سڵاو نوقڵەكان🥺💘ئەمناسنەوە😂🥺بەڵێ چیرۆکەکەی ترم بە دڵ نابوو ڕاستیەکەی بۆیە گۆڕیم بۆ ئەمە ھیوادارم بەدڵتان بێ🥺🦦یەڵا بۆناو چیرۆکەکە🌚🖤
______________________
N/T~POV
کاتژمێر ٧:٠٠ بە زەنگی مۆبایلەکەم خەبەرم بۆوە ھەستام گەرماوێکم کرد و جلێکم پۆشی و چومە خوارەوە بە خێرایی سوکە خواردنێکم کرد خواردم بە خێرانی ھەستام پێڵاوەکانم کردە پێم و بەڕێکەوتم بۆ قوتابخانە ھێتفۆنەکەم کردە گوێم و کردمە سەر ئەو گۆرانیەی ئارەزوی ئەکەم🖤🎧(<Let me die>بڕۆن گوێی لێ بگرن زۆر خۆشە خۆم حالیەن گوێی لێ ئەگرم زۆر خۆجە😻💜)
دویا ئەوەی گەیشتمە قوتابخانە لە پێش دەرگاکە نزیکترین ھاوڕێم دی کاتێ منی دی ھات باوەشی لێم یالیا(ھاوڕێکەت):چۆنی ن/ت(بە زەردەخەنەوە)
ن/ت:باشم تۆ باشی(بە ھەمان شێوە زەردەخەنەیەکت بۆی کرد)
لیا:باشم سپاس.ئاھ ئەوە چەرەس لێی یا دەی با بڕۆینەوە پۆل
ن/ت:باشە(بە بێزاری)
(تۆو لیا رۆشتنە پۆلەوە.)من و لیا ڕۆشتینە پۆلەوە و لەسەر ڕەحلەکەمان دانیشتین(نازانم چی پێ ئەڵێن ھەر ڕەحلە نیە؟😂💔)ئێمە لە تەنیشت یەک دا ئەنیشین~)
دوای جەن کاتژمێرێک مامۆستا ھاتە ژورەوە وتی: بایانیتان باش قوتابیانقوتابیان:بەیانی تۆش باش مامۆستا
دوای ئەوە مامۆستا دەسی کردە نوسین لەسەر تەختەکە تا لە ناکاو لە درگا درا
مامۆستا:وەرە
N/T~POV
دوای ئەوە مامۆستا وتی وەرە سێری لای درگاکەم کرد دو کوڕی زۆر جوان ھاتنە ژورەوە
بەڕاستی جوان بوون.ئاھ ئەوە من ئەلێم چی خۆم ئاسای کردەوە وەک ئەوەی ھیچ نەبێلیا:ئاھھ کە جوانن دوای دانەیەک ڕازی کەم بۆ خۆم(وای وت کاتێ شانتی ڕا ئەوەشاندو سێیری ئەو کوڕانەی ئەکرد)
ن/ت:ئاھھ وا مەکە ئەسڵەن ئەوانە کوا جوانن😒(بە بێزاری)
لیا:دە گو بخۆ بەخوا زۆر جوانن😭(بۆ خۆشیە🙂😂!)
ن/ت بە بێزاری سێری ئەکرد
مامۆستا:بێدەنگ بن قوتابیان(بە ھاوارەوە)بەڵێ فەرموو کوڕینە شتێکتان ئەوێ!(زێیری ئەو کوڕانەی کرد)
کوڕی١:بەڵێ مامۆستا ئێمە قوتابی نوێین(وای وتو خۆی جەمانەوە)
مامۆستا:باشە خۆتان بناسێنن
کوڕی١:من جیۆن جونکووک قوتابی نوێ خۆشحاڵ بووم ھیوادارم ببین بە ھاوڕێ(وای وت بە زەردەخەنە)
کوڕی٢:من پاڕك جیمین خۆشحاڵ بووم(بە ساردی)
مامۆستا:باشە بڕۆنە پشتی ن/ت و لیا
ئیتر جونکووک و جیمین ڕۆشتنە پشتی ئێوە جونکووک چوە پشت لیا و جیمین پشت تۆ:)دوای ئەوە مامۆستا درێژەی دا بە وانەکە..
(کات تێئەپەڕێنم.،دوای وانە)