➳ 1

727 52 29
                                    

Pjm(4)

Jjk(7)

Kth(7)

[BURASI OMEGAVERSE EVRENİ VE BUNLARDA KURT. AVLANMALARI ÇOK DOĞAL! LÜTFEN DUYAR KASMAYIN! Teşekkürler. (⊙_⊙;)]

******

"Jimin, avdan geldiler. Hadi babanı karşıla."

"Tamamm!"

Minik omega üzerine kalın kürkünü giyip dışarı koştu. Paytak adımlarla, koşarak kalabalık meydana girdi. Bütün herkes avdan dönen yakınlarını karşılıyordu. Küçük omega, babasını ve yanındaki geyiği gördüğünde daha da hızlandı.

"Baba!"

Alfa, minik oğlunun sesini duyunca ona döndü. Hızla üzerine atlayan oğlunu kucağına alıp etrafında döndürdü.

"Hoşgeydin baba!"

"Hoşbuldum oğlum."

Minik omega yere inince ölmüş olan geyiğe bakıp dudaklarını büzdü. Tam o anda ayaklarının önüne atılan şeyle korkup geri sendeledi. Önünde duran iki tane beyaz yaban tavşanına baktı. İkisi de ölüydü.

"Al!"

Tam yanından gelen sesle kafasını hızla o tarafa çevirdi. Sürünün başındaki Jeon ailesinin 2. oğlu tam karşısındaydı. Korkuyla başını eğdi minik omega. Onlara saygısızlık yapmak istemiyordu. Yoksa cezalandırılırdı. Bütün yaşlılar öyle söylemişti çünkü.

Minik delta ise düz bakışlarıyla başını eğen omegayı süzdü. Ondan korkması hoşuna gitmemişti. Yanlarına gelen Alfa Park ile iki çocukta ona döndü.

Bay Park küçük oğlunu kucağına alıp diğer çocuğa baktı.

"Merhaba Jungkook. Hediyen için teşekkür ederiz. Jimin sende teşekkür etmelisin bebeğim."

Minik omega yavaşça kafasını kaldırıp aşağıdan ona bakan oğlana baktı.

"Teşekküy edeyim."

İki beden de, minik omeganın konuşmasına tebessüm etti. Küçük delta yanlarından ayrılırken, minik omegada babasının kucağından inmişti.

"Oğlum sen annenin yanına git ben geleceğim."

"Tamam."

Minik omega aynı şekilde koşa koşa eve gitti. Annesinin karşısına geçip kollarını olabildiğince iki yana açtı.

"Annee, babam bu kaday büyük geyik getiymiş."

Genç kadın, sevimli oğlunun hareketlerine karşı kahkaha atıp saçlarını okşadı.

_____________

"ANNEEE KAY YAYIYOY!"

Küçük omega etrafta koştururken ahşap evde kahkaha sesleri yankılanıyordu. Annesi kalın kürkü ve eldivenleri yerinde durmayan oğluna giydirdi zar zor.

"Kapının önüne çık, bizde geliyoruz. Ama sakın uzaklaşma!"

"Tamam, ayyılmak yok!"

Genç kadın, minik oğlunun saçlarını karıştırıp yanaklarını öptü.

Minik omega dışarı çıkıp oluşan karların üstünde koşmaya başladı. Diğer çocuklar arkadaş gruplarıyla oyunlar oynarken o tek başına hayatındaki en eğlenceli oyunu oynuyormuşçasına kahkaha atıyordu.

Bir süre sonra omzuna dokunan elle arkasını döndü. Kim ailesinden delta Taehyung'tu. Ailenin tek çocuğuydu.

Normalde iki delta aynı zamanda olmazdı fakat bir mucize olmuştu işte.

Jimin korkuyla yere eğdi başını. Kasabada söylenen şeyler yüzünden deltalardan korkuyordu.

T "Birlikte oynayalım mı?"

Jimin şaşkınlıkla bakakalsa da kafasını olumlu anlamda salladı. O sırada bir ses daha duymuşlardı.

"Bende oynayacağım."


Juste Toi |Omegaverse|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin