Nie pamiętam w którym momencie opuściłyśmy tą przytulną łazienkę. Po kilku pocałunkach i dwóch parach dłoni wędrujących po dwóch zagubionych ciałach, usiadłyśmy na podłodze i zaczęłyśmy rozmawiać o rzeczach, jakich nigdy nie poruszałyśmy. Zdaje mi się, że ustaliłyśmy, że już nie jesteśmy tylko tylko przyjaciółkami, jednak nie ustaliłyśmy, że jesteśmy parą.
Teraz byłyśmy niczym.
Sarah wyjechała na studia do innego miasta. Mi został jeszcze rok licealnej nauki. Rozmawiałyśmy codziennie. Rachunek za telefon wzrósł znacznie, bo kiedy tylko mogłyśmy-rozmawiałyśmy. Godzinne połączenia, nieprzespane noce. Nasze noce. Inne nie były nam dane. Jednak kiedy ja byłam coraz bardziej w miłości do Sarah, ona się oddalała. W pewnym momencie romowy się skracały. Mówiła, że jest zmęczona, nie może rozmawiać o tak późnej godzinie.
Pewnego dnia, kiedy była dziwnie oschła, postanowiłam poruszyć ten temat. Jej zachowanie wpływało na mój cały nastrój. Jedno słowo nie w tym tonie potrafiło zepsuć cały dzień. A stracenie Sarah, jeszcze więcej.
Hej, tu Layla
Naprawdę muszę się z tobą spotkać, dlaczego jesteś tak daleko ode mnie?
Mam nadzieję, że nie spotkałaś nikogo. innego.
Sarah, nie jestem już taka nieśmiała, jak kiedyś.
Kiedy skończę liceum, będzie dla nas szansa?Wiadomość wysłana w pustą przestrzeń. Sarah aktywna, na swoim story bawi się ze znajomymi w najlepsze. Selfie z łazienki w clubie.
Czy jest zła? Czym ją zdenerwowałam? Nigdy nie miałam obsesji na punkcie nikogo, ale Sarah jest kimś więcej. Tak bardzo chciałabym, żeby Sarah odpisała. Czy jest jeszcze dla nas jakaś nadzieja? Po co psuć te wszystkie wspomnienia, wszystkie zdjęcia?
Hej, tu Layla
Naprawdę chcę się z tobą spotkać, ale jesteś tak daleko.
Myślę, że jednak znalazłaś kogoś innego. Sarah, nie jestem już taka nieśmiała, jak kiedyś, a to wszystko dzięki nocy kiedy powiedziałaś, że chcesz mnie pocałować.Kolejna wiadomość wysłana w przestrzeń. Sarah, moja Sarah z biało-różowej łazienki, odpisz, jeśli jest dla nas jeszcze jakaś szansa.
Odpisz, jeśli jeszcze coś dla ciebie znaczę.
CZYTASZ
i met sarah in bathroom[oneshot]
RomanceW TRAKCIE POPRAWEK "Alright uh, let me tell this story So I met this girl at a party Really cute girl, uh she had, You know the clips from Walmart That you put in your hair? The colorful ones? yeah she had that Gorgeous makeup, pretty clothes She w...