek için masama oturdum. Ay çok yoruldum biraz test çözdüm tyt den,birazda kitap okudum bugün neler yaptık diye baktım derken uykum geldi. Ayağa kalktım perdeyi çekiyim derken mert'i gördüm, odamı mı gözetliyordu yok be nereden bilicek benim odamın oldğunu gülümsedi bende gülümsedim perdeyi çekip yatağıma uzandım. 

Annem = Deniz uyan deniz hadi yemek yemeye 

Annemin beni sarsmasıyla gözlerimi açtım çok uyumuşum, tamam anne  elimi yüzümü yıkıyıp kuruladım. Aşağı indim  babamın yanağından öptüm  annem  bana yokmu dercesine bakınca annemi de öpüp afiyet olsun dedim oturdum masaya sohbet ederek yemeğimizi bitirdik annem ile birlikte bulaşıkları yıkadık ve içeriye geçtik tv izledik birlikte ben biraz sıkıldım diyip kendime kahve yapıp balkona çıktım ve mertlerin evine baktım aklıma bugün ki yaşadıklarım geldi ne garip bir gün diyip içeri geçtim  uykum yoktu biraz kitap okudum  ve uyudum. Sabah iğrenç alarmın sesiyle uyandım biraz kendime gelmek için halıyı inceledim, ayağa kalkıp banyoya doğru yürüdüm günlük rütinlerimi yapıp çıktım okul kıyafetimi giydip saçlarımı tarayıp cantamı hazırladım ve aşağı indim.

Annem = Günaydın balım.

Günaydın anne pek iştahım yok ben okulda atıştırırım diyip çıktım bugün halsizdim biraz, karşımda merti görünce biraz affaladım.

Mert = Günaydın birlikte gidelim istersen 

Günaydın dedim, olur biraz uykum açılır gülümsedi öyle havadan sudan konuşurken okul kapısından içeri girdik anında bizim grup gözüme çarptı çünkü hepsi şok içinde bakarken yağız mertin üzerine atlıyacak gibiydi ben soğuk terler dökerken tam zamanında zil çaldı sınıfa doğru ilerledik çantamı bıraktım sıraya oturdum.




Biliyorum çok kısa oluyor ama benim ilk kitabım olduğu için biraz maruz görün ,  sizce denizin grup arkadaşları ne tepki vericekler denize?

BENİM DÜNYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin