Inceputul

23 2 0
                                    

           Niciodata sa nu te astepti la o mana intinsa spre tine atunci cand esti la pamant. Chiar daca simti ca nu mai ai puteri de a te ridica si nimeni nu te vede, fa-te vazut, ridica-te singur. Tine capul ridicat si nu ingenunchia in fata nimanui, arata ca esti puternica din toate punctele de vedere. Nu lasa ca niste vorba sa te arda si sa mistuiasca tot ce ai cladit in ani de zile, poate ti se pare asa de usor de zis, dar greu de facut insa cu ajutorul ambitiei si al perseverentei vei reusii  sa escaladezi chiar si Muntele Everest.


                                                                  Capitolul 1

      Perspectiva Evei

  Sunt in clasa si ascult cum domnul profesor Ben doreste sa lucram in echipe. Ma uit in jur si observ chipurile colegilor mei de curs atenti la cum urma sa ne imparta.
   Vocea groasa, dar blanda  a profului ma face sa imi indrept privirea spre el care isi drege putin glasul.
        - Raluca Adelyn va face echipa cu ...-se uita prin clasa si privirea ii cade pe cineva din spatele nostru- cu Ian Avram care ar fi o adevarata  onoare daca dvs. domnule ati lasa telefonul inchis la ora mea. 

         - Desigur, domnu' imi pare rau!

  Dupa parerea mea profesorul niciodata nu ne-a picat in acesti doi ani, ora lui fiind un optional ales , dorindu-ne ca aceasta ora unde  ne putem  spunem punctul nostru de vedere, avem dreptul sa ne dam cu  presupusu  si putem face practica o data la doua luni, timp de o saptamana. Aceasta practica consta la proiecte noi legate de mediul inconjurator, voluntariat la azilul de batrani si multe alte activitati

       -Groaznic!-o aud pe  Raluca cum prostesta- de ce fix cu Ian doar stie ca e tipul aerian!
      - Fa liniste sa vedem care imi este partenera de echipa! iar frumoasa bruneta isi da ochii peste cap.
      - Eva Morgan  faci echipa cu Ryan Whitte.- simt cum cerul imi cade in cap si pentru prima oara ma ingrijorez  asupra proiectului, ne noteaza pe foaie si se indreapta catre tabla - aceasta tema va fi una deosebita  avand in vedere ca sunteti in ultimul an liceal, va voi da oportunitatea de a va cunoaste coechipierii: sa le aflati pasiunile, sa va duca in locul lor unde se simt bine si sa ajungeti  pe aceeasi lungime de unda. Vom face si o excursie unde partenerii vor fi aceeasi, iar voi o sa va lasati purtati de incredera pe care o oferiti unul celuilalt. Acum daca tot am zis echipele si v-am spus in ce consta proiectul are cineva intrebari?

Picioarele mele se ridica imediat ca si cum constientul meu a dat comanda fara a stii si eu...

- Eva? Ai o nelamurire?  chiar pare surprins ca ma ridic in picioare sa zic ca nu am inteles.
- Domnule profesor stiti foarte bine ca lucrez minunat cu Raluca, iar proiectele noastre au ajuns sa fi prezentate si la concursuri. De ce acum l-ati ales fix pe Ryan?

 
- Eva imi pui la indoiala alegerile facute? Ma surprinzi adica este pentru prima data cand faci asa ceva. Uite, v-am vazut lucrand toti colegi din clasa insa nu am vazut nicio colaborare intre voi doi. Vreau sa vad de ce sunteti in stare ca o echipa. Ma intelegi? - e foarte calm, dar eu nu.... -

- Intre noi doi nu exista colaborare, nu ne-am adresat unu altuia nici macar un " buna", iar dvs. credeti ca ati facut o alegere minunata facand o echipa din doi poli opusi? - nu am nimic cu el doar ca pentru el mereu am fost invizibila-

-Ok... Ryan si Eva ramaneti dupa ora, restu pot pleca! O zi buna tuturor!- si ne deschide usa, mereu o face, dar nu e ca pe o insulta ci din bun simt. ne dovedeste ca daca este un cadru didactic arata egalitate intre noi toti.-

toti pleaca si noi asteptam, ma uit la el si il surprind cum ma cerceteaza anuntit ceea ce inseamna ca poate ma privea de minute bune. Imi intorc capul automat la profesor.

IndraznesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum