1. Bölüm Klasikler Bitmez

18 2 3
                                    


Klasik lise günleri nasıldır bilirsiniz. Bir kişiye doğru sataşan 5 kişi olur. Her zaman bir havalı çocuk olur. Ve böyle böyle şeyler. Bizim okulumuzda da eksik kalmamamız için klasik lise günleri var..

"Uraraka! Sen az önce arkanı dönüp Bakugo'ya mı baktın? Sen benim sevgilimi mi çalmaya çalışıyorsun?" Momo yine Uraraka ile  kafa tutuyordu. Uraraka'da ne yapsın cevap verirse daha da kötüye gideceğini bildiği için cevap vermeden susuyordu.


Bakugo bu durumdan hoşlanıyordu. Kızlar arasında paylaşılmamak hoşuna gidiyordu. Teneffüs zili çalınca hemen arkasında oturan Kirishima'ya döndü ve "Top nerde?" diye sordu. Kirishima cevap vermeden dolabına gidip futbol topunu aldı. Ve beraber sınıftan çıkıp futbol sahasına gittiler.

O sırada da Uraraka tuvalete gitmiş, elini yıkıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O sırada da Uraraka tuvalete gitmiş, elini yıkıyordu. Asui tuvaletten çıkıp Uraraka'nın yanına geçti ve "Bence artık Momo'yla konuşmalısın. Yaptığı şeyler hiç doğru değil." dedi Uraraka'ya karşı. Uraraka'da aynı fikirdeydi. Fakat Momo'nun karşısına geçip konuşmak cesaret isteyen bir işti. Aynı zamanda da Momo'nun onu küçük düşüreceğini de biliyordu. Asui'ye dönüp "Biliyorum ama susmak en iyisi." Dedi.


Bu sırada da futbol sahasında Bakugo'yla Kirishima futbol oynuyorlardı. Kirishima söze girdi:

-Momo seni kimseyle paylaşmıyor, görüyorsun dimi.

-İstediğini yapsın, ben karışmıyorum. Ben sadece benim üstüme gelenlere bulaşırım, mesela şu an buraya doğru gelen salak Deku gibi.

Deku'ya doğru "Deku ne istiyorsun yine? Seni öldürmemi mi? Diye sordu.

Deku'da "Hoca dersi erken başlatacakmış. Herkesi sınıfa çağrıyor."

Bakugo Deku'ya bir şey söylemeden sınıfa doğru yürümeye başladı. Kirishima'da Bakugo'nun arkasından geliyordu. Sınıfta herkes yerine oturmuştu. Bakugo sınıfa girince bütün gözler ondaydı. Momo'nun yanından geçerken ona havalı bir şekilde göz kırptı. Momo bu durumu çok seviyordu. Diğer kızlar tarafından kıskanılmak hoşuna gidiyordu.

Hoca konuşmaya başladı. "Arkadaşlar bu yıl bildiğiniz gibi ilk seneniz. Bu yüzden tanışmanız ve kaynaşmanız adına balo düzenliyoruz. Herkes partnerini seçsin, Asui sen herkes seçince beni çağır." Dedi ve sınıftan çıktı. Sınıfta bir sessizlik oluşmuştu. Herkes birbirine bakıyordu. Tek kafası rahat kişi Bakugo'yla Momo'ydu.

Ama Momo yerinde duramayıp Uraraka'ya döndü ve şöyle dedi "Kusura bakma canım Bakugo biletleri çoktan satıldı geç kaldın." Uraraka bu sefer kendini zor tutuyordu. Momo bunu görünce devam etti "Sen defterlerine Bakugoyla ilgili hayallerini yazarken ben çoktan gerçekleştirdim hayallerini." Uraraka bu sefer kendini tutamadı ve konuşmaya başladı. "Momo biliyor musun kimse senin sevgiline bakıp dediğin şeyleri yapmıyor. Hiç kimse seni kıskanmıyor çünkü o kadar gülünecek bir durumdasın ki. Laf atacak kimsen olmadığı için anca bana bulaşıyorsun."

 Momo çok şaşırdı, aynı zamanda küplere binecekti. "Senin dilin var mıydı ya? Bana bak Uraraka benimle düzgün konuş. Seni düşünemeyeceğin kadar yerin dibine sokabilirim ben anladın mı?" dedi fakat o sırada Momo'nun beklemediği bir şey oldu ve Deku araya girdi "Momo gerçekten Uraraka hiçbir şey yapmadı. Olayları abartan kişide sensin. Bence artık büyütmeye çalışma çünkü herkes bunun farkında."

 Momo çok sinirlenmişti, hızlıca sınıftan çıkıp tuvalete doğru gitti. Günün geri kalanıda bildiğiniz gibi geçti..

3 yıl önce...

"Annemi istiyorum. Lütfen birisi bana annemi getirsin. Anne! Nerdesin?" 

Küçük Kiri tek başına tuğlaların arasına sıkışmıştı. 8.6 büyüklüğünde gerçekleşen depremde Kiri'nin evi yıkılmış,  tek başına kalmıştı. Annesi işten daha gelmemişti. Etraftan siren sesleri geliyordu. Kiri gerçekten çok korkuyordu. Aynı zamanda da bacağına düşen dolap canını çok acıtıyordu. Daha süper gücünü kullanmayı öğrenmemişti. Ama onun tek istediği şey annesiydi. Bir süre sonra Kiri ağlarken etrafından patlama sesleri duydu. Ama hiç korkmamıştı. Çünkü süper kahramanların onu kurtarmaya geldiğini hayal ediyordu. Sonra birde yanındaki tuğla da patladı. Yanında sarı, patlak saçlı bir çocuk vardı. Kiri, saçlarımız ne kadarda benziyor diye düşündü. Ona bakan çocuk Kiri'nin yanına yaklaşıp şöyle dedi "Ben Bakugo, korkma seni kurtarmaya geldim.

Bu günden sonra Kiri her zaman Bakugo'ya minnettar kaldı. Kiri'nin süper kahramanı Bakugo oldu. Ve en yakın iki arkadaş oldular....


--------------------------------------------------------------------------------------------

Guyssss bu bölümü beğendiniz mi? Chat'e yazın konuşalım.

Bu arada bu sadece başlangıç bölümü. Kitabın nasıl biteceğini kafamda her şeyiyle kurdum. Tek kalan şey ara parçaları birleştirmek. 

Bu bölüm size biraz klasik gelmiş olabilir. Ama bölümün adı bu. Dün azş ile konuşurken bana bu sahneyle ilgili bir şey söylemişti. O yüzden ilk bölümü o olayla başlatmak istedim.

 Umarım dilimi anlayabiliyorsunuzdur. Son olarak bu hikaye ile ilgili teorilerinizi bekliyorum yorumlara

Lütfen aşağıdaki linke girip anketi yapın 

https://forms.gle/coLYuovzP13pJMXq5


Bu sadece bir başlangıç, doğum günü kızına hediye olarak..



Kalp Sadece Atışından İbaret DeğildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin